Inderdaad, erg mooi. Heb je ook die dolfijnen gezien op de bodem van het zwembad?quote:
verrek ja... nu zie ik ze ..... mij viel op dat die rand ''grieks'' is of er in ieder geval op lijkt........quote:Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, erg mooi. Heb je ook die dolfijnen gezien op de bodem van het zwembad?
Goed kijken!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 10:56 schreef Gert het volgende:
Wat een wijvengereutel.![]()
O uhh, goedemorgen.
Ik ga aan de auto sleutelen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:56 schreef Gert het volgende:
O uhh, goedemorgen.
Ophoepelen of geef een goed adviesquote:Op maandag 29 december 2008 10:56 schreef Gert het volgende:
O uhh, goedemorgen.
Rood !quote:Op maandag 29 december 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ophoepelen of geef een goed advies
Ho! Wacht!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:06 schreef BrandX het volgende:
vind zwart het stoerste
(moest wel ff kijken of je het nou over je lippenstift had of je haarkleur, die laatste maakte het pas duidelijk voor me)
Olijfolie, knoflook, peper en zout. Dawast. Meer smaken ken ik niet. Ik ben waardeloos, Gert. In alles.quote:Op maandag 29 december 2008 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho! Wacht!![]()
Ik heb nog een interessante sla-dressing nodig voor vanavond. Heb je een smakelijke en niet-dodelijke tip?
Ik blijf.quote:Op maandag 29 december 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ophoepelen of geef een goed advies
Ik heb het over mn hoofdquote:
En die vrouw lacht haar uit.quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
woon je in amsterdam? Als ik het goed zie fiets je in pic 1 door het vondelpark
Nee ik woon er niet maar fiets er welquote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
woon je in amsterdam? Als ik het goed zie fiets je in pic 1 door het vondelpark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |