Ja, vonk leuk!.quote:

quote:Op maandag 29 december 2008 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, vonk leuk!.
En écht niet alleen omdat je dan wat meer een ariër lijkt.

Felizidadesquote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:
wel,,net 5 minuten geleden...officieel gekocht....
het huis en grond is nu van mij.....hoera

Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:

Van harte "grootgrondbezitter" .quote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:

quote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:

hooi caroowquote:Op maandag 29 december 2008 15:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh en mn haar valt inmiddels mee, ik heb het goed in de crèmespoeling gezet en dat trekt ook kleur eruit.
Verder flink omhoog gezet met een grote dot wax en een bult lak en het zit zowaar aardig leuk![]()
En voor Smash-it en Noek:
Schoen!![]()
![]()
Mooi van lelijkheid!

ben je bang, lieve jongen? stil maar, shhhhquote:Op maandag 29 december 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het vuurwerk is weer begonnen

Ik haat onnatuurlijke geluiden, waaronder ook snurkenquote:Op maandag 29 december 2008 16:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je bang, lieve jongen? stil maar, shhhh

jij hebt wel fantasiequote:Op maandag 29 december 2008 16:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi caroow![]()
![]()
doordat die broek zo wijd is ziet het er raar uit (net alsof er een konijn in je broek zit met te kleine klompjes aan..). schoenen an sich zijn wel leuk (beetje mannelijk misschien, maar dat kun jij wel hebben, mylady). dus kopuh.

**badmeester meldt zichquote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:

hoe is het, brothaw?quote:Op maandag 29 december 2008 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik haat onnatuurlijke geluiden, waaronder ook snurken![]()

en ik dan, feliciteer je mij niet met m'n nieuwe betrekking?quote:Op maandag 29 december 2008 16:16 schreef noekje het volgende:
Hondjes, hiep hiep hoera! Je laat er geen gras over groeien. Gefeliciteerd meis, dat je er maar met veel plezier mag gaan wonen!

Hoi WJ!quote:Op maandag 29 december 2008 16:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en ik dan, feliciteer je mij niet met m'n nieuwe betrekking?![]()
hoi noek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |