quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef chufi het volgende:
Vanuit De Liefde
quote:
Die nummerborden waren al ge-edit.quote:Op maandag 29 december 2008 14:38 schreef m3nster het volgende:
Het ziet er niet uit als de Baarsjes als je het mij vraagt; gelukkig wordt mij niks gevraagd, dus houd ik mij stil.
Waarom zijn de nummerborden ge-edit ? Niet dat ik toegang heb tot de nummerborden naw databasemaar toch ..
Maar wel goedquote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef m3nster het volgende:
Ik vond hem lastig dit keer..
Wijsmullerstraat..
maak je niet drukquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef bikkeltje2 het volgende:
Sorry, sorry.
Ik had deel XXIII aangemaakt maar niet onder het juiste hokje geplaatst (Stad en streek ipv Men) en die is inmiddels gesloten. Daarnaast had ik nog niet gezien dat deel XXIII inmiddels al aangemaakt is en dan heb je geknoei (van mijn kant) want ik heb nu ook deel XXIV al aangemaakt welke we dus voor de komende 13 pagina's kunnen negeren:
I'm just a soul whos intentions are good
Oh, Lord, please don't let me be misunderstood.
(De liefde was dus goed!)
Dacht ik ook aan, maar die was nog niet gezegd volgens mij hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik dacht effe herengracht, maar die is al geweest geloof ik
ik heb ook geen idee
Happy 2009quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:27 schreef m3nster het volgende:
In alle straten van Amsterdam!
HAPPY NEWYEAR
Wie kijkt er ook op de blauwe bordjes manquote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef m3nster het volgende:
Ook niet, Zal ik dan maar een hintje geven ?
Grachtengordel Zuid..![]()
quote:
quote:
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
[knip] aalsmeerweg is GEEN zuid (maar overtoomseveld!)
[knip]
ik heb het gevoel dat ik snel achteruit loop!quote:Het gaat snel vandaag
Ik weet het zeker. Je kan er even langsrijden though als je me niet gelooftquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef Roi het volgende:
Hmm weet je het wel zeker? celebbestraat staat vol met flats!
Niet helemaal waar..quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef Roi het volgende:
Hmm weet je het wel zeker? celebbestraat staat vol met flats!
Geen flauw idee, niet eens de buurt, zal wel geuzenveld zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef m3nster het volgende:
Ja bikkeltje, je was toch zo goed?
Kom op, deze weet je wel!
Hé, eerst plaatje posten en dan pasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:53 schreef Roi het volgende:
Hmm dit wordt hem niet meer vanavond, ik ga naar bed.
Totaaaaal de andere kant op!quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:01 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij vlakbij station Muiderpoort. Nu de straat nog
Daar staan niet van dat soort boompjes.quote:
Heb je de foto wel bekeken ?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Daar staan niet van dat soort boompjes.
Mijn laatste gok is de Govert Flinck, anders geef ik het op
Was ook een snelle gokquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef m3nster het volgende:
[..]
Heb je de foto wel bekeken ?
De foto lijkt toch niet op de Albert Cuypstraat? Die is veel breeder...
Neequote:
De Bazel (huidig ABN-AMRO en heel even Fortis) zit idd op de Vijzelstraat maar is niet goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:56 schreef m3nster het volgende:
We zoeken dus de naam van een eenmanszaak in 1939 in de bazel ?
Begrijp ik het goed?
>Een geldwisselkantoor?
We zoeken de straat zoals die op de foto staat (zoals we al heel lang doen).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef m3nster het volgende:
Nou dan geef ik het op.
Ik heb geen flauw idee wat we zoeken
Gemeente archief zat op de amsteldijk en nu in de bazel, maar als het beide niet goed is
Nee ik werk niet samen maar door te quoten zie je de originele link en die werkt wel in een aparte browser window en die heb ik dan ff gecapt om via tinypic te laden. De naam van de straat stond er niet bij. Die heb ik zelf gevondenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:18 schreef m3nster het volgende:
Werken bikkeltje en chufi samen ?
Zegt me nog niks, btw!
Ik zie het nu wel ja..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik werk niet samen maar door te quoten zie je de originele link en die werkt wel in een aparte browser window
Noem de kruising en Bos en Lommer staat er niet bijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:44 schreef m3nster het volgende:
Dat dacht ik al.. alles daar lijkt opelkaar..
Kan wel elke zijstraat gaan opnoemen, hahaha
Ik reken hem goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:53 schreef m3nster het volgende:
Leeuwendaalersweg zeg ik dan.. Maar die kruist met de B&Lerweg.. Dus dat kan em niet zijn..![]()
Mijn broer woont in de Akbarstraat, maar ik herkende het echt niet...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reken hem goed
We kijken naar de Akbarstraat kruisend aan de Leeuwendalersweg. DE Leeuwendalersweg loopt verder door dan je denkt...
Die is goed! Zeker weten! Wat mij betreft mag Maizena alvast een nieuwe foto plaatsen! Tussentijds kan Chufi dit bevestigen met een nieuwe tussenstand!quote:
Mwoah, inhoudelijk nog steeds 'in the middle of nowhere' ....quote:Op zondag 11 januari 2009 18:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
destijds in the middle of nowhere, nu alleen ver weg
Klopt inderdaadquote:
die fietspad ziet er akelig nieuw uit en vroegâh kun je hier lekker auto's inhalen, zeg maar Adams scheuren!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef chufi het volgende:
Jan van Galenstraat bij de Marcantl Plza richting 2e Hugo de Grootstraat
te laat dus
Paleis op de Damquote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef bikkeltje2 het volgende:
@maizena: ik heb ff de vrijheid genomen om alvast een nieuwe foto te plaatsen onder het motto, wat is erger dan arrogantie? Juist, valse bescheidenheid!
Dit moet een vluggertje zijn!!!!!!!!
[ afbeelding ]
natuurlijk!quote:
Is goed en de rest ook gefeliciteerd en nog een fabelachtig 2009 ...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef bikkeltje2 het volgende:
@maizena: ik heb ff de vrijheid genomen om alvast een nieuwe foto te plaatsen onder het motto, wat is erger dan arrogantie? Juist, valse bescheidenheid!
Dit moet een vluggertje zijn!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Is ook redelijk nieuwquote:Op maandag 12 januari 2009 08:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, geen buurt die ik ken dan helaas.
Das de juiste iddquote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef m3nster het volgende:
Carolina MacGillavrylaan ?
Volgens http://cmg2.hyves.nl heb ik het goed
Lijkt me goed en ik dacht nog dat ik het herkende en er regelmatig lags kwam .....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Maizena het volgende:
Marie van Westerhovenstraat, Slotervaart.
Hier
Het was de Esther de Boer-van Rijkstraat, maar ik reken hem goedquote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Maizena het volgende:
Marie van Westerhovenstraat, Slotervaart.
Hier
De Esther de Boer-van Rijkstraat is aan de garage kant van de flats. Ik denk dat de adressering van de flats de Marie van Westerhovenstraat is en dat die Panoramino-foto fout zit.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef m3nster het volgende:
[..]
Het was de Esther de Boer-van Rijkstraat, maar ik reken hem goed
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, nu nog een plaatje van een mooi putdeksel
In deze Kouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ik heb de hele jordaan afgestruind maar helaas niet kunnen vinden. Hij zit toch wel in de Jordaan (en aangrenzend leidse en weteringbuurt tussen prinsengracht en singelgracht)????![]()
Die slagboom, denk en peins, maar ik kan deze niet thuis brengen. Zal wel een oh, ja effect geven!
Ik ga nooit met de auto het centrum inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
Het ergste is nog ... die vrije parkeerplaats!!!! en ik weet niet waar dat is!
ik wel, maar dat schijnt een taxi te heten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de auto het centrum in....
Elke dag, maar dan heb ik vaste een parkeerplek overdekt
Moest dat erbij, want dat bedoelde ik ook hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef m3nster het volgende:
Utrechtsedwarsstraat gezien vanaf de sluizen aan de Amstel.
Komt wel goed maar als je blijft raden zul je er toch een keer aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:45 schreef svh125 het volgende:
Leuk, maar het is de eerste keer dat ik hier iets doe. Ben nog niet "ingewerkt", dus laat iemand anders maar een nieuwe plaatsen.
Juist dat is hemquote:
Sorry,ik dacht dat ie niet kwam. Parkeren we deze! gooi jij er maar één op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heuj ik mocht dat doen!
Maar het is de Cornelis Drebbelstraat denk ik.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:03 schreef m3nster het volgende:
Geen nieuwe?
Da Costastraat gezien vanaf Jacop van Lennepkade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |