Ze wordt toch Noek?quote:Op maandag 29 december 2008 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh shit ik bedoel Noehoeeeeekkkkkkkkkkkkkje !!!!!!!!!!!!!
En de titel is ook lekker opvallend. Goed vindbaar.quote:
Neuh, je was me net voorquote:Op maandag 29 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
HiDi, zit je ook te broeden op een geniale posting.
quote:Op maandag 29 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
HiDi, zit je ook te broeden op een geniale posting.
Ik ook niet. Noekje naar noek is maar een detail, maar van sommige klassieke namen is het echt zonde dat ze verdwijnen:quote:Op maandag 29 december 2008 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik snap al die naamsveranderingen niet zo.![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nachtbagger is moeilijk hoor!
Ik heb de vol;gende ook alvast gemaaktquote:
Waar?quote:Op maandag 29 december 2008 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
tot hoelaat gaat die stand-up door?
Mijn nieuwe icon moet er nog bij.quote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb de vol;gende ook alvast gemaakt![]()
[ afbeelding ]
De kunst van het weglaten
quote:Op maandag 29 december 2008 02:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn nieuwe icon moet er nog bij.
Diep filosofisch Coos, "We weten steeds meer over alles, tot we alles weten over niets", hetgeen tot uiting komt in een schitterend kunstwerk.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb de vol;gende ook alvast gemaakt![]()
[ afbeelding ]
De kunst van het weglaten
Hetgeen tot stand komt in de meest democratische zin.quote:Op maandag 29 december 2008 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hetgeen tot uiting komt in een schitterend kunstwerk.![]()
![]()
Martin op Comedy centralquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dit vraagt gewoon om een mmuziekje!
quote:Op maandag 29 december 2008 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Lies, laat Peter of mij de muuziek doen por favor!!!
Het nummer heet Novocaine for the Soul.quote:Op maandag 29 december 2008 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dit vraagt gewoon om een mmuziekje!
Doe dat dan effe op VOL ofzoquote:
Klopt, ik heb de goede versie al gepost!quote:Op maandag 29 december 2008 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het nummer heet Novocaine for the Soul.
Degene die dit op deze manier op Youtube heeft geplaatst was er gewoon op uit om verwarring te veroorzaken.
Wanneer zuipen we dan?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik luister nu radio 2.![]()
Doe maar - Is dit alles?![]()
Nog zo éénquote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik luister nu radio 2.![]()
Doe maar - Is dit alles?![]()
Ja, we zouden vanavond, maar ik had geen adres in mijn pm!quote:
Grote kans dat ze allemaal ja zeggen.quote:Op maandag 29 december 2008 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik dan bij heel den Haag aan gaan bellen met, sorry, woont Coos hier?
Ik doe niet aan PM, ik ben normaal bereikbaar. Of niet!quote:Op maandag 29 december 2008 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, we zouden vanavond, maar ik had geen adres in mijn pm!
Moet ik dan bij heel den Haag aan gaan bellen met, sorry, woont Coos hier?
Ja dus.quote:Op maandag 29 december 2008 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Grote kans dat ze allemaal ja zeggen.
OMG! Die wilde ik al heel lang posten, maar durfde niet.quote:
Ja Lies, ik ben d'r ook helemaal kapot van.quote:Op maandag 29 december 2008 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dus.![]()
Ik had me helemaal opgetut! gaat het hele feest niet door
Mooi.quote:Op maandag 29 december 2008 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG! Die wilde ik al heel lang posten, maar durfde niet.![]()
[sub]Ik heb een gesigneerd drumvel van de electro shock blues tour[ /sub]
Het straalt er vanaf ja!quote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies, ik ben d'r ook helemaal kapot van.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mooi.
Zat me net te bedenken dat ik ze nog nooit live gezien heb.
Lijkt me speciaal om mee te maken.quote:Op maandag 29 december 2008 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, samen met een vriendinnetje, maar de nieuwe cd was net uit, en wij waren nog helemaal into Novacaine...
En toen was het een zit-concert, omdat ze geen blij gedoe wilden. Dat viel een beetje tegen, maar het was tof!
Wij zaten nog wat na te kletsen toen het afgelopen was, en opeens kwamen ze terug en begonnen ze nog wat te spelen, de paar mensen die nig in de zaal waren gingen bij ze op het podium zitten en dat was heel erg tof!
quote:
Optredens zijn sowieso leuk, maar hoe intiemer hoe mooier!quote:Op maandag 29 december 2008 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me speciaal om mee te maken.
Heb zelf weleens in een bijna lege Plato (Amsterdam) Spinvis zien optreden, met de hele band.
Gewoon in een platenzaak, en het publiek stond tussen de schappen.
Had die Griek de ramen dicht dan?quote:Op maandag 29 december 2008 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon ik heb al te veel liggen pitten vandaag denk ik.......
Fan!quote:Op maandag 29 december 2008 02:47 schreef FANN het volgende:
ik denk nah d'r is geen hond meer![]()
zitten jullie hier nog allemaal vrolijk te baggeren.........
en wanneer ga je nu zuipen met Coos ?quote:Op maandag 29 december 2008 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
[..]
Fan!![]()
Serieus, dat is bijna elke nacht!
Nee doos, een week geleden liep je nog te klagen dat die Griek steeds de ramen open had en jij lag te blauwbekken!!quote:Op maandag 29 december 2008 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
zodat ik niet naar buiten kon bedoel je?
quote:Op maandag 29 december 2008 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
en wanneer ga je nu zuipen met Coos ?
wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvisquote:Op maandag 29 december 2008 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me speciaal om mee te maken.
Heb zelf weleens in een bijna lege Plato (Amsterdam) Spinvis zien optreden, met de hele band.
Gewoon in een platenzaak, en het publiek stond tussen de schappen.
o ..... nah ik had het steeds koud, maar ik denk eerder dat ik toen al ''grieperig'' werd........quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee doos, een week geleden liep je nog te klagen dat die Griek steeds de ramen open had en jij lag te blauwbekken!!
Nah ik vind het gewoon briljant, kan het ook niet uitleggen, maar de tekst van wesepn op de appeltaart bijv vind ik gewoon zo tof.quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvis![]()
ik vind er niks aan
Zijn compleet eigen stijl, zijn mooie tekstuele vondsten, zijn verhaal (het feit dat hij tot zijn 40e bij de TNT werkte, en na een volstrekt vreemd album ineens een schare fans kreeg en nu van zijn muziek kan leven).quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvis![]()
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.quote:
ow..........quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn compleet eigen stijl, zijn mooie tekstuele vondsten, zijn verhaal (het feit dat hij tot zijn 40e bij de TNT werkte, en na een volstrekt vreemd album ineens een schare fans kreeg en nu van zijn muziek kan leven).
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.
Regel anders een Bop of een Bobette.
Ja en ik zei dat, dat prima was, ik heb een fiets!quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.
Regel anders een Bop of een Bobette.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......
en dan gezellie samen met laptoppie naar elkaar posten
lijkt me ook wel tof......
Ja! Want jij bent dol op meetings!quote:Op maandag 29 december 2008 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......
en dan gezellie samen met laptoppie naar elkaar posten
lijkt me ook wel tof......
Oké, dan drinken we morgen een lekker flesje.quote:Op maandag 29 december 2008 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik zei dat, dat prima was, ik heb een fiets!
jij wel héquote:Op maandag 29 december 2008 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Want jij bent dol op meetings!
quote:Op maandag 29 december 2008 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we morgen een lekker flesje.
Ik zie die meet volgend jaar bij Hondjes in El Perelló wel zitten!!quote:Op maandag 29 december 2008 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
jij wel hé![]()
volgens mij wil jij echt héél errug graag........
quote:Op maandag 29 december 2008 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
jij wel hé![]()
volgens mij wil jij echt héél errug graag........
niet overheenlullen...... Liesje wil een PMquote:Op maandag 29 december 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie die meet volgend jaar bij Hondjes in El Perelló wel zitten!!
Je moest eens weten wat ik wil.........quote:Op maandag 29 december 2008 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
niet overheenlullen...... Liesje wil een PM
nou? wat dan.......quote:Op maandag 29 december 2008 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wil.........
Ik wil jou Fann!!! Tief die Griek het raam uit meid.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil jou Fann!!! Tief die Griek het raam uit meid.
Met een Tee Lies.quote:
Aan lurkers hebben we niets!quote:Op maandag 29 december 2008 03:01 schreef FANN het volgende:
en de rest lurkt lekker mee![]()
die denken ook........ effe kijken wat er gaat gebeuren........
quote:Op maandag 29 december 2008 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan lurkers hebben we niets!
Ben JIJ aan het lurken?
Nu melden, en we vergeven het je!
Moeten ze eerst registrerenquote:Op maandag 29 december 2008 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu melden, en we vergeven het je!
Skattie? Dat was aan de lurkers?quote:Op maandag 29 december 2008 03:04 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik ben toch aan het posten.........
ja zie mijn editquote:Op maandag 29 december 2008 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Skattie? Dat was aan de lurkers?
en een PM van Liesquote:Op maandag 29 december 2008 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
We moeten ze teasen!
De eerste lurker die nu post krijgt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 03:09 schreef Coos het volgende:
Hé Lies, ik heb nog wel een tip voor je als je morgen hierheen komt op de fiets.![]()
Een warme pannenlap op je zadel.
quote:Op maandag 29 december 2008 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
J\e kan ook overdrijven natuurlijk
O, dan heb ik voor jou ook een tip.quote:Op maandag 29 december 2008 03:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik pest maar een beetje......
soms heb ik dat......
quote:Op maandag 29 december 2008 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan heb ik voor jou ook een tip.![]()
Wieltje losdraaien van die rollator van dir Griek.![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Quote moest weg (ivm de nalezers).
Ja, we maken wat mee in zo`n nachtelijke SC.
stomazakkies lekprikken ook leukquote:Op maandag 29 december 2008 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan heb ik voor jou ook een tip.![]()
Wieltje losdraaien van die rollator van dir Griek.![]()
Kick jij op de geur van stront en pis?quote:
quote:
Errug hè?quote:Op maandag 29 december 2008 03:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben nu wel nieuwschierig trouwens
Nou, dit komt toch aardig in de buurt van bedelen hoor.quote:Op maandag 29 december 2008 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Quote moest weg (ivm de nalezers).
Ja, we maken wat mee in zo`n nachtelijke SC.
Serieus!quote:Op maandag 29 december 2008 03:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, dit komt toch aardig in de buurt van bedelen hoor.
Ik ben zelf de weg al kwijt in al die mystierieuze posten van Lies.quote:Op maandag 29 december 2008 03:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos haalt zijn quote wel weer weg........
quote:Op maandag 29 december 2008 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus!![]()
Het was omdat ik iets heb wat zij leuk vind.
Zie je nou Fan!!quote:Op maandag 29 december 2008 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was omdat ik iets heb wat zij leuk vind.
Laat ook gewoon maar, ofzo!quote:Op maandag 29 december 2008 03:18 schreef FANN het volgende:
[..]
godver Lies nou word ik wel héél nieuwsgierig.........
is het zo geheim dan?
Pffftttt..............quote:
Dan zet je het voor deze ene keer maar onder een spoiler.quote:Op maandag 29 december 2008 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja, sommige dingen kunnnen gewoon niet in de SC!
Ja, daarvoor zijn spoilers bedoeld.quote:Op maandag 29 december 2008 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zet je het voor deze ene keer maar onder een spoiler.
quote:Op maandag 29 december 2008 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zet je het voor deze ene keer maar onder een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ow gelukkig je kan alweer lachen zit me hier verdomme helemaal schuldig te voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap d'r weer helemaal geen klote van. PM het maar naar m'n meelquote:Op maandag 29 december 2008 03:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow gelukkig je kan alweer lachen zit me hier verdomme helemaal schuldig te voelen
Welke kleur?quote:Op maandag 29 december 2008 03:26 schreef Peter6000 het volgende:
Coos, haal jij die quote van Liesje ook nog ff weg?
Ik denk dat de fantasie van wat er had kunnen staan prikkelender werkt voor de nalezers dan de quote zelf.
Gekkie!quote:Op maandag 29 december 2008 03:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow gelukkig je kan alweer lachen zit me hier verdomme helemaal schuldig te voelen
en soms ook héél vervelendquote:Op maandag 29 december 2008 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gekkie!![]()
maar soms is het gewoon handig!
quote:Op maandag 29 december 2008 03:26 schreef Peter6000 het volgende:
Coos, haal jij die quote van Liesje ook nog ff weg?
Ik denk dat de fantasie van wat er had kunnen staan prikkelender werkt voor de nalezers dan de quote zelf.
Jijquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, ik vertel het je wel irl!
Ja jij ben sensitivequote:
Coos houdt van zweepjes Liesquote:
Neuh....als je maar wel blijft bij nadenken.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 03:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos houdt van zweepjes Lies![]()
wist je dat nog niet? is algemeen bekend![]()
hij hep ook van die leren maskers in huis enzo
uit betrouwbare bron vernomen
quote:Op maandag 29 december 2008 03:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos houdt van zweepjes Lies![]()
wist je dat nog niet? is algemeen bekend![]()
hij hep ook van die leren maskers in huis enzo
uit betrouwbare bron vernomen
Ik heb er weleens een de kamer door gemept op verzoek.quote:
sorriequote:
O ik zou best wel eens iemand flink door de kamer willen meppenquote:Op maandag 29 december 2008 03:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een de kamer door gemept op verzoek.![]()
Maar dat is niets voor mij. Ik lig in een deuk dan.
iemand met een andere nationaliteit?quote:Op maandag 29 december 2008 03:43 schreef FANN het volgende:
[..]
O ik zou best wel eens iemand flink door de kamer willen meppen![]()
zelfs zonder verzoek
Echt? ik zou dat niet kunnen.quote:Op maandag 29 december 2008 03:43 schreef FANN het volgende:
[..]
O ik zou best wel eens iemand flink door de kamer willen meppen![]()
zelfs zonder verzoek
quote:Op maandag 29 december 2008 03:44 schreef Coos het volgende:
[..]
iemand met een andere nationaliteit?
quote:Op maandag 29 december 2008 03:44 schreef FANN het volgende:
[..]
lag je weer naar je plafond te staren ........
Wees jij maar blij dat je in een flatje zit anders had jij ook in een keldertje geëïndigd.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 03:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Wees jij maar blij dat je in een flatje zit anders had jij ook in een keldertje geëïndigd.
quote:Op maandag 29 december 2008 03:47 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe heette die engerd ook weer Fritsel of zoiets?
quote:Op maandag 29 december 2008 03:47 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe heette die engerd ook weer Fritsel of zoiets?
die vent die zijn eigen dochter in de kelder had opgeloten en drie kinderen bij dat kind had verwektquote:
slaapze Coosquote:Op maandag 29 december 2008 03:50 schreef Coos het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. Ik ga nog een laatste paf draaien en effe chillen.
leuke AVA trouwensquote:Op maandag 29 december 2008 03:52 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
ah Fritzel ......... deze........
nee,quote:Op maandag 29 december 2008 03:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nee schat jij niet was in oosterijk toch?
quote:kan niet op zijn naam komen nu.......
quote:Op maandag 29 december 2008 03:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
nee,![]()
[..]
Josef Fritzl idd
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 03:01 schreef FANN het volgende:
en de rest lurkt lekker mee![]()
die denken ook........ effe kijken wat er gaat gebeuren........
goedemorgen..quote:Op maandag 29 december 2008 07:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Denkt: "Wat de neuk, Coos een ouwe viespeuk?"![]()
Goedemorgen op deze nog donkere maandag waar het ochtendgloren er geheid zorg voor gaat dragen dat de -7 hier aangetikt gaat worden. Tijd voor de lange onderbroek en de borstrok![]()
Meer kou wil ik, gewoon eens voor een week of acht -15 tot -25 waarbij het ongedierte volledig afsterft, de Gasunie niet meer kan leveren en mensen massaal de bossen gaan kappen om gezamenlijk bij grote vuren glühwein en hete chocolademelk consumeren.
Een winter waarin er eindelijk weer eens een Elfstedentocht is en waarbij we eindelijk weer eens met de auto over het IJsselmeer kunnen raggen. Een winter waarbij iedere sporthal wordt gebruikt om de Heidi's van deze samenleving op te vangen met koffie, snert en broodjes.
Een winter waarin de raderen van de economie vastlopen, back to basic, met in de laatste week van de vorst een enorme sneeuwstorm waarbij militair materiaal eindelijk eens voor iets goeds ingezet kan worden.
Fuck het gepiep over treinen die 35 seconden te laat komen, weg met het gejammer over pumps die net de verkeerde kleur hebben of een kapper die wel of niet open is![]()
Ik ga vandaag m'n spiritus kachel klaar zetten en spiritus inslaan, daarnaast een 100 tal blikken kopen met snert, nasi en ander voer.
Fijne dag allemaal
Mogguh Marrije, lekker geslapen?quote:Op maandag 29 december 2008 08:49 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen.
Ja, maar je zou nog fotootjes plaatsen....waar zijn ze nu?quote:Op maandag 29 december 2008 08:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
goedemorgen..
snel nog even koffie, voor dat de pleuris uitbreekt.
Uploaden op tinypic.com , daarna de daar gegenereerde linkjes hier plaatsen, echt heel simpel.....quote:Op maandag 29 december 2008 08:55 schreef hondjes het volgende:
heb gevraagd hoe het moest..fotos plaatsen..
en niemand gaf antwoord,,daarom.
Dit moet wel van DGK periode zijn dan, want ik ben vet lang weggeweest! Hoe kom je aan dit lijstje dan? Lachen!quote:Op maandag 29 december 2008 08:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De top 500 van de RLC-ers, we hebben goed meegedaan![]()
Opgeteld ongeveer 420.000 postings door onderstaande RLC-ers![]()
441. (-6) 04283 (+31) Smash-it
Jups, maar als je die tweede link (daar links in je scherm) kopieert en hier plakt, dan staat de foto hierquote:Op maandag 29 december 2008 09:06 schreef hondjes het volgende:
wel, wilde eigenlijk de foto reschtstreeks erop zetten, maar goed...de link werkt ook.
De complete lijst staat hier: [FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic #2quote:Op maandag 29 december 2008 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dit moet wel van DGK periode zijn dan, want ik ben vet lang weggeweest! Hoe kom je aan dit lijstje dan? Lachen!
Mogguh BQ, je hebt schijnbaar je hobby gevondenquote:Op maandag 29 december 2008 08:59 schreef beequeen het volgende:
Mooie lijst Nmns, ik sta wel erg hoog.![]()
Haha, je hebt goed je best gedaan ja! Die Dementor, helemaal bovenaan..quote:Op maandag 29 december 2008 08:59 schreef beequeen het volgende:
Mooie lijst Nmns, ik sta wel erg hoog.![]()
Tijd voor een nieuwe RLS, kan ik weer baggeren.quote:Op maandag 29 december 2008 09:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh BQ, je hebt schijnbaar je hobby gevonden
quote:Op maandag 29 december 2008 09:27 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen![]()
Slecht geslapen en over LS gedroomd
Die ging zich aanbieden als pakjespiet, en wist enkele adressen en namen, en dat moesten we hier steeds aanhoren
Nope, helaas.quote:
Haha, dat is niet eens heel onwaarschijnlijk als ie het idd wistquote:Op maandag 29 december 2008 09:27 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen![]()
Slecht geslapen en over LS gedroomd
Die ging zich aanbieden als pakjespiet, en wist enkele adressen en namen, en dat moesten we hier steeds aanhoren
Welke kleur?quote:Op maandag 29 december 2008 09:33 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Ik zit met mn krullen in de verf.
Wat stinkt dat.
geen jeuk???quote:Op maandag 29 december 2008 09:33 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Wat stinkt dat.
Van welke kleur naar welke kleur ga je?quote:Op maandag 29 december 2008 09:33 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Wat stinkt dat.
In t begin gloeide het wel ffquote:
Haha, typisch is dat. Alle reacties van jongens zijn 'ahh wat heb je gedaan' en al mijn vriendinnen enzo vinden bruin veeeel mooier.quote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil het wel weer zwart, dat heb ik 5 jaar gehad maar dat mag niet van man, kinderen, vrienden, familie, buren en andere aanverwante personen
komt goedquote:Op maandag 29 december 2008 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In t begin gloeide het wel ff![]()
En tis een Duits pakje van 3 euro en niet de kapper die het normaal doet.
Maar ik heb gewoon geen tijd om naar mn kapper te gaan!
Dus vorige keer zelf gedaan en nu ook. Ik hoop dat het goed gaat, ik durf niet te kijken.
Vooral dat 3 euro zit me niet helemaal lekker
Maar als je je bedenkt dat een kapper het kan verkloten voor 90 euro dan heb je altijd nog het gevoel dat ja, het ziet er niet uit maar het was wel el cheapo.quote:Op maandag 29 december 2008 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dus vorige keer zelf gedaan en nu ook. Ik hoop dat het goed gaat, ik durf niet te kijken.
Haha ja en dat is dan weer een héle grote pleister op de wondequote:Op maandag 29 december 2008 09:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar als je je bedenkt dat een kapper het kan verkloten voor 90 euro dan heb je altijd nog het gevoel dat ja, het ziet er niet uit maar het was wel el cheapo.
quote:Op maandag 29 december 2008 09:44 schreef CarOnline het volgende:
Oh en nu we toch met allemaal dames zijn:
Nou, ik lees het resultaat hier later wel, succes.quote:Op maandag 29 december 2008 09:39 schreef CarOnline het volgende:
ja, helaasquote:Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ik lees het resultaat hier later wel, succes.
Er moet toch ook gepoetst worden, nietwaar?
Heel vierkant of een beetje vierkant? Want heeeel vierkant vind ik persoonlijk niet zo, beetje rond is leuker. Maaaaar, belangrijker. Je zegt 'ik heb hele leuke schoenen' gezien. Dat is genoeg toch? Als jij ze maar mooi vindt!quote:Op maandag 29 december 2008 09:44 schreef CarOnline het volgende:
Doch: het is een vierkante neus
Kan dat nog? Of lopen ze hier in DLD écht falikant achter.
Nou jongens...quote:Op maandag 29 december 2008 09:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, typisch is dat. Alle reacties van jongens zijn 'ahh wat heb je gedaan' en al mijn vriendinnen enzo vinden bruin veeeel mooier.
Ja, ik zal straks groots verslag doen!quote:Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ik lees het resultaat hier later wel, succes.
Er moet toch ook gepoetst worden, nietwaar?
Jaaa zie... het is behoorlijk vierkant!quote:Op maandag 29 december 2008 09:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heel vierkant of een beetje vierkant? Want heeeel vierkant vind ik persoonlijk niet zo, beetje rond is leuker. Maaaaar, belangrijker. Je zegt 'ik heb hele leuke schoenen' gezien. Dat is genoeg toch? Als jij ze maar mooi vindt!
quote:Op maandag 29 december 2008 09:49 schreef noekje het volgende:
CarO, kweenie. Het ligt dan aan het hele model, die moet ik zien. Wel denk ik dat het niet lang meer kan duren eer een vierkante neus weer in is. We zijn zomaar van de punt in het ronde gerold. Meer smaken zijn er ook niet toch? Punt, rond en vierkant. Dus 1+1=2 Koop maar!
Oh sorry, je zat wat verstopt, ik had je niet gezien.quote:
Ik vind zowel pikzwart, als kastanjebruin als blond mooi. Het mag van mij wel knallenquote:Op maandag 29 december 2008 09:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh sorry, je zat wat verstopt, ik had je niet gezien.
Maar wat vind jij er van?
quote:Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
CarO, ik vind jou ook wel een Red Wings chick. Kweenie waarom maar dat denk ik.
Heb net ff foto's zitten kijken van mij met zwart haar, en nu heb ik heimweequote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind zowel pikzwart, als kastanjebruin als blond mooi. Het mag van mij wel knallen
Maar ehm, je hebt net veertien dagen geleden die roze laarsjes gekochtquote:Op maandag 29 december 2008 09:44 schreef CarOnline het volgende:
Oh en nu we toch met allemaal dames zijn:
Ik heb hele leuke schoenen van s.Oliver gezien.
Maaaar..... het zijn lage schoenen, platte hak ( ivm veel staan en rug) én een vetertje.
Doch: het is een vierkante neus
Kan dat nog? Of lopen ze hier in DLD écht falikant achter.
Is zwart schoeisel verplicht?quote:Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die laarzen vind ik wel héél gaaf, die heeft s.Oliver ook.
Maar niet in mijn maat. Maar daar heb je wel gelijk in![]()
![]()
Ik ben niet zo'n dametje zeg maar
Maar gewoon, lomp![]()
Dus daar passen die laarzen ook wel bij.
Maar ik moet ze voor mn werk en daar moet ik zwart schoeisel bij aan.
Gewoon pikzwart doen de volgende keer......'t is jouw haar.quote:Op maandag 29 december 2008 10:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb net ff foto's zitten kijken van mij met zwart haar, en nu heb ik heimwee
Maar je haalt even the magic word aan.quote:Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die laarzen vind ik wel héél gaaf, die heeft s.Oliver ook.
Maar niet in mijn maat. Maar daar heb je wel gelijk in![]()
![]()
Ik ben niet zo'n dametje zeg maar
Maar gewoon, lomp![]()
Dus daar passen die laarzen ook wel bij.
Maar ik moet ze voor mn werk en daar moet ik zwart schoeisel bij aan.
Roze?quote:Op maandag 29 december 2008 10:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ehm, je hebt net veertien dagen geleden die roze laarsjes gekocht
Ja, maar schoenen zitten hemels!quote:Op maandag 29 december 2008 10:10 schreef noekje het volgende:
Oh nee, laat maar. Ik zou gaan voor nieuwe eetkamerstoelen maar die lopen zo verdomde kut.
Doe es een fotootje?quote:Op maandag 29 december 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Oh dear, wat nu?
Toch maar zwart dan?
quote:Op maandag 29 december 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Hahahaha ik ben gewoon ORANJE!!![]()
Ik ben een vale Pippi!!
Ik wist het!! Never trust iets van 3 euro![]()
LondaColor 'Magic Colors'
Inderdaad, net een toverbal!
Oh dear, wat nu?
Toch maar zwart dan?
Nee geen zwart erover heen doen dan wordt het groen of zo.quote:Op maandag 29 december 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben een vale Pippi!!
Oh dear, wat nu?
Toch maar zwart dan?
Kastanje kan d'r goed bovenop...lekker knal kastanje-roodquote:Op maandag 29 december 2008 10:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee geen zwart erover heen doen dan wordt het groen of zo.
Als ik jou was zou ik heel snel naar een kapper gaan en het door hun laten doen.
Maar toch 87 euro uitgespaard!quote:Op maandag 29 december 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben een vale Pippi!!
Oh dear, wat nu?
Toch maar zwart dan?
Nee, Oranje heb ik al eens gehad en gezworen het nooit meer vrijwillig te nemen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es een fotootje?![]()
Eik vind ik oranje best wel grappig
Ik denk dat ik eerst een donkerbruine spoeling doe en daarna zwart er over ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 10:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee geen zwart erover heen doen dan wordt het groen of zo.
Als ik jou was zou ik heel snel naar een kapper gaan en het door hun laten doen.
Donkerbruin ook NIET doen! Die pigmenten botsen. Enige wat je nog kan proberen zelf, is om naar blond te gaan. Pleur er even wat geld in van 'L oreal ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 10:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst een donkerbruine spoeling doe en daarna zwart er over ofzo.
Ahhhg en kan je nagaan: ik had het vóór de kerstdagen al in huis maar ik durfde niet ivm gesloten winkels enzo
Voorgevoel![]()
Oh shit hee. Wat nu. Ik moet om 16:00 werken en mn kapper is dicht vandaag
Ja, ik fiets zo het dorp wel ff in.quote:Op maandag 29 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Donkerbruin ook NIET doen! Die pigmenten botsen. Enige wat je nog kan proberen zelf, is om naar blond te gaan. Pleur er even wat geld in van 'L oreal ofzo.
O ja daarom deed ik dat niet: Dat hadden ze bij mijn drogist nietquote:Op maandag 29 december 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Ontkleuren die hap en opnieuw maar dan met een 18 euro pakje verven.
Wat is dat dan voor een hoerige drogist? Kun je ze niet voor het gerecht dagen met hun crap.quote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
O ja daarom deed ik dat niet: Dat hadden ze bij mijn drogist niet
Eh nee, hoezo?quote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
Laat me raden, Pietje heeft je die haarkleur aangeraden?
Maak er maar geen Amanda haar van, dan hou je niets over.quote:Op maandag 29 december 2008 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh nee, hoezo?
De drogist náást Pietje!
Jozef Geelman![]()
Oh ik lijk nu sprekend op mn avatar.
Nu nog sneeuw en een kerstmuts.
Haha jaaa en dan van die mattenquote:Op maandag 29 december 2008 10:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Maak er maar geen Amanda haar van, dan hou je niets over.
Omdat Pietje master is in slechte adviezen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh nee, hoezo?
De drogist náást Pietje!
Jozef Geelman![]()
Oh ik lijk nu sprekend op mn avatar.
Nu nog sneeuw en een kerstmuts.
Veel plezier met poetsen (al is het ook de plaat)quote:Op maandag 29 december 2008 10:47 schreef blomst het volgende:
Hier loopt internet traag, dus tijd om wat anders te doen.
Ja he? Rood op rood kan wel. Blond op bijna zwart kan niet.quote:Op maandag 29 december 2008 10:47 schreef lies1958 het volgende:
je kan er met roodtinten wel overheen gaan volgens mij als het oranje is. Vroeger deed ik het ook zelf kleuren totdat ik een keer heel erg groen was geworden en heb het daarna nooit meer zelf gedaan. Heb toen ook een dag voorschut gelopen omdat ik het op zaterdagavond had gedaan voor het stappen.
Honda wat prachtigquote:Op maandag 29 december 2008 09:15 schreef hondjes het volgende:
[ afbeelding ]
en het was zarerdag rotweer, met mooi weer kijk je nog verder.
heppie geen picturesquote:Op maandag 29 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha jaaa en dan van die matten![]()
Daar knap je echt van op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |