Vond het zelf te eng om op die pubers af te stappen maar had gelukkig zijn politiewapen-op-vier-poten bij zichquote:Op maandag 29 december 2008 01:22 schreef J.Herrer het volgende:
TS heeft een oud politiehond nodig om een paar snotjochies van 14 een lesje te leren
Sadness
Kansjeugdquote:Op maandag 29 december 2008 01:16 schreef buggie het volgende:
pics van je hond? Eventueel met bebloedde kansjeugd.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:09 schreef Mr.Soprano het volgende:
Ik heb het een keer gehad, toen gooide ik een strijker o.i.d. en toen uit het niets verscheen een man met een hond, Hij dreigde mij dood te maken zodra hij mij weer zou zien, de kans daarop was vrij groot aangezien hij bij mij in de straat woonde.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:09 schreef Mr.Soprano het volgende:
Ik heb het een keer gehad, toen gooide ik een strijker o.i.d. en toen uit het niets verscheen een man met een hond, Hij dreigde mij dood te maken zodra hij mij weer zou zien, de kans daarop was vrij groot aangezien hij bij mij in de straat woonde.
Vaders die strijkers gooien...quote:Op maandag 29 december 2008 02:39 schreef piekartz87 het volgende:
dit doet me denken aan een lange tijd terug toen mijn vader een strijker in de berm gooide vanuit onze tuin. er was geen mens te bekennen maar ineens kwam er een man met een hond de hoek omlopen.
dus wij begonnen te roepen dat er een strijker lag.
maar de man koos ervoor om ons te negeren![]()
dus toen hij er vlak naast stond ging de strijker af. Toen begon die gast te vloeken enz.
we hebben hem gewaarschuwd.
verder is het terecht dat je die lui zo aanpakt als ze met opzet vuurwerk naar je hond gooien.
slaat gewoon nergens op.
Juist, en mannen horen vrouwen neer te knuppelen en hun grot in te slepenquote:Op maandag 29 december 2008 12:20 schreef zovty het volgende:
Honden horen in een roedel over de steppe te rennen.
mn vader ooit ontmoet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |