quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten me vanavond te storten in de wondere wereld van onderzoekjes.
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 20:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
sorry, was ff vergeten dat je in een kelder woonde!
ik dacht dat ie opgegraven was samen met een dino skeletquote:Op zondag 28 december 2008 20:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ludo kom op nou!
Als je goed kijkt zitten er hakenkruisen op deze grap, zo oud is ie!
Remlof kon toen ook al niet de sarcastische ondertoon uit mijn bericht halen. Ik doe wat verkeerd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ludo kom op nou!
Als je goed kijkt zitten er hakenkruisen op deze grap, zo oud is ie!
quote:Op zondag 28 december 2008 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Remlof kon toen ook al niet de sarcastische ondertoon uit mijn bericht halen. Ik doe wat verkeerd.
Zoals jullie misschien wel weten..
quote:Op zondag 28 december 2008 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Remlof kon toen ook al niet de sarcastische ondertoon uit mijn bericht halen. Ik doe wat verkeerd.
Zoals jullie misschien wel weten..
quote:Op zondag 28 december 2008 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doe ik bij Remlof!
En terecht.quote:Op zondag 28 december 2008 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doe ik bij Remlof!
ik weet wat er in staatquote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Remlof gaf mij een positieve notehihihihi.
Doet hij het niet, doet de rest het wel, of iig de aanvraag!!!quote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
Remlof is liev.
Als ie geen ban aan mij geeft
Jij krijgt van mij ook wat positiefsquote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Mike is trouwens wel liev, hij liet me laatst een week eerder los dan dat de ban duurdequote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Doet hij het niet, doet de rest het wel, of iig de aanvraag!!!
Goh, en nu zeg ik, ooh ananasje toch, wat danquote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij ook wat positiefs
quote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Tieten mailen werkt minstens zo goedquote:Op zondag 28 december 2008 20:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mike is trouwens wel liev, hij liet me laatst een week eerder los dan dat de ban duurde![]()
Ik doelde meer op HIV maar je suggesties zijn ook wel grappigquote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, en nu zeg ik, ooh ananasje toch, wat dan?
En dan zeg jij iets als:
'Een mooie laag sperma op je gezichtje'
of:
'Een piemel in je kont'
quote:Op zondag 28 december 2008 20:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mike is trouwens wel liev, hij liet me laatst een week eerder los dan dat de ban duurde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |