Hihi, hoi skippybalquote:Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef -skippybal- het volgende:
'Hondensport'Zeg gewoon dat iemand anders je uitlegt hoe je met een hond moet omgaan.
Verder ben je een mongool.
Deze misselijke figuren zal je altijd houden in deze samenleving.quote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef Heretic het volgende:
Ik liep gisteren met mijn hondje buiten, waar een paar hersendoden ook hun dag verspilden met nutteloos niks doen....een paar van die grapjassen die dachten leuk te zijn door knalvuurwerk naar mij en mijn hond te gooien.Wilden blijkbaar mijn hond laten paniekeren...
Klacht: Bok toch allemaal op met je vuurwerk, en val anderen (en vooral geen dieren ermee lastig)!
Maar nu komt de grap... Ik heb een duitse herder van iets minder dan 40 kg... Waarmee ik dus hondensport doe... Die heeft dus een attack en polietietraining gehad... Schrikken doet ze daar dus niet van....
Dus het riempje ging af en mijn hondje mocht zelf wraak nemen![]()
Laat ik het dus zo zeggen; één van die kerels had een héle slechte dag LOL
Ik geloof er inderdaad geen reet vanquote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef Heretic het volgende:
Maar nu komt de grap...
Leuk voor je hond ook als er aan aanklacht komtquote:Op maandag 29 december 2008 01:04 schreef Heretic het volgende:
Erg grappig al die beledigde mensen... LOL
Maar ik ben altijd van mening, als je mij niet lastig valt, val ik jou ook niet lastig. Aangezien je met vuurwerk mensen en dieren erg kan verwonden, schaar ik het opzettelijk gooien van dat spul richting mijn hond toch écht in de categorie "lastig vallen"... In dat geval zie ik mij genoodzaakt je zelf even te heropvoeden aangezien je ouders in dat geval blijkbaar gefaald hebben....
In dit geval vond ik het toepasselijker om mijn hond als opvoedmiddel te gebruiken, aangezien de aggressie richting haar was...
Denk nou niet dat ik rondloop en dat beest op iedereen afstuur, maar ik was zo verbolgen over het feit dat het vuurwerk zomaar zonder enige reden richting mijn hond geflikkerd werd (zonder dat mijn hond ging blaffen, aggeressief naar de jongens deed of iets dergelijks) dat ik dit wel een erg goede oplossing vond... een oog om een oog, een tand om een tand..
Oh ja voor de mensen die denken dat dit een hoax is... denk vooral verder
Die hond heeft niks gedaan ze verzinnen maar wat 14.gifquote:Op maandag 29 december 2008 01:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk voor je hond ook als er aan aanklacht komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |