In elk geval meerderjarig, anders kun je die schulden niet maken....quote:
quote:
Als je zoveel schulden hebt dan heb je inderdaad best kans dat de bank er een paar over het hoofd ziet. Vraag ik me alleen af hoe je zo veel leningen hebt weten af te sluiten...quote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef MafiaStaat het volgende:
heb paar duizend schulden van bijna 5 jaar terug.
Algemeen bekend lijkt me. Zoek maar gewoon een baan en schrijf je in bij je gemeente. Niets aan de hand joh!quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Yep, duh. Wist je dat niet?
We moeten helemaal niksquote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef MafiaStaat het volgende:
iemand moet mij even gaan helpen
quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef araphor het volgende:
Gewoon je bankrekening opheffen zelfmoord plegen, dan zijn je schulden ook weg!
quote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef MafiaStaat het volgende:
iemand moet mij even gaan helpen-
schuld is pas na tien jaar niet meer opeisbaar, dus de bank heeft nog 5 jaar om te stuitenquote:[b]Op maandag 29 december 2008 12:24
Je schulden blijven gewoon opeisbaar mits ze tijdig gestuit zijn,de beste oplossing is probeer een baan te zoeken en ga in onderhandeling of je de schulden in gedeeltes mag aflossen en wacht niet te lang want rente over rente en steeds opnieuw kosten van de deurwaarder maakt het bedrag steeds hoger en de oplossing steeds moeilijker bedenk dat jezelf de problemen destijds hebt veroorzaakt, je zult ze dus ook zelf moeten oplossen!
Idem hier, we wachten het even af.quote:
Zou best kunnen dat ie nu in een leeggehaald huis ligt te treuren over zijn stommiteiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |