Mensen die denken dat je als je geld hebt je niet armoeiig kunt zijnquote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
mn vader ooit ontmoet?nee dacht het niet.
als een man van toen rond de 40 1 doosje strijkers overkoopt van zijn zoon om eens te proberen is hij meteen een pauper op fok.
nog nooit een pauper gezien die bijna altijd in pak loopt trouwens.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:05 schreef DemonRage het volgende:
Dan moet je je hond niet uitlaten in de gazastrook.
Transacties binnen een familiequote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als een man van toen rond de 40 1 doosje strijkers overkoopt van zijn zoon om eens te proberen is hij meteen een pauper op fok.
tuurlijk dametjequote:Op maandag 29 december 2008 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je als je geld hebt je niet armoeiig kunt zijn
jajaquote:Op maandag 29 december 2008 12:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Transacties binnen een familie_!
quote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
tuurlijk dametjewant voor vaders is het sociaal onacceptabel om 1 pakje strijkers te hebben.
oh wachtje bent die kortzichtige uit dat andere topic over mannen met lang haar.
Gastquote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
tuurlijk dametjewant voor vaders is het sociaal onacceptabel om 1 pakje strijkers te hebben.
oh wachtje bent die kortzichtige uit dat andere topic over mannen met lang haar.
[..]
jajastel je voor zeg.
okquote:Op maandag 29 december 2008 13:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
GastAnders ga je even volkomen in de verdediging als anonieme mensen je vader beledigen op het internet
_!
Ja, dan moet ie de cel in. Arm beest. Goed gehandeld TS, opvreten dat tuig.quote:Op maandag 29 december 2008 01:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk voor je hond ook als er aan aanklacht komt
FALER!quote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Uro het volgende:
Je kunt natuurlijk ook rustig weglopen en uit het zicht de politie bellen...
quote:Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef -skippybal- het volgende:
'Hondensport'Zeg gewoon dat iemand anders je uitlegt hoe je met een hond moet omgaan.
Je gaat toch niet wegrennen en om de hoek sneaky de politie bellen. Wat ben je dan voor een ongelofelijke lafbek. Wat mij betreft zijn er dan drie opties.quote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Uro het volgende:
[..]
Omdat? Het niet mag... ? En het ook loserts zijn en een boete verdienen...
Dan schaduw je ze maar ofzo... beetje erbovenop meppen. Je bent toch geen holleman?quote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je gaat toch niet wegrennen en om de hoek sneaky de politie bellen. Wat ben je dan voor een ongelofelijke lafbek. Wat mij betreft zijn er dan drie opties.
1. Je spreekt het tuig aan. Dreigend doch rechtvaardig.
2. Je klapt ze op hun bakkes.
3. De oplossing van TS.
Maar je gaat niet een beetje angstig de politie bellen. Eer de arm der wet ter plekke is, is het tuig geheid al ergens anders naartoe met hun nieuwjaarsconfetti.
quote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Uro het volgende:
Je kunt natuurlijk ook rustig weglopen en uit het zicht de politie bellen...
Lees mijn post nog eens. Probeer het daarna opnieuw.quote:Op maandag 29 december 2008 15:04 schreef Uro het volgende:
[..]
Dan schaduw je ze maar ofzo... beetje erbovenop meppen. Je bent toch geen holleman?
quote:Op maandag 29 december 2008 01:22 schreef J.Herrer het volgende:
TS heeft een oud politiehond nodig om een paar snotjochies van 14 een lesje te leren
Sadness
Altijd in hetzelfde pak ---> pauper.quote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Nee niet in de ballen....'quote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef DeRuphelman het volgende:
Net goed manmen moet geen vuurwerk naar beesten gooien
hoe heeft je hond die gast te pakken genomen?in zijn ballen gebeten of erger
?
details please
Als je je hond op een mens afstuurd ben je zelf ook niet helemaal goed bij je hoofdquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Heretic het volgende:
[..]
Nee niet in de ballen....'
In de trainingen wordt ze meestal aangeleerd om hard aan te komen rennen zodat er momentum is, en naar de arm of schouder te grijpen, en dan te gaan schudden met het hoofd om de persoon te vloeren. Dat gebeurde nu ook, die kerel ging geloof ik binnen 10 seconden neer.
Vervolgens was het voor die gast een érg pijnlijke ervaring denk ik aangezien een Duitse Herder een gemiddelde bijtkracht van 238 psi (pounds per square inch) heeft, ter vergelijking, pitbulls hebben een gemiddelde bijtkracht van235 psi...
Dat gecombineerd met het Feit dat ze ook erg hard met haar hoofd aan het schudden was en aan het trekken was zorgde ervoor dat meneer niet echt blij was...
De beet ging dwars door de dikke winterjas... en tjsah de menselijke huid en vlees is hier gewoon niet tegen bestand kwam ik achter...
Yepquote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef somaliaskinnies het volgende:
Mist die grapjas nou een stukje uit zijn arm?
Moet je doen! Alleen geef het beestje wel een goed thuis, en koop er niet één om te showen, of voor de stoerigheid.quote:
wat een lol je hele broek vol !quote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef Heretic het volgende:
Laat ik het dus zo zeggen; één van die kerels had een héle slechte dag LOL
Geeft niets, is allemaal op te lossen door er een kopje thee mee te drinken.quote:Op maandag 29 december 2008 17:27 schreef fratsman het volgende:
Hier werden vanmorgen 3 Marokkaantjes opgepakt die op bejaarden aan het mikken waren... Het gekanker over vuurwerk komt gewoon door kutkoters die niet even kunnen wachten tot oudjaarsavond.
Gooi vuurwerk mijn kant op en ik stuur wel wat meer op jou af dan een hond...quote:Op maandag 29 december 2008 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
Ik hoop dat je hond wordt afgeschoten. Je hond op iemand afsturen, het is van de zotte!
totdat diegeen aangifte doet....... en dan eens kijken wie er dan lacht..quote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef Heretic het volgende:
Ik liep gisteren met mijn hondje buiten, waar een paar hersendoden ook hun dag verspilden met nutteloos niks doen....een paar van die grapjassen die dachten leuk te zijn door knalvuurwerk naar mij en mijn hond te gooien.Wilden blijkbaar mijn hond laten paniekeren...
Klacht: Bok toch allemaal op met je vuurwerk, en val anderen (en vooral geen dieren ermee lastig)!
Maar nu komt de grap... Ik heb een duitse herder van iets minder dan 40 kg... Waarmee ik dus hondensport doe... Die heeft dus een attack en polietietraining gehad... Schrikken doet ze daar dus niet van....
Dus het riempje ging af en mijn hondje mocht zelf wraak nemen![]()
Laat ik het dus zo zeggen; één van die kerels had een héle slechte dag LOL
Onzin, je weet niet waar je het over hebt. Als de politie hoort dat deze jongens vuurwerk naar het beest aan het gooien waren lachen ze zich rot om de aangifte.quote:Op maandag 29 december 2008 18:10 schreef vosss het volgende:
Als ik een van die jongens was deed ik aangifte.
Dan was het dag met het handje wat je tegen je hond kon zeggen
Spuitje en klaar.
Dat je er niet mee om kan gaan, prima, maar pak die jongens dan gewoon zelf even aan in plaats van je hond er op af te sturen.
Ik hoop voor je dat die jongens te achterlijk zijn om aangifte te doen, anders heb je goeie kans dat jouw hond het nieuwe jaar niet meer meemaakt.
Bijtende honden worden standaard afgemaakt.
Waarom? Voor hetzelfde geld was je een oog kwijt of was je hond zwaargewond geraakt. Een hondenbeet lijkt me proportioneel gezien nog een behoorlijk beschaafd antwoord.quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef Petertje81 het volgende:
Wat is er mis met die jongens gewoon op hun gedrag aanspreken?
Je oog kwijt door een rotje?quote:Op maandag 29 december 2008 18:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarom? Voor hetzelfde geld was je een oog kwijt of was je hond zwaargewond geraakt. Een hondenbeet lijkt me proportioneel gezien nog een behoorlijk beschaafd antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |