Das de juiste iddquote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef m3nster het volgende:
Carolina MacGillavrylaan ?
Volgens http://cmg2.hyves.nl heb ik het goed
Lijkt me goed en ik dacht nog dat ik het herkende en er regelmatig lags kwam .....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Maizena het volgende:
Marie van Westerhovenstraat, Slotervaart.
Hier
Het was de Esther de Boer-van Rijkstraat, maar ik reken hem goedquote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Maizena het volgende:
Marie van Westerhovenstraat, Slotervaart.
Hier
De Esther de Boer-van Rijkstraat is aan de garage kant van de flats. Ik denk dat de adressering van de flats de Marie van Westerhovenstraat is en dat die Panoramino-foto fout zit.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef m3nster het volgende:
[..]
Het was de Esther de Boer-van Rijkstraat, maar ik reken hem goed
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, nu nog een plaatje van een mooi putdeksel
In deze Kouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ik heb de hele jordaan afgestruind maar helaas niet kunnen vinden. Hij zit toch wel in de Jordaan (en aangrenzend leidse en weteringbuurt tussen prinsengracht en singelgracht)????![]()
Die slagboom, denk en peins, maar ik kan deze niet thuis brengen. Zal wel een oh, ja effect geven!
Ik ga nooit met de auto het centrum inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
Het ergste is nog ... die vrije parkeerplaats!!!! en ik weet niet waar dat is!
ik wel, maar dat schijnt een taxi te heten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de auto het centrum in....
Elke dag, maar dan heb ik vaste een parkeerplek overdekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |