Das de juiste iddquote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef m3nster het volgende:
Carolina MacGillavrylaan ?
Volgens http://cmg2.hyves.nl heb ik het goed

Lijkt me goed en ik dacht nog dat ik het herkende en er regelmatig lags kwam .....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Maizena het volgende:
Marie van Westerhovenstraat, Slotervaart.
Hier

Het was de Esther de Boer-van Rijkstraat, maar ik reken hem goedquote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Maizena het volgende:
Marie van Westerhovenstraat, Slotervaart.
Hier

De Esther de Boer-van Rijkstraat is aan de garage kant van de flats. Ik denk dat de adressering van de flats de Marie van Westerhovenstraat is en dat die Panoramino-foto fout zit.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef m3nster het volgende:
[..]
Het was de Esther de Boer-van Rijkstraat, maar ik reken hem goed

quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, nu nog een plaatje van een mooi putdeksel

In deze Kouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ik heb de hele jordaan afgestruind maar helaas niet kunnen vinden. Hij zit toch wel in de Jordaan (en aangrenzend leidse en weteringbuurt tussen prinsengracht en singelgracht)????
Die slagboom, denk en peins, maar ik kan deze niet thuis brengen. Zal wel een oh, ja effect geven!

Ik ga nooit met de auto het centrum inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
Het ergste is nog ... die vrije parkeerplaats!!!! en ik weet niet waar dat is!
 ....
  ....  Elke dag, maar dan heb ik vaste een parkeerplek overdekt
 Elke dag, maar dan heb ik vaste een parkeerplek overdekt

ik wel, maar dat schijnt een taxi te heten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de auto het centrum in....
Elke dag, maar dan heb ik vaste een parkeerplek overdekt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |