hij gaat verkleed als david hasselhof te werk als badmeesterquote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi WJ!![]()
Welke nieuwe betrekking? Je gaat toch niet in een kraakpand, hè jongen?
*zorgen maakt

En dan gaat zijn dochter het filmen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:22 schreef blomst het volgende:
[..]
hij gaat verkleed als david hasselhof te werk als badmeester

quote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan gaat hondjes dochter vreemd.

Ik heb maar een filmpje gemaakt, wat is ze leuk hè?quote:Op maandag 29 december 2008 16:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe is het, brothaw?
ik vond die foto's van je vriendin op bed een beetje overbelicht, zou je misschien iets anders kunnen sturen?

Die views, omfgquote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb maar een filmpje gemaakt, wat is ze leuk hè?![]()
![]()

En zijn zoon speelt ook alweer met "nitraatjes".quote:Op maandag 29 december 2008 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
Haal de folder bij postkantoor of bibliotheek.
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()

wel apart, 27 miljoen retard-clicks om het woordje "sex" hahaquote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt hèt typetje om mee te "levelen"
![]()

Jah, weet niet meer waarom ik erop kliktequote:Op maandag 29 december 2008 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel apart, 27 miljoen retard-clicks om het woordje "sex" haha

Welke tijd?quote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef willem-jozef het volgende:
de hockeymatch van komende woensdag is verplaatst naar vrijdag, zelfde tijd.

talking about ringz:quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan trouwens niet achterblijven, ga morgen ook ringen kopen![]()
en een flinke ketting![]()

Retard inderdaad. Alsof er geen shitloads hardcore rukvoer in alle smaken op internet te vinden zijn. En dan een beetje youtube af gaan struinen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel apart, 27 miljoen retard-clicks om het woordje "sex" haha

Ik dacht dat ik "de ouwe" was, sta erop dat je het aanpastquote:Op maandag 29 december 2008 16:56 schreef willem-jozef het volgende:
GEFELICITEERD MET JE 1e PLAATS IN DE REAL LIFE ZEEP-SECTIE, OUWE

Hoe meer je doorklikt, hoe beroerder de kwaliteit wordt.quote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, weet niet meer waarom ik erop klikte![]()
![]()
Oh, toch wel, ik zocht onderstaande youtuber en toen zag ik hem rechts staan![]()

haha, ik hep nog goeie tips, maar doe dat maar ff per pmquote:Op maandag 29 december 2008 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Retard inderdaad. Alsof er geen shitloads hardcore rukvoer in alle smaken op internet te vinden zijn. En dan een beetje youtube af gaan struinen.![]()
p.s. Vrijdag is de brunch bij Antoinette. Ik laat dus verstek gaan bij de match, want die ouwe van Netty wil ik graag als kruiwagentje houden hehehe.

En ik klik altijd door en voor ik het weet is de dag weer voorbijquote:Op maandag 29 december 2008 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe meer je doorklikt, hoe beroerder de kwaliteit wordt.

quote:Op maandag 29 december 2008 16:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
talking about ringz:
lord of the rings DEMENTOR is da bestah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD MET JE 1e PLAATS IN DE REAL LIFE ZEEP-SECTIE, OUWE VEELPOSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POSTUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN ALS IEMAND JE OOIT "ZIEKELIJK" NOEMT OMDAT JE ZO VEEL POST, ONTHOUD DAN GOED: ZIJ DIE ZOIETS ZEGGEN ZIJN GEEN REPLIEK WAARD!!!!!![]()
GROETEN AAN JUUT(DE REDEN DAT JE NIET VAN TONG80 WON
IN HET OVER_ALL KLASSEMENT)!!
[ afbeelding ]

Zou niet te lang wachten voor je het weet is het weer PMS tijdquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan trouwens niet achterblijven, ga morgen ook ringen kopen![]()
en een flinke ketting![]()

bijvoeglijk gebruiktquote:Op maandag 29 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik "de ouwe" was, sta erop dat je het aanpast![]()

Mocht het niet meer gaan, dan klop ik bij jou aan, als huismanquote:Op maandag 29 december 2008 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zou niet te lang wachten voor je het weet is het weer PMS tijd![]()
Wel even fotootje plaatsen hoor

Ik "level" niet zo makkelijk hoorquote:Op maandag 29 december 2008 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mocht het niet meer gaan, dan klop ik bij jou aan, als huisman

quote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ringuh kopuh......![]()
Of heb je geen duiven

Hoezo level jij niet zo makkelijkquote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik "level" niet zo makkelijk hoor, maarja voor de tuin is het al gauw goed

quote:Op maandag 29 december 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo level jij niet zo makkelijk![]()
[ afbeelding ]

lang terug dat ik me zo erg verlaagdequote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ringuh kopuh......![]()
Of heb je geen duiven

Vroeg of laat stapt iedereen over op een cockringquote:Op maandag 29 december 2008 17:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lang terug dat ik me zo erg verlaagde![]()

Ook daar willen we foto's vanquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vroeg of laat stapt iedereen over op een cockring

Een maandje? Hij is toch voorgoed bij Juud ingetrokken?quote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Sporti het volgende:
Hoor net uit betrouwbare bron dat Dementor maandje op vakantie is

ja, heb ik ook gehoord.quote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Sporti het volgende:
Hoor net uit betrouwbare bron dat Dementor maandje op vakantie is

quote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef willem-jozef het volgende:
zal ik de duifjes in wording dan maar even alleen laten?
[ afbeelding ]

Ik eet zuurkool,quote:Op maandag 29 december 2008 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga nu eerst maar even eten, dan hebben we 't daar later wel over

Spaghetti over van gisteren, maar da's niet genoeg. Gelukkig heb ik ook nog draadjesvlees staan van zaterdag, dat pleur ik er wel naast. Nu niet zeggen dat die combi totaal niet deugt, want dat weet ik ook welquote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik eet zuurkool,echt toevallig hoor, en jij?

Vrouwen met een hoge zeur zuurgraad, ik hou d'r vanquote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben hier godzijdank te zuur voor

kwestie van tijdquote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben hier godzijdank te zuur voor

Ligt al heeeeeeeeeel ver achter mequote:Op maandag 29 december 2008 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kwestie van tijd![]()
[ afbeelding ]

"ijzerstapelaar gezocht; kein kwalificaties vereist"quote:Op maandag 29 december 2008 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spaghetti over van gisteren, maar da's niet genoeg. Gelukkig heb ik ook nog draadjesvlees staan van zaterdag, dat pleur ik er wel naast. Nu niet zeggen dat die combi totaal niet deugt, want dat weet ik ook wel![]()
veel vlees eten is goed voor ijzerstapeling![]()

't Is wel een beetje waar, vroeg of laat, 't zit in de genen, steekt het toch vaak weer de kop opquote:Op maandag 29 december 2008 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kwestie van tijd![]()
[ afbeelding ]

Corusquote:Op maandag 29 december 2008 17:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ijzerstapelaar gezocht; kein kwalificaties vereist"

quote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()

o deze staat in de kast......... wil ik eigenlijk best nog een keer zien.....quote:Op maandag 29 december 2008 11:28 schreef Copycat het volgende:
Zo. En nu ga ik de laatste drie kwartier van Raging Bull kijken. Gisteravond viel ik in slaap.

zeg FANN rook je nog steeds niet??quote:Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
o deze staat in de kast......... wil ik eigenlijk best nog een keer zien.....
mmmmmmm misschien vanavond........doe ik mijn ''sportkousen'' aan.......
![]()

quote:Op maandag 29 december 2008 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook van die ''sportkousen .......
maar die van mij zijn nog gekker net als handschoenen....... ik heb ze trouwens nooit aan want ze zitten
voor geen meter.......
ik zei toch al... ik hou van kleurtjes.......
![]()
bewijs......
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
best wel errug eigenlijk.......

o ik was er nog..... dat filmpje met die Dooie Duif !quote:Op maandag 29 december 2008 18:09 schreef blomst het volgende:
[..]
zeg FANN rook je nog steeds niet??

Vind het toch wel knap, zomaar zonder hulpmiddelquote:Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dat ik nieuwjaarsnacht doorkom zonder peuk want dan ga ik zuipen

wat dan?quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kom ff terug, wil je net wat vragennnn!

quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind het toch wel knap, zomaar zonder hulpmiddel

quote:Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo drammen, als je belt heb je ook nooit zo'n haast![]()

Daar heb je de hele avond en nacht nog voor, je overdrijft dus nogalquote:Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
maar ik moet piesen, douchen en eten nouhou.........

quote:Op maandag 29 december 2008 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb je de hele avond en nacht voor over, je overdrijft dus nogal

luhul.........quote:Op maandag 29 december 2008 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
haha, ik zat je te fucken![]()
fijne avond en groetjes aan de griek!
[ afbeelding ]
mzzl

Die mist juist op dat beeldquote:

Waarom moet ik toch plots denken aan Jaap?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de kater, nog last met plassen enzo? Arm beessie. De kater van mijn mijn zus heeft ooit een volledige penisamputatie moeten ondergaan vanwege dat gruis.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door beequeen op 29-12-2008 19:35:29 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'

Zielig. Hoe ging dat verder , een kattenstoma?quote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe is het met de kater, nog last met plassen enzo? Arm beessie.
De kater van mijn mijn zus heeft ooit een volledige penisamputatie
moeten ondergaan vanwege dat gruis.![]()

Hihihih dat plaatje ... Ja gaat goed BQ !! Hij perst nog steeds wel met plassen maar hij plast .. En die medicijnen houd ie binnen . Als ie braakt moet ik daar direct mee stoppen. Ze krijgen nu blikvoer.. Dat vinden ze niet erg..quote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom moet ik toch plots denken aan Jaap?
Hoe is het met de kater, nog last met plassen enzo? Arm beessie. De kater van mijn mijn zus heeft ooit een volledige penisamputatie moeten ondergaan vanwege dat gruis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |