quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zoveel gel in je haar doen, dat is lelijk!
Het Puber en Tiener Userfototopic! XXVquote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Wow, jouw haar verandert snel.Hoe is het nu?
KORT, wat doe je! Mn ogenquote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Het Puber en Tiener Userfototopic! XXV
Ja dat welquote:
4EBE heeft wel een meer buitenlandse vibequote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
4ebe of BT, wie is het lekkerste?
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Kortom, bij wie moet ik het meeste slijmen op FOK!![]()
Buitenlands normaal niet, wel Aziatischquote:Op zondag 28 december 2008 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4EBE heeft wel een meer buitenlandse vibeik weet dat je daarop geilt.
Valt toch best mee? ik vind het coolquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Buitenlands normaal niet, wel Aziatisch![]()
Maar ik moet meer pics van jullie krijgen om meer inzicht te krijgen wie het lekkerste is.
Dus vrouwkes, stuur ff bt.rar en 4ebe.rar
Ik vind het niks. Als je zulke mooie krullen hebt moet je er trots op zijn en ze laten zien.quote:Op zondag 28 december 2008 21:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Valt toch best mee? ik vind het coolno homo
Bedankt voor het compliment.quote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Als je zulke mooie krullen hebt moet je er trots op zijn en ze laten zien.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Als je zulke mooie krullen hebt moet je er trots op zijn en ze laten zien.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Buitenlands normaal niet, wel Aziatisch![]()
Maar ik moet meer pics van jullie krijgen om meer inzicht te krijgen wie het lekkerste is.
Dus vrouwkes, stuur ff bt.rar en 4ebe.rar
quote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe BT eruit ziet?
quote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe BT eruit ziet?
Ik werd al geilste wijf van KLB.quote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef PeZu het volgende:
wat komt er een Miss KLB verkiezing zo op de valreep van het oude jaar?
Gekozen door noobies jaquote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd al geilste wijf van KLB.
Nee, meer omdat je vanuit het niets een opmerking klaar had over het uiterlijk van een relatief nieuwe mede-SC'er.quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je doet alleen maar zo omdat jij ook een gel-freak bent.
Ooh nee wacht, 'shaper'...
Ik had niet gestemd en de rest is een n00bie vergeleken bij mij. Je bent dus gekozen door noobiesquote:
Freakquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je vanuit het niets een opmerking klaar had over het uiterlijk van een relatief nieuwe mede-SC'er.
En shaper is géén gel.En nee, ik ben daarin geen freak. Ik doe er precies genoeg in.
doe dan een nwe miss klb verkiezing makenquote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had niet gestemd en de rest is een n00bie vergeleken bij mij. Je bent dus gekozen door noobies
Jij zou ook op mij gestemd hebben dickhead.quote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had niet gestemd en de rest is een n00bie vergeleken bij mij. Je bent dus gekozen door noobies
Winnaar is toch al bekendquote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe dan een nwe miss klb verkiezing maken
Neen, ik kies voor m'n Brabantse danquote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij zou ook op mij gestemd hebben dickhead.
Beweer ik ook nergens.quote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Freak
Bovendien had Seam er geen problemen mee ofzoik zie 'm niet in een hoekje huilen in ieder geval!
Mensen die krullen geweldig vindenquote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Freak
Bovendien had Seam er geen problemen mee ofzoik zie 'm niet in een hoekje huilen in ieder geval!
quote:
BT, je ziet er idd gewoon goed uit imo!quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd al geilste wijf van KLB.
Ik heb ook niet gestemd. Dus ben het opzich wel met je eens.quote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heel erg triest jaquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
Alberto Stegeman gaat weer los op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |