wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvisquote:Op maandag 29 december 2008 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me speciaal om mee te maken.
Heb zelf weleens in een bijna lege Plato (Amsterdam) Spinvis zien optreden, met de hele band.
Gewoon in een platenzaak, en het publiek stond tussen de schappen.
o ..... nah ik had het steeds koud, maar ik denk eerder dat ik toen al ''grieperig'' werd........quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee doos, een week geleden liep je nog te klagen dat die Griek steeds de ramen open had en jij lag te blauwbekken!!
Nah ik vind het gewoon briljant, kan het ook niet uitleggen, maar de tekst van wesepn op de appeltaart bijv vind ik gewoon zo tof.quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvis![]()
ik vind er niks aan
Zijn compleet eigen stijl, zijn mooie tekstuele vondsten, zijn verhaal (het feit dat hij tot zijn 40e bij de TNT werkte, en na een volstrekt vreemd album ineens een schare fans kreeg en nu van zijn muziek kan leven).quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat vinden jullie nou toch leuk aan spinvis![]()
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.quote:
ow..........quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn compleet eigen stijl, zijn mooie tekstuele vondsten, zijn verhaal (het feit dat hij tot zijn 40e bij de TNT werkte, en na een volstrekt vreemd album ineens een schare fans kreeg en nu van zijn muziek kan leven).
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.
Regel anders een Bop of een Bobette.
Ja en ik zei dat, dat prima was, ik heb een fiets!quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! Ik heb gezegd dat je dan maar hier moet zuipen omdat ik niet ergens ga zuipen en met de auto terug rij.
Regel anders een Bop of een Bobette.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......
en dan gezellie samen met laptoppie naar elkaar posten
lijkt me ook wel tof......
Ja! Want jij bent dol op meetings!quote:Op maandag 29 december 2008 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kan toch blijven pitten zei je eerder in het vorige topic......
en dan gezellie samen met laptoppie naar elkaar posten
lijkt me ook wel tof......
Oké, dan drinken we morgen een lekker flesje.quote:Op maandag 29 december 2008 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik zei dat, dat prima was, ik heb een fiets!
jij wel héquote:Op maandag 29 december 2008 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Want jij bent dol op meetings!
quote:Op maandag 29 december 2008 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we morgen een lekker flesje.
Ik zie die meet volgend jaar bij Hondjes in El Perelló wel zitten!!quote:Op maandag 29 december 2008 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
jij wel hé![]()
volgens mij wil jij echt héél errug graag........
quote:Op maandag 29 december 2008 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
jij wel hé![]()
volgens mij wil jij echt héél errug graag........
niet overheenlullen...... Liesje wil een PMquote:Op maandag 29 december 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie die meet volgend jaar bij Hondjes in El Perelló wel zitten!!
Je moest eens weten wat ik wil.........quote:Op maandag 29 december 2008 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
niet overheenlullen...... Liesje wil een PM
nou? wat dan.......quote:Op maandag 29 december 2008 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wil.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |