quote:Op maandag 29 december 2008 02:09 schreef Mr.Soprano het volgende:
Ik heb het een keer gehad, toen gooide ik een strijker o.i.d. en toen uit het niets verscheen een man met een hond, Hij dreigde mij dood te maken zodra hij mij weer zou zien, de kans daarop was vrij groot aangezien hij bij mij in de straat woonde.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:09 schreef Mr.Soprano het volgende:
Ik heb het een keer gehad, toen gooide ik een strijker o.i.d. en toen uit het niets verscheen een man met een hond, Hij dreigde mij dood te maken zodra hij mij weer zou zien, de kans daarop was vrij groot aangezien hij bij mij in de straat woonde.
Vaders die strijkers gooien...quote:Op maandag 29 december 2008 02:39 schreef piekartz87 het volgende:
dit doet me denken aan een lange tijd terug toen mijn vader een strijker in de berm gooide vanuit onze tuin. er was geen mens te bekennen maar ineens kwam er een man met een hond de hoek omlopen.
dus wij begonnen te roepen dat er een strijker lag.
maar de man koos ervoor om ons te negeren![]()
dus toen hij er vlak naast stond ging de strijker af. Toen begon die gast te vloeken enz.
we hebben hem gewaarschuwd.
verder is het terecht dat je die lui zo aanpakt als ze met opzet vuurwerk naar je hond gooien.
slaat gewoon nergens op.
Juist, en mannen horen vrouwen neer te knuppelen en hun grot in te slepenquote:Op maandag 29 december 2008 12:20 schreef zovty het volgende:
Honden horen in een roedel over de steppe te rennen.
mn vader ooit ontmoet?quote:
Mensen die denken dat je als je geld hebt je niet armoeiig kunt zijnquote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
mn vader ooit ontmoet?nee dacht het niet.
als een man van toen rond de 40 1 doosje strijkers overkoopt van zijn zoon om eens te proberen is hij meteen een pauper op fok.
nog nooit een pauper gezien die bijna altijd in pak loopt trouwens.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:05 schreef DemonRage het volgende:
Dan moet je je hond niet uitlaten in de gazastrook.
Transacties binnen een familiequote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
mn vader ooit ontmoet?nee dacht het niet.
als een man van toen rond de 40 1 doosje strijkers overkoopt van zijn zoon om eens te proberen is hij meteen een pauper op fok.
nog nooit een pauper gezien die bijna altijd in pak loopt trouwens.
tuurlijk dametjequote:Op maandag 29 december 2008 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je als je geld hebt je niet armoeiig kunt zijn
jajaquote:Op maandag 29 december 2008 12:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Transacties binnen een familie_!
quote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
tuurlijk dametjewant voor vaders is het sociaal onacceptabel om 1 pakje strijkers te hebben.
oh wachtje bent die kortzichtige uit dat andere topic over mannen met lang haar.
Gastquote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
tuurlijk dametjewant voor vaders is het sociaal onacceptabel om 1 pakje strijkers te hebben.
oh wachtje bent die kortzichtige uit dat andere topic over mannen met lang haar.
[..]
jajastel je voor zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |