Ze wordt toch Noek?quote:Op maandag 29 december 2008 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh shit ik bedoel Noehoeeeeekkkkkkkkkkkkkje !!!!!!!!!!!!!
En de titel is ook lekker opvallend. Goed vindbaar.quote:
Neuh, je was me net voorquote:Op maandag 29 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
HiDi, zit je ook te broeden op een geniale posting.
quote:Op maandag 29 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
HiDi, zit je ook te broeden op een geniale posting.
Ik ook niet. Noekje naar noek is maar een detail, maar van sommige klassieke namen is het echt zonde dat ze verdwijnen:quote:Op maandag 29 december 2008 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik snap al die naamsveranderingen niet zo.![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nachtbagger is moeilijk hoor!
Ik heb de vol;gende ook alvast gemaaktquote:
Waar?quote:Op maandag 29 december 2008 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
tot hoelaat gaat die stand-up door?
Mijn nieuwe icon moet er nog bij.quote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb de vol;gende ook alvast gemaakt![]()
[ afbeelding ]
De kunst van het weglaten
quote:Op maandag 29 december 2008 02:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn nieuwe icon moet er nog bij.
Diep filosofisch Coos, "We weten steeds meer over alles, tot we alles weten over niets", hetgeen tot uiting komt in een schitterend kunstwerk.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb de vol;gende ook alvast gemaakt![]()
[ afbeelding ]
De kunst van het weglaten
Hetgeen tot stand komt in de meest democratische zin.quote:Op maandag 29 december 2008 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hetgeen tot uiting komt in een schitterend kunstwerk.![]()
![]()
Martin op Comedy centralquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dit vraagt gewoon om een mmuziekje!
quote:Op maandag 29 december 2008 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Lies, laat Peter of mij de muuziek doen por favor!!!
Het nummer heet Novocaine for the Soul.quote:Op maandag 29 december 2008 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dit vraagt gewoon om een mmuziekje!
Doe dat dan effe op VOL ofzoquote:
Klopt, ik heb de goede versie al gepost!quote:Op maandag 29 december 2008 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het nummer heet Novocaine for the Soul.
Degene die dit op deze manier op Youtube heeft geplaatst was er gewoon op uit om verwarring te veroorzaken.
Wanneer zuipen we dan?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik luister nu radio 2.![]()
Doe maar - Is dit alles?![]()
Nog zo éénquote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik luister nu radio 2.![]()
Doe maar - Is dit alles?![]()
Ja, we zouden vanavond, maar ik had geen adres in mijn pm!quote:
Grote kans dat ze allemaal ja zeggen.quote:Op maandag 29 december 2008 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik dan bij heel den Haag aan gaan bellen met, sorry, woont Coos hier?
Ik doe niet aan PM, ik ben normaal bereikbaar. Of niet!quote:Op maandag 29 december 2008 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, we zouden vanavond, maar ik had geen adres in mijn pm!
Moet ik dan bij heel den Haag aan gaan bellen met, sorry, woont Coos hier?
Ja dus.quote:Op maandag 29 december 2008 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Grote kans dat ze allemaal ja zeggen.
OMG! Die wilde ik al heel lang posten, maar durfde niet.quote:
Ja Lies, ik ben d'r ook helemaal kapot van.quote:Op maandag 29 december 2008 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dus.![]()
Ik had me helemaal opgetut! gaat het hele feest niet door
Mooi.quote:Op maandag 29 december 2008 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG! Die wilde ik al heel lang posten, maar durfde niet.![]()
[sub]Ik heb een gesigneerd drumvel van de electro shock blues tour[ /sub]
Het straalt er vanaf ja!quote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies, ik ben d'r ook helemaal kapot van.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mooi.
Zat me net te bedenken dat ik ze nog nooit live gezien heb.
Lijkt me speciaal om mee te maken.quote:Op maandag 29 december 2008 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, samen met een vriendinnetje, maar de nieuwe cd was net uit, en wij waren nog helemaal into Novacaine...
En toen was het een zit-concert, omdat ze geen blij gedoe wilden. Dat viel een beetje tegen, maar het was tof!
Wij zaten nog wat na te kletsen toen het afgelopen was, en opeens kwamen ze terug en begonnen ze nog wat te spelen, de paar mensen die nig in de zaal waren gingen bij ze op het podium zitten en dat was heel erg tof!
quote:
Optredens zijn sowieso leuk, maar hoe intiemer hoe mooier!quote:Op maandag 29 december 2008 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me speciaal om mee te maken.
Heb zelf weleens in een bijna lege Plato (Amsterdam) Spinvis zien optreden, met de hele band.
Gewoon in een platenzaak, en het publiek stond tussen de schappen.
Had die Griek de ramen dicht dan?quote:Op maandag 29 december 2008 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon ik heb al te veel liggen pitten vandaag denk ik.......
Fan!quote:Op maandag 29 december 2008 02:47 schreef FANN het volgende:
ik denk nah d'r is geen hond meer![]()
zitten jullie hier nog allemaal vrolijk te baggeren.........
en wanneer ga je nu zuipen met Coos ?quote:Op maandag 29 december 2008 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
[..]
Fan!![]()
Serieus, dat is bijna elke nacht!
Nee doos, een week geleden liep je nog te klagen dat die Griek steeds de ramen open had en jij lag te blauwbekken!!quote:Op maandag 29 december 2008 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
zodat ik niet naar buiten kon bedoel je?
quote:Op maandag 29 december 2008 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
en wanneer ga je nu zuipen met Coos ?
wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvisquote:Op maandag 29 december 2008 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me speciaal om mee te maken.
Heb zelf weleens in een bijna lege Plato (Amsterdam) Spinvis zien optreden, met de hele band.
Gewoon in een platenzaak, en het publiek stond tussen de schappen.
o ..... nah ik had het steeds koud, maar ik denk eerder dat ik toen al ''grieperig'' werd........quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee doos, een week geleden liep je nog te klagen dat die Griek steeds de ramen open had en jij lag te blauwbekken!!
Nah ik vind het gewoon briljant, kan het ook niet uitleggen, maar de tekst van wesepn op de appeltaart bijv vind ik gewoon zo tof.quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvis![]()
ik vind er niks aan
Zijn compleet eigen stijl, zijn mooie tekstuele vondsten, zijn verhaal (het feit dat hij tot zijn 40e bij de TNT werkte, en na een volstrekt vreemd album ineens een schare fans kreeg en nu van zijn muziek kan leven).quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvis![]()
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.quote:
ow..........quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn compleet eigen stijl, zijn mooie tekstuele vondsten, zijn verhaal (het feit dat hij tot zijn 40e bij de TNT werkte, en na een volstrekt vreemd album ineens een schare fans kreeg en nu van zijn muziek kan leven).
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.
Regel anders een Bop of een Bobette.
Ja en ik zei dat, dat prima was, ik heb een fiets!quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.
Regel anders een Bop of een Bobette.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......
en dan gezellie samen met laptoppie naar elkaar posten
lijkt me ook wel tof......
Ja! Want jij bent dol op meetings!quote:Op maandag 29 december 2008 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......
en dan gezellie samen met laptoppie naar elkaar posten
lijkt me ook wel tof......
Oké, dan drinken we morgen een lekker flesje.quote:Op maandag 29 december 2008 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik zei dat, dat prima was, ik heb een fiets!
jij wel héquote:Op maandag 29 december 2008 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Want jij bent dol op meetings!
quote:Op maandag 29 december 2008 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we morgen een lekker flesje.
Ik zie die meet volgend jaar bij Hondjes in El Perelló wel zitten!!quote:Op maandag 29 december 2008 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
jij wel hé![]()
volgens mij wil jij echt héél errug graag........
quote:Op maandag 29 december 2008 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
jij wel hé![]()
volgens mij wil jij echt héél errug graag........
niet overheenlullen...... Liesje wil een PMquote:Op maandag 29 december 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie die meet volgend jaar bij Hondjes in El Perelló wel zitten!!
Je moest eens weten wat ik wil.........quote:Op maandag 29 december 2008 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
niet overheenlullen...... Liesje wil een PM
nou? wat dan.......quote:Op maandag 29 december 2008 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wil.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |