Inderdaad, erg mooi. Heb je ook die dolfijnen gezien op de bodem van het zwembad?quote:
verrek ja... nu zie ik ze ..... mij viel op dat die rand ''grieks'' is of er in ieder geval op lijkt........quote:Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, erg mooi. Heb je ook die dolfijnen gezien op de bodem van het zwembad?
Goed kijken!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 10:56 schreef Gert het volgende:
Wat een wijvengereutel.![]()
O uhh, goedemorgen.
Ik ga aan de auto sleutelen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:56 schreef Gert het volgende:
O uhh, goedemorgen.
Ophoepelen of geef een goed adviesquote:Op maandag 29 december 2008 10:56 schreef Gert het volgende:
O uhh, goedemorgen.
Rood !quote:Op maandag 29 december 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ophoepelen of geef een goed advies
Ho! Wacht!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:06 schreef BrandX het volgende:
vind zwart het stoerste
(moest wel ff kijken of je het nou over je lippenstift had of je haarkleur, die laatste maakte het pas duidelijk voor me)
Olijfolie, knoflook, peper en zout. Dawast. Meer smaken ken ik niet. Ik ben waardeloos, Gert. In alles.quote:Op maandag 29 december 2008 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho! Wacht!![]()
Ik heb nog een interessante sla-dressing nodig voor vanavond. Heb je een smakelijke en niet-dodelijke tip?
Ik blijf.quote:Op maandag 29 december 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ophoepelen of geef een goed advies
Ik heb het over mn hoofdquote:
En die vrouw lacht haar uit.quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
woon je in amsterdam? Als ik het goed zie fiets je in pic 1 door het vondelpark
Nee ik woon er niet maar fiets er welquote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
woon je in amsterdam? Als ik het goed zie fiets je in pic 1 door het vondelpark
Nee, die lacht vriendelijk, tis namelijk haar fiets, om het ff ingewikkeld te makenquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik woon er niet maar fiets er wel
Omg, je bent een fietsenjunk!quote:Op maandag 29 december 2008 11:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, die lacht vriendelijk, tis namelijk haar fiets, om het ff ingewikkeld te maken
Ja maar die heeft rood haar. Valse loeders zijn dat, die red heads. Zij was jaloers op de donkere lokken van Carootje. Mijn CarOotje, wat heb je gedaan?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het over mn hoofd![]()
Nu serieus.
Zwart of blond.
Tis nu oranje.
Nee, dat was voor een foto shoot, en toen zochten ze een fiets en toen...quote:Op maandag 29 december 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Omg, je bent een fietsenjunk!
Pietje, wacht even hoor. Momentje. Meneer denkt nu dat hij James Hetfield himself is. Hij wappert zelfs met zijn niet bestaande haren. *zucht Kleuter!
Nothing else mattersquote:Op maandag 29 december 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Pietje, wacht even hoor. Momentje. Meneer denkt nu dat hij James Hetfield himself is. Hij wappert zelfs met zijn niet bestaande haren. *zucht Kleuter!
quote:Op maandag 29 december 2008 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Blond!
Beetje (!) rood tintje is ook mooi.
O god ik ben al aan het meedoen.
Neeee rood never again!quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het simpelst voor een "doe het zelver" is kastanjerood (lekker knal) volgens mij. Dat lijkt mij de enige kleur die zonder spoelingen goed zal gaan......
Ik denk ook zo maar dat het je erg leuk zal staan
Ik heb hier nog pakken zwart liggen. Kom maar halen!quote:Op maandag 29 december 2008 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeee rood never again!
Lees maar eens in Klaagbaak![]()
Rode kortgeknipte moeders! Met 'vlotte piekjes' die nooit meer wat aan hun haar doen want het is zo gemakkelijk!
En nog dik ook! Of stevig. Of whatever. Maar dat is wel zo'n beetje mijn schrikbeeld dus ik doe het nooit meer rood
Ik wil nog wel een beetje proberen een MILF te worden
Blond?quote:Op maandag 29 december 2008 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Blond!
Beetje (!) rood tintje is ook mooi.
O god ik ben al aan het meedoen.
Zometeen. Als ik de deur uit durfquote:Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nothing else matters![]()
Maar blond heeft duidelijk de voorkeur van de FOK!'ers, wanneer gaat de verf erin.
Eb als je nu links en rechts een paar van die oranje lokken laat zitten, de rest wél rood doet?quote:Op maandag 29 december 2008 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeee rood never again!
Lees maar eens in Klaagbaak![]()
Rode kortgeknipte moeders! Met 'vlotte piekjes' die nooit meer wat aan hun haar doen want het is zo gemakkelijk!
En nog dik ook! Of stevig. Of whatever. Maar dat is wel zo'n beetje mijn schrikbeeld dus ik doe het nooit meer rood
Ik wil nog wel een beetje proberen een MILF te worden
Die hebben geen kids!quote:
Neh... ook al gehad.quote:Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eb als je nu links en rechts een paar van die oranje lokken laat zitten, de rest wél rood doet?
Ja, vonk leuk!.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, vonk leuk!.
En écht niet alleen omdat je dan wat meer een ariër lijkt.
Felizidadesquote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:
wel,,net 5 minuten geleden...officieel gekocht....
het huis en grond is nu van mij.....hoera
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:
Van harte "grootgrondbezitter" .quote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:
hooi caroowquote:Op maandag 29 december 2008 15:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh en mn haar valt inmiddels mee, ik heb het goed in de crèmespoeling gezet en dat trekt ook kleur eruit.
Verder flink omhoog gezet met een grote dot wax en een bult lak en het zit zowaar aardig leuk![]()
En voor Smash-it en Noek:
Schoen!![]()
![]()
Mooi van lelijkheid!
ben je bang, lieve jongen? stil maar, shhhhquote:Op maandag 29 december 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het vuurwerk is weer begonnen
Ik haat onnatuurlijke geluiden, waaronder ook snurkenquote:Op maandag 29 december 2008 16:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je bang, lieve jongen? stil maar, shhhh
jij hebt wel fantasiequote:Op maandag 29 december 2008 16:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi caroow![]()
![]()
doordat die broek zo wijd is ziet het er raar uit (net alsof er een konijn in je broek zit met te kleine klompjes aan..). schoenen an sich zijn wel leuk (beetje mannelijk misschien, maar dat kun jij wel hebben, mylady). dus kopuh.
**badmeester meldt zichquote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef hondjes het volgende:
hoe is het, brothaw?quote:Op maandag 29 december 2008 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik haat onnatuurlijke geluiden, waaronder ook snurken![]()
en ik dan, feliciteer je mij niet met m'n nieuwe betrekking?quote:Op maandag 29 december 2008 16:16 schreef noekje het volgende:
Hondjes, hiep hiep hoera! Je laat er geen gras over groeien. Gefeliciteerd meis, dat je er maar met veel plezier mag gaan wonen!
Hoi WJ!quote:Op maandag 29 december 2008 16:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en ik dan, feliciteer je mij niet met m'n nieuwe betrekking?![]()
hoi noek
quote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef blomst het volgende:
Hier ook vuurwerk gehaald voor de jongste, liet ze net eén knallen, die schoot omhoog, en toen kwam er weer iets naar beneden, ik dacht o leuk een parachutemannetje , zou er heen lopen, kwam er nog een tweede knal. Schrok me te pletter
hij gaat verkleed als david hasselhof te werk als badmeesterquote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi WJ!![]()
Welke nieuwe betrekking? Je gaat toch niet in een kraakpand, hè jongen?
*zorgen maakt
En dan gaat zijn dochter het filmen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:22 schreef blomst het volgende:
[..]
hij gaat verkleed als david hasselhof te werk als badmeester
quote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan gaat hondjes dochter vreemd.
Ik heb maar een filmpje gemaakt, wat is ze leuk hè?quote:Op maandag 29 december 2008 16:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe is het, brothaw?
ik vond die foto's van je vriendin op bed een beetje overbelicht, zou je misschien iets anders kunnen sturen?
Die views, omfgquote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb maar een filmpje gemaakt, wat is ze leuk hè?![]()
![]()
En zijn zoon speelt ook alweer met "nitraatjes".quote:Op maandag 29 december 2008 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
Haal de folder bij postkantoor of bibliotheek.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb maar een filmpje gemaakt, wat is ze leuk hè?![]()
![]()
wel apart, 27 miljoen retard-clicks om het woordje "sex" hahaquote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt hèt typetje om mee te "levelen"
![]()
Jah, weet niet meer waarom ik erop kliktequote:Op maandag 29 december 2008 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel apart, 27 miljoen retard-clicks om het woordje "sex" haha
Welke tijd?quote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef willem-jozef het volgende:
de hockeymatch van komende woensdag is verplaatst naar vrijdag, zelfde tijd.
talking about ringz:quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan trouwens niet achterblijven, ga morgen ook ringen kopen![]()
en een flinke ketting![]()
Retard inderdaad. Alsof er geen shitloads hardcore rukvoer in alle smaken op internet te vinden zijn. En dan een beetje youtube af gaan struinen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel apart, 27 miljoen retard-clicks om het woordje "sex" haha
Ik dacht dat ik "de ouwe" was, sta erop dat je het aanpastquote:Op maandag 29 december 2008 16:56 schreef willem-jozef het volgende:
GEFELICITEERD MET JE 1e PLAATS IN DE REAL LIFE ZEEP-SECTIE, OUWE
Hoe meer je doorklikt, hoe beroerder de kwaliteit wordt.quote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, weet niet meer waarom ik erop klikte![]()
![]()
Oh, toch wel, ik zocht onderstaande youtuber en toen zag ik hem rechts staan![]()
haha, ik hep nog goeie tips, maar doe dat maar ff per pmquote:Op maandag 29 december 2008 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Retard inderdaad. Alsof er geen shitloads hardcore rukvoer in alle smaken op internet te vinden zijn. En dan een beetje youtube af gaan struinen.![]()
p.s. Vrijdag is de brunch bij Antoinette. Ik laat dus verstek gaan bij de match, want die ouwe van Netty wil ik graag als kruiwagentje houden hehehe.
En ik klik altijd door en voor ik het weet is de dag weer voorbijquote:Op maandag 29 december 2008 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe meer je doorklikt, hoe beroerder de kwaliteit wordt.
quote:Op maandag 29 december 2008 16:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
talking about ringz:
lord of the rings DEMENTOR is da bestah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD MET JE 1e PLAATS IN DE REAL LIFE ZEEP-SECTIE, OUWE VEELPOSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POSTUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN ALS IEMAND JE OOIT "ZIEKELIJK" NOEMT OMDAT JE ZO VEEL POST, ONTHOUD DAN GOED: ZIJ DIE ZOIETS ZEGGEN ZIJN GEEN REPLIEK WAARD!!!!!![]()
GROETEN AAN JUUT(DE REDEN DAT JE NIET VAN TONG80 WON
IN HET OVER_ALL KLASSEMENT)!!
[ afbeelding ]
Zou niet te lang wachten voor je het weet is het weer PMS tijdquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan trouwens niet achterblijven, ga morgen ook ringen kopen![]()
en een flinke ketting![]()
bijvoeglijk gebruiktquote:Op maandag 29 december 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik "de ouwe" was, sta erop dat je het aanpast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |