Ik zie het nu wel ja..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik werk niet samen maar door te quoten zie je de originele link en die werkt wel in een aparte browser window

dat is 1 punt
  dat is 1 punt 

Noem de kruising en Bos en Lommer staat er niet bijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:44 schreef m3nster het volgende:
Dat dacht ik al.. alles daar lijkt opelkaar..
Kan wel elke zijstraat gaan opnoemen, hahaha

Ik reken hem goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:53 schreef m3nster het volgende:
Leeuwendaalersweg zeg ik dan.. Maar die kruist met de B&Lerweg.. Dus dat kan em niet zijn..

Mijn broer woont in de Akbarstraat, maar ik herkende het echt niet...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reken hem goed
We kijken naar de Akbarstraat kruisend aan de Leeuwendalersweg. DE Leeuwendalersweg loopt verder door dan je denkt...

Dat ging sneller dan ik had verwacht!
  Dat ging sneller dan ik had verwacht!   

Die is goed! Zeker weten! Wat mij betreft mag Maizena alvast een nieuwe foto plaatsen! Tussentijds kan Chufi dit bevestigen met een nieuwe tussenstand!quote:

Mwoah, inhoudelijk nog steeds 'in the middle of nowhere' ....quote:Op zondag 11 januari 2009 18:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
destijds in the middle of nowhere, nu alleen ver weg

Klopt inderdaadquote:

die fietspad ziet er akelig nieuw uit en vroegâh kun je hier lekker auto's inhalen, zeg maar Adams scheuren!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef chufi het volgende:
Jan van Galenstraat bij de Marcantl Plza richting 2e Hugo de Grootstraat
te laat dus

Paleis op de Damquote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef bikkeltje2 het volgende:
@maizena: ik heb ff de vrijheid genomen om alvast een nieuwe foto te plaatsen onder het motto, wat is erger dan arrogantie? Juist, valse bescheidenheid!
Dit moet een vluggertje zijn!!!!!!!!
[ afbeelding ]

natuurlijk!quote:

Is goed en de rest ook gefeliciteerd en nog een fabelachtig 2009 ...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef bikkeltje2 het volgende:
@maizena: ik heb ff de vrijheid genomen om alvast een nieuwe foto te plaatsen onder het motto, wat is erger dan arrogantie? Juist, valse bescheidenheid!
Dit moet een vluggertje zijn!!!!!!!!
[ afbeelding ]

Is ook redelijk nieuwquote:Op maandag 12 januari 2009 08:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, geen buurt die ik ken dan helaas.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |