Tsja, dat is meer seropositief.quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik doelde meer op HIV maar je suggesties zijn ook wel grappig!
Ik wilde het al niet geloven dat jij, IQM, die niet zou kennen, je daalde daarmee bijna in mijn achting!quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Haphap.
Ik heb de eerste ONZ-topics over die tekst nog meegemaakt.
Vrees niet, K-M. IQM staat nog steeds garant voor kwaliteit.quote:Op zondag 28 december 2008 20:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet geloven dat jij, IQM, die niet zou kennen, je daalde daarmee bijna in mijn achting!
quote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Vrees niet, K-M. IQM staat nog steeds garant voor kwaliteit.
Weet ik, want het eerste plaatje dat ik kreeg was eentje die jij laatst postte.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihi, je hebt gegoogeld op 'perfect ass'.
hij blijft ,maar bezgquote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef PeZu het volgende:
wtf een of andere debiel stalkt mijn PM vanwege een uitspraak die ik deed over fok abonnementen
Oh, ja.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik, want het eerste plaatje dat ik kreeg was eentje die jij laatst postte.
zeer nicequote:
Staat ook een fotootje van haar in mn fobo!quote:Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Vida Guerra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn wat een kontquote:Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Vida Guerra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Epic ass.quote:Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Vida Guerra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, en nu zeg ik, ooh ananasje toch, wat dan?
En dan zeg jij iets als:
'Een mooie laag sperma op je gezichtje'
of:
'Een piemel in je kont'
quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat ook een fotootje van haar in mn fobo!
Je verkondigt jouw mening als een feit.quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zoveel gel in je haar doen, dat is lelijk!
Neequote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dit zeg je om mij te pesten he???
Het is een feit.quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Je verkondigt jouw mening als een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |