hahaha na, dat hoeft nu ook weer niet hoor...quote:Op maandag 29 december 2008 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
mijsje, hoezeer het ook via FOK is, vind ik het toch niet echt een FOK baby.
In mijn ogen is een fok baby een baby die gemaakt is door 2 fokkers die elkaar op enig moment via een (al dan niet 1-op-1) meet hebben leren kennen.
Maar we kunnen er best een poll van maken hoor.
Wat super voor jullie!!!quote:Op maandag 29 december 2008 14:36 schreef miss_sly het volgende:
Ons roze lammetje is momenteel 25 mm, heeft een hartslag van 161 slagen per minuut en dat is tevens het mooiste geluid dat er bestaatKeurig op schema, conform telling en meting 9w3d, uitgerekende datum blijft ook 31 juli.
Wat was dat geweldig om te zieneen beginnend poppetje, met een hoofdje, begin van armpjes en beentjes en dat dan beweegt
Geweldig, fantastisch
Daarna dus door voor de intake prenatale screening, en daarna nog bloed afnemen. Meteen maar even 'alles', dus voor de combinatietest, maar ook de normale bloedafnames voor zwangeren. Ook nog een hoop afspraken maken en nu net eindelijk thuis. We gaan 12 januari voor de volgende en laatste echo in het IVF centrum. Daarna hebben we 22 januari de nekplooimeting en 29 januari de intake op de afdeling verloskunde in het VU. Toch maar besloten daar te blijven, dat geeft gewoon rust.
Ik ben verliefd en zooo gelukkig![]()
Vanaf nu alleen maar genieten van het feit dat ik vrijwel geen last heb van kwaaltjes en het tot nu toe een heerlijke, gemakkelijke zwangerschap is
Heb je misschien heel lang over die 2 CM gedaan?quote:Op maandag 29 december 2008 17:39 schreef DJMO het volgende:
de bevalling was een hel.. godzijdank kreeg ik een ruggenprik toen ik ong. 2 á 3 cm ontsluiting had.
Dat is ook waar natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2008 22:24 schreef marlieske het volgende:
Tja hoelang je erover doet maakt denk ik niet zo veel uit, hoeveel pijn je hebt en of je het kan opvangen wel.
Ik heb zelf een weeenstorm gehad maar kon het desondanks redelijk opvangen maar ik ken er genoeg waarbij dat absoluut niet wilde lukken. Ach en aan pijn kan je geen labeltje hangen van Veel-Weinig- Geen ofzo dat beleeft iedereen anders natuurlijk.
Ik weet het niet zo goed.. veel harde buiken maar pijnlijk..nah.quote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Maffe, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende dagen voor jou, je lief en naasten.Ik heb er verder geen woorden voor.
DJMO, wat een mooi mannetje!!
Dakota, hoe gaat het nu met jouw gerommel?
Nou het schiet bij jou ook niet op zeg....quote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed.. veel harde buiken maar pijnlijk..nah.
ook wat gezeur aan de voorkant.
Maar ik durf helemaal nergens meer vanuit te gaan dus blijf nuchter tot ik een hoofdje tussen mijn benen voel ofzo
DJMO, prachtventje
vanaf dat ik binnenkwam (zaterdagavond) had ik 1 cm, om 8 uur zondagochtend kreeg ik eerste tablet bij de baarmoedermond om de weeen op te wekken en de tweede om een uur of 12, de derde om een uur of 4 en pas rond 6 uur ofzo had ik die 2 a 3 cm.. en toen waren de weeën om de drie minuten heel heftig en pijnlijk .. dus ja het was heel heftig voor mijn gevoel..quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef freecell het volgende:
MaffeIk probeerde me in te denken hoe het voor je moet zijn, maar ben er maar mee gestopt om het me in te denken.... héél veel sterkte!
DJMO wat een mooi knulletje!Die eerste foto is écht te tof!
Al moest ik heir wel even om lachen:
[..]
Heb je misschien heel lang over die 2 CM gedaan?
Okay, fijn dat ze het zo serieus namen en je zo hebben "behandeld".quote:Op maandag 29 december 2008 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik voelde minder leven nadat ik in bad geweest was en waarschijnlijk toen de slijmprop verloren ben, mijn rugklachten, en mijn angst dat er wat zou gebeuren tijdens de bevalling (verstikking door de navelstreng etc) omdat ik overtijd liep heeft ze doen besluiten om me te houden
ik verhuis dit verhaal morgen wel naar het bevallingsverhalentopic, waar ik het toch al wilde posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |