Corusquote:Op maandag 29 december 2008 17:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ijzerstapelaar gezocht; kein kwalificaties vereist"
quote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb maar een filmpje gemaakt, wat is ze leuk hè?![]()
![]()
o deze staat in de kast......... wil ik eigenlijk best nog een keer zien.....quote:Op maandag 29 december 2008 11:28 schreef Copycat het volgende:
Zo. En nu ga ik de laatste drie kwartier van Raging Bull kijken. Gisteravond viel ik in slaap.
zeg FANN rook je nog steeds niet??quote:Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
o deze staat in de kast......... wil ik eigenlijk best nog een keer zien.....
mmmmmmm misschien vanavond........doe ik mijn ''sportkousen'' aan.......
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook van die ''sportkousen .......
maar die van mij zijn nog gekker net als handschoenen....... ik heb ze trouwens nooit aan want ze zitten
voor geen meter.......
ik zei toch al... ik hou van kleurtjes.......
![]()
bewijs......
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
best wel errug eigenlijk.......
o ik was er nog..... dat filmpje met die Dooie Duif !quote:Op maandag 29 december 2008 18:09 schreef blomst het volgende:
[..]
zeg FANN rook je nog steeds niet??
Vind het toch wel knap, zomaar zonder hulpmiddelquote:Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dat ik nieuwjaarsnacht doorkom zonder peuk want dan ga ik zuipen
wat dan?quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kom ff terug, wil je net wat vragennnn!
quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind het toch wel knap, zomaar zonder hulpmiddel
quote:Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo drammen, als je belt heb je ook nooit zo'n haast![]()
Daar heb je de hele avond en nacht nog voor, je overdrijft dus nogalquote:Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
maar ik moet piesen, douchen en eten nouhou.........
quote:Op maandag 29 december 2008 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb je de hele avond en nacht voor over, je overdrijft dus nogal
luhul.........quote:Op maandag 29 december 2008 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
haha, ik zat je te fucken![]()
fijne avond en groetjes aan de griek!
[ afbeelding ]
mzzl
Die mist juist op dat beeldquote:
Waarom moet ik toch plots denken aan Jaap?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de kater, nog last met plassen enzo? Arm beessie. De kater van mijn mijn zus heeft ooit een volledige penisamputatie moeten ondergaan vanwege dat gruis.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door beequeen op 29-12-2008 19:35:29 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Zielig. Hoe ging dat verder , een kattenstoma?quote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe is het met de kater, nog last met plassen enzo? Arm beessie.
De kater van mijn mijn zus heeft ooit een volledige penisamputatie
moeten ondergaan vanwege dat gruis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |