bijvoeglijk gebruiktquote:Op maandag 29 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik "de ouwe" was, sta erop dat je het aanpast![]()
Mocht het niet meer gaan, dan klop ik bij jou aan, als huismanquote:Op maandag 29 december 2008 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zou niet te lang wachten voor je het weet is het weer PMS tijd![]()
Wel even fotootje plaatsen hoor
Ik "level" niet zo makkelijk hoorquote:Op maandag 29 december 2008 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mocht het niet meer gaan, dan klop ik bij jou aan, als huisman
quote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ringuh kopuh......![]()
Of heb je geen duiven
Hoezo level jij niet zo makkelijkquote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik "level" niet zo makkelijk hoor, maarja voor de tuin is het al gauw goed
quote:Op maandag 29 december 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo level jij niet zo makkelijk![]()
[ afbeelding ]
lang terug dat ik me zo erg verlaagdequote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ringuh kopuh......![]()
Of heb je geen duiven
Vroeg of laat stapt iedereen over op een cockringquote:Op maandag 29 december 2008 17:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lang terug dat ik me zo erg verlaagde![]()
Ook daar willen we foto's vanquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vroeg of laat stapt iedereen over op een cockring
Een maandje? Hij is toch voorgoed bij Juud ingetrokken?quote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Sporti het volgende:
Hoor net uit betrouwbare bron dat Dementor maandje op vakantie is
ja, heb ik ook gehoord.quote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Sporti het volgende:
Hoor net uit betrouwbare bron dat Dementor maandje op vakantie is
quote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef willem-jozef het volgende:
zal ik de duifjes in wording dan maar even alleen laten?
[ afbeelding ]
Ik eet zuurkool,quote:Op maandag 29 december 2008 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga nu eerst maar even eten, dan hebben we 't daar later wel over
Spaghetti over van gisteren, maar da's niet genoeg. Gelukkig heb ik ook nog draadjesvlees staan van zaterdag, dat pleur ik er wel naast. Nu niet zeggen dat die combi totaal niet deugt, want dat weet ik ook welquote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik eet zuurkool,echt toevallig hoor, en jij?
Vrouwen met een hoge zeur zuurgraad, ik hou d'r vanquote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben hier godzijdank te zuur voor
kwestie van tijdquote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben hier godzijdank te zuur voor
Ligt al heeeeeeeeeel ver achter mequote:Op maandag 29 december 2008 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kwestie van tijd![]()
[ afbeelding ]
"ijzerstapelaar gezocht; kein kwalificaties vereist"quote:Op maandag 29 december 2008 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spaghetti over van gisteren, maar da's niet genoeg. Gelukkig heb ik ook nog draadjesvlees staan van zaterdag, dat pleur ik er wel naast. Nu niet zeggen dat die combi totaal niet deugt, want dat weet ik ook wel![]()
veel vlees eten is goed voor ijzerstapeling![]()
't Is wel een beetje waar, vroeg of laat, 't zit in de genen, steekt het toch vaak weer de kop opquote:Op maandag 29 december 2008 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kwestie van tijd![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |