Dat heeft DJMO zelf al meerdere malen gedaanquote:Op maandag 29 december 2008 13:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Verklap je nu bijkans de naam van het kereltje?
nee, DJMO heeft haar zoon sinds ze het wisten altijd al bij de naam genoemd.quote:Op maandag 29 december 2008 13:44 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee toch?dat heeft ze toch al eens in het namentopic geplaatst toch? Naja ik haal het wel even weg voor de zekerheid.
ooooowww okequote:Op maandag 29 december 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Niet als een van de weinigen hoor A_E, er zijn er zat die het niet (willen) weten.
quote:
Echt joh? Bij mij in de omgeving zijn er toch wel veel die het niet willen weten hoor.quote:Op maandag 29 december 2008 13:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ooooowww oke
nou iedereen om me heen vind het maar raar dat ik het niet wil weten
Ik had het nog nergens gelezen, dus was verbaasdquote:Op maandag 29 december 2008 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, DJMO heeft haar zoon sinds ze het wisten altijd al bij de naam genoemd.
Ja, dat dacht ik zelf ook al, maar de verloskundige zei dat er niks mis mee was.. Voor mij is het allemaal nieuw dus als iemand mij iets zegt dan geloof ik dat heel snelquote:Op maandag 29 december 2008 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zweefvliegje gelukkig is het goed gegaan. Maar wat ligt ze al vroeg ingedaald of niet.
quote:Op maandag 29 december 2008 14:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had het nog nergens gelezen, dus was verbaasd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarna werd hij steeds junior genoemd
quote:Op maandag 29 december 2008 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]Dat laatste wist ik, maar ik dacht dat dat gewoon het 'koosnaampje' was voor de ongeboren spruit... zoals Owlet haar spruitje 'uileneitje' noemdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
moet zeggen dat ik wel de verleiding gevoeld heb het wel te willen weten hoorquote:Op maandag 29 december 2008 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
ik hoef het ook niet te weten hoor Angel eyes
Ja precies.. nou dat is ook zo hoor, als het handig is om toch te weten. Heb ook geen specifieke reden waarom ik het niet wil weten, maar buiten het verzinnen van namen en mijn nieuwsgierige aard om, kon ik ook geen reden bedenken waarom ik het wel wilde wetenquote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
AngelEyez wat fijn dat alles goed was... en dat je het geslacht niet wilt weten is volgens mij heel normaal hoor. Als ik de 20 weken echo niet had gehad had ik het ook niet willen weten. Maar als ze dan toch kijken en kunnen zeggen, hadden we zoiets van nou dan willen we het ook wel weten. Ik vond het ook wel praktisch trouwens omdat ik een specifieke babykamer wilde.
Zweefvliegje als de VK dat zegt, is het ook prima hoor. Het viel me alleen op.
ow dat lijkt me ook vervelend.. heb je al geprobeerd hem over te halen? waar het allemaal handig voor zou kunnen zijn bijvoorbeeld?quote:Op maandag 29 december 2008 14:27 schreef Burdie het volgende:
Mijn lief wil het ab-so-luut niet weten, dus daar sta je dan met je goede voornemens, want ik kan dat nooit geheim houden natuurlijk![]()
.
ja ben bang van weinig keus danquote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Burdie het volgende:
Het is nog niet aan de orde, dus dat probeer ik tzt wel, ja.
Maar als hij het echt niet wil, respecteer ik dat natuurlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |