Die is goed! Zeker weten! Wat mij betreft mag Maizena alvast een nieuwe foto plaatsen! Tussentijds kan Chufi dit bevestigen met een nieuwe tussenstand!quote:
Mwoah, inhoudelijk nog steeds 'in the middle of nowhere' ....quote:Op zondag 11 januari 2009 18:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
destijds in the middle of nowhere, nu alleen ver weg
Klopt inderdaadquote:
die fietspad ziet er akelig nieuw uit en vroegâh kun je hier lekker auto's inhalen, zeg maar Adams scheuren!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef chufi het volgende:
Jan van Galenstraat bij de Marcantl Plza richting 2e Hugo de Grootstraat
te laat dus
Paleis op de Damquote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef bikkeltje2 het volgende:
@maizena: ik heb ff de vrijheid genomen om alvast een nieuwe foto te plaatsen onder het motto, wat is erger dan arrogantie? Juist, valse bescheidenheid!
Dit moet een vluggertje zijn!!!!!!!!
[ afbeelding ]
natuurlijk!quote:
Is goed en de rest ook gefeliciteerd en nog een fabelachtig 2009 ...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef bikkeltje2 het volgende:
@maizena: ik heb ff de vrijheid genomen om alvast een nieuwe foto te plaatsen onder het motto, wat is erger dan arrogantie? Juist, valse bescheidenheid!
Dit moet een vluggertje zijn!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Is ook redelijk nieuwquote:Op maandag 12 januari 2009 08:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, geen buurt die ik ken dan helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |