Nopequote:Op zondag 28 december 2008 18:07 schreef danny91184 het volgende:
Een Corsa B met een Calibra 2liter blok (of zelfs 2.0 turbo) is wel een mannen auto.
Verder is een Corsatje met een setje mooie velgen, verlaagd en eventueel licht gemodificeerd is ook een mannen auto.
Standaard is het wel te doen als mannenauto, maar toch vind ik een van bovenstaande meer mannelijk
Zijn er dan ook grote auto's in die categorie?quote:Op zondag 28 december 2008 18:05 schreef draaijer het volgende:
Alle kleine auto's in die categorie zijn vrouwen auto's
Ik kan in de categorie Corsa'tjes etc echt geen mannen auto verzinnen. Jij welquote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn er dan ook grote auto's in die categorie?
Dat was de vraag niet. Jij zegt dat kleine autootjes in die categorie - de categorie van de Corsa dus - vrouwenauto's zijn. Kennelijk zijn er dus ook grote auto's in de categorie van de Corsa. Welke?quote:Op zondag 28 december 2008 18:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik kan in de categorie Corsa'tjes etc echt geen mannen auto verzinnen. Jij wel
Oftewel en niet of terwijl, achterlijke klapjostiquote:Of terwijl rij ik voor lul of niet?
Mijn opmerking was een tautologie.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Jij zegt dat kleine autootjes in die categorie - de categorie van de Corsa dus - vrouwenauto's zijn. Kennelijk zijn er dus ook grote auto's in de categorie van de Corsa. Welke?
Hier zit er alleen een spiegeltje aan de bijrijders zijde.quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef Croga het volgende:
Heel makkelijk te controleren natuurlijk.....
Één van mijn eerste autos was een Ford Ka. Deze had aan de bestuurderskant een speigeltje op de zonneklep, aan de bijrijderskant niet. Vrouwenauto!
Daarna reed ik in een Citroën Xsara. Deze had aan de bestuurderskant géén speigeltje, aan de bijrijderskant wel. Mannenauto!
Nu rijd ik een Toyota Prius. Deze heeft aan beide kanten een spiegeltje....... Gay-auto! (vergeef het me, ik liet me leiden door mijn bankrekening)
Ofwel: Stap gewoon in. Kijk waar het spiegeltje zit en je weet het!
Waarschijnlijk omdat de bestuurder niet snel gaat kijken of hij spinazie tussen zijn tanden heeft zitten tijdens het op de weg lettenquote:Op zondag 28 december 2008 18:32 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Hier zit er alleen een spiegeltje aan de bijrijders zijde.
Als jij denkt dat je eruit bent.. Zou je er in gezien willen worden? Je vraagt het je niet voor niets afquote:Op zondag 28 december 2008 18:32 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Hier zit er alleen een spiegeltje aan de bijrijders zijde.
Het is dus nu officieel een mannen auto.![]()
Roestend en rokend?quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb een GSI model in originele staat.Dan is het wel een mooie auto.
Ik heb er al 1, maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik er toch zeer veel vrouwen in zie rijden.quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je eruit bent.. Zou je er in gezien willen worden? Je vraagt het je niet voor niets af
quote:
Koop dan een Golf. Vind ik veel netter en heb je toch meer auto.quote:Op zondag 28 december 2008 18:41 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik heb er al 1, maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik er toch zeer veel vrouwen in zie rijden.
In golfjes zie je die toch beduidend minder.
Het ligt er wel aan wat voor Golf. Golfjes uit de 3 serie zijn inmiddels ook betaalbaar voor Sjonnies en die zie je er dus ook veel in rijden.quote:Op zondag 28 december 2008 18:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Koop dan een Golf. Vind ik veel netter en heb je toch meer auto.
Golf 4 kost toch ook geen drol meer en zijn degelijk en netjes.. Plus rijden prima. Ik heb er een tijd geleden 1 voor mijn vrouw gekocht en ik vond het een fijne en stille auto met een goede afwerking.quote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan wat voor Golf. Golfjes uit de 3 serie zijn inmiddels ook betaalbaar voor Sjonnies en die zie je er dus ook veel in rijden.
Dat klopt, een oom en tante van mij hebben een 90 pk TDI en dat rijdt fijn idd.quote:Op zondag 28 december 2008 18:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Golf 4 kost toch ook geen drol meer en zijn degelijk en netjes.. Plus rijden prima. Ik heb er een tijd geleden 1 voor mijn vrouw gekocht en ik vond het een fijne en stille auto met een goede afwerking.
Hey RZ, nog vrouwelijke collega's gebatst de laatste tijd?quote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, een oom en tante van mij hebben een 90 pk TDI en dat rijdt fijn idd.
Alleen die lampen die om de haverklap stuk gaan
Gast. Leer Nederlands!quote:Op zondag 28 december 2008 17:50 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Leg is uit dan. Volgens mij is het ook wel een mannen auto.
ha ha ha ha dat van die lampen klopt ha ha wist niet dat dat een bekende kwaal was. Dacht dat wij er alleen gezeik mee hadden ha haquote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, een oom en tante van mij hebben een 90 pk TDI en dat rijdt fijn idd.
Alleen die lampen die om de haverklap stuk gaan
Nee hoor, let er maar eens op. Er rijden heel veel rond met een kapot achterlicht of een kapotte koplamp.quote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
ha ha ha ha dat van die lampen klopt ha ha wist niet dat dat een bekende kwaal was. Dacht dat wij er alleen gezeik mee hadden ha ha
vroeger had ik de clio gezegd, of de renault 5 voor wat dat betreft, maar tegenwoordig...quote:Op zondag 28 december 2008 18:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik kan in de categorie Corsa'tjes etc echt geen mannen auto verzinnen. Jij wel
Heuj, die heb ik een.. Maargoed, das geen auto, maar een stuiterende kartquote:Op zondag 28 december 2008 18:11 schreef k_man het volgende:
Zolang het geen Tigra is, valt het nog wel mee.
Je vergeet oudere mensen, mijn vader is 60 en heeft ook een Corsa.quote:Op maandag 29 december 2008 02:19 schreef bikkeltje2 het volgende:
Opel Corsa is geschikt voor vrouwen maar ook voor nichten! Dus als je geen vrouw bent ....
mooi en pimpen gaat al niet echt samen maargoed.quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef vlinder81 het volgende:
met opel corsa b kun je best mooi pimpen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |