Gooi vuurwerk mijn kant op en ik stuur wel wat meer op jou af dan een hond...quote:Op maandag 29 december 2008 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
Ik hoop dat je hond wordt afgeschoten. Je hond op iemand afsturen, het is van de zotte!
totdat diegeen aangifte doet....... en dan eens kijken wie er dan lacht..quote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef Heretic het volgende:
Ik liep gisteren met mijn hondje buiten, waar een paar hersendoden ook hun dag verspilden met nutteloos niks doen....een paar van die grapjassen die dachten leuk te zijn door knalvuurwerk naar mij en mijn hond te gooien.Wilden blijkbaar mijn hond laten paniekeren...
Klacht: Bok toch allemaal op met je vuurwerk, en val anderen (en vooral geen dieren ermee lastig)!
Maar nu komt de grap... Ik heb een duitse herder van iets minder dan 40 kg... Waarmee ik dus hondensport doe... Die heeft dus een attack en polietietraining gehad... Schrikken doet ze daar dus niet van....
Dus het riempje ging af en mijn hondje mocht zelf wraak nemen![]()
Laat ik het dus zo zeggen; één van die kerels had een héle slechte dag LOL
Onzin, je weet niet waar je het over hebt. Als de politie hoort dat deze jongens vuurwerk naar het beest aan het gooien waren lachen ze zich rot om de aangifte.quote:Op maandag 29 december 2008 18:10 schreef vosss het volgende:
Als ik een van die jongens was deed ik aangifte.
Dan was het dag met het handje wat je tegen je hond kon zeggen
Spuitje en klaar.
Dat je er niet mee om kan gaan, prima, maar pak die jongens dan gewoon zelf even aan in plaats van je hond er op af te sturen.
Ik hoop voor je dat die jongens te achterlijk zijn om aangifte te doen, anders heb je goeie kans dat jouw hond het nieuwe jaar niet meer meemaakt.
Bijtende honden worden standaard afgemaakt.
Waarom? Voor hetzelfde geld was je een oog kwijt of was je hond zwaargewond geraakt. Een hondenbeet lijkt me proportioneel gezien nog een behoorlijk beschaafd antwoord.quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef Petertje81 het volgende:
Wat is er mis met die jongens gewoon op hun gedrag aanspreken?
Je oog kwijt door een rotje?quote:Op maandag 29 december 2008 18:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarom? Voor hetzelfde geld was je een oog kwijt of was je hond zwaargewond geraakt. Een hondenbeet lijkt me proportioneel gezien nog een behoorlijk beschaafd antwoord.
Wa s volgens mij geen rotje hor. was toch een behoorlijke knalquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou mijn hond er nooit op af sturen.
Ik zou hem zelf de tering in trappen.
Die jongens hebben echt de intentie niet TS of zijn hond ernstig te verwonden. Ze willen hem gewoon laten schrikken. Als je je politiehond op iemand afstuurt doe je dat wel met de intentie diegene te verwonden. Dat lijkt me nergens voor nodig in dit geval.quote:Op maandag 29 december 2008 18:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarom? Voor hetzelfde geld was je een oog kwijt of was je hond zwaargewond geraakt. Een hondenbeet lijkt me proportioneel gezien nog een behoorlijk beschaafd antwoord.
Nee ze hebben niet de intentie,maar sporen doen ze zeker nietquote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Die jongens hebben echt de intentie niet TS of zijn hond ernstig te verwonden. Ze willen hem gewoon laten schrikken. Als je je politiehond op iemand afstuurt doe je dat wel met de intentie diegene te verwonden. Dat lijkt me nergens voor nodig in dit geval.
Nee, heb ook nog nooit een pauper gezien die in een mercedes van 50.000 euro rijdt.quote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
mn vader ooit ontmoet?nee dacht het niet.
als een man van toen rond de 40 1 doosje strijkers overkoopt van zijn zoon om eens te proberen is hij meteen een pauper op fok.
nog nooit een pauper gezien die bijna altijd in pak loopt trouwens.
Welke zoon?quote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
mn vader ooit ontmoet?nee dacht het niet.
als een man van toen rond de 40 1 doosje strijkers overkoopt van zijn zoon om eens te proberen is hij meteen een pauper op fok.
nog nooit een pauper gezien die bijna altijd in pak loopt trouwens.
weet je toch niet, toen was je nog te jongquote:
Punt is wel dat de aangifte blijft bestaan. En denk maar niet dat die jongens er zelf bij zullen vermelden dat ze bewust vuurwerk naar TS en z'n hond aan het gooien waren; dat mag TS zelf vermelden in zijn verweerquote:Op maandag 29 december 2008 18:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onzin, je weet niet waar je het over hebt. Als de politie hoort dat deze jongens vuurwerk naar het beest aan het gooien waren lachen ze zich rot om de aangifte.
Zo werkt het niet, eerst moet de politie beslissen of de zaak in aanmerking komt voor Regeling Agressieve Dieren, wat de meeste in dit geval niet zullen doen gok ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Punt is wel dat de aangifte blijft bestaan. En denk maar niet dat die jongens er zelf bij zullen vermelden dat ze bewust vuurwerk naar TS en z'n hond aan het gooien waren; dat mag TS zelf vermelden in zijn verweer
En mocht het tot een rechtzaak komen, dan is de kans toch reëel dat de rechter voor afmaken kiest.
Niet dat ik dat terecht zou vinden overigens, want die lui hebben precies gekregen wat ze toekwam
Jij was toen elf dus jij was het ook niet..quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:50 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
weet je toch niet, toen was je nog te jong
Moet ik dit zien als een bedreiging?quote:Op maandag 29 december 2008 18:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Gooi vuurwerk mijn kant op en ik stuur wel wat meer op jou af dan een hond...
Een rotje op de grond > oog kwijt.quote:Op maandag 29 december 2008 18:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Goed plan. Alle psychiatische patienten afmaken. Omdat vronie het zegtquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:46 schreef vronie het volgende:
[..]
Nee ze hebben niet de intentie,maar sporen doen ze zeker niet
Onzin, google het anders even want je weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een rotje op de grond > oog kwijt.
Ik vraag me af wat voor rotjes jij vroeger hebt gebruikt.
Btw is een hondenbeet een aktie van agressie en moet dan ook gewoon bestraft worden met het inslapen van de hond, ook al komt het door een incompetent baasje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |