quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Buitenlands normaal niet, wel Aziatisch![]()
Maar ik moet meer pics van jullie krijgen om meer inzicht te krijgen wie het lekkerste is.
Dus vrouwkes, stuur ff bt.rar en 4ebe.rar
quote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe BT eruit ziet?
quote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Als je zulke mooie krullen hebt moet je er trots op zijn en ze laten zien.
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe BT eruit ziet?
Ik werd al geilste wijf van KLB.quote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef PeZu het volgende:
wat komt er een Miss KLB verkiezing zo op de valreep van het oude jaar?
Gekozen door noobies jaquote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd al geilste wijf van KLB.
Nee, meer omdat je vanuit het niets een opmerking klaar had over het uiterlijk van een relatief nieuwe mede-SC'er.quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je doet alleen maar zo omdat jij ook een gel-freak bent.
Ooh nee wacht, 'shaper'...
Ik had niet gestemd en de rest is een n00bie vergeleken bij mij. Je bent dus gekozen door noobiesquote:
Freakquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je vanuit het niets een opmerking klaar had over het uiterlijk van een relatief nieuwe mede-SC'er.
En shaper is géén gel.En nee, ik ben daarin geen freak. Ik doe er precies genoeg in.
doe dan een nwe miss klb verkiezing makenquote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had niet gestemd en de rest is een n00bie vergeleken bij mij. Je bent dus gekozen door noobies
Jij zou ook op mij gestemd hebben dickhead.quote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had niet gestemd en de rest is een n00bie vergeleken bij mij. Je bent dus gekozen door noobies
Winnaar is toch al bekendquote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe dan een nwe miss klb verkiezing maken
Neen, ik kies voor m'n Brabantse danquote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij zou ook op mij gestemd hebben dickhead.
Beweer ik ook nergens.quote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Freak
Bovendien had Seam er geen problemen mee ofzoik zie 'm niet in een hoekje huilen in ieder geval!
Mensen die krullen geweldig vindenquote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Freak
Bovendien had Seam er geen problemen mee ofzoik zie 'm niet in een hoekje huilen in ieder geval!
quote:
BT, je ziet er idd gewoon goed uit imo!quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd al geilste wijf van KLB.
Ik heb ook niet gestemd. Dus ben het opzich wel met je eens.quote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heel erg triest jaquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
Alberto Stegeman gaat weer los op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |