Ook weer een programma die de plank volledig misslaat. Onzin is inderdaad het toverwoord.quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
toen was het allemaal weer te langdradig en zulks.
ik vind het wel fijn dat ze gewoon wedstrijd na wedstrijd doen en alles gewoon voor 8 uur en op volgorde van de stand.
voor de onzin eromheen kijk ik vanavond wel studiovoetbal.
Dom commentaar bij de wedstrijden. De goals 'hoor' je al heel erg aankomen als het ware. Slechte samenvattingen ook vaak en meer van dat soort onzin.quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Te korte samenvattingen, domme photoshops / youtube filmpjes, Tom Egbers... Ik heb gewoon niet het idee dat ze het serieus nemen.
Pinchhitter Huntelaarquote:
En 9(?) in totaal. Is weleens anders geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Al 3 wedstrijden in de competitie de 0
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En 9(?) in totaal. Is weleens anders geweest.
Volgens mij hadden we dat vorig jaar over het hele seizoen niet eens.
Belangrijker: al 15 thuiswedstrijden zonder nederlaagquote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Al 3 wedstrijden in de competitie de 0
Serieus? Mooiquote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Belangrijker: al 15 thuiswedstrijden zonder nederlaag
Komt door Vertonghen en Vermaelen achterin, meesterzet.quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.
Drie keer, dacht ik. Sowieso twee keer Utrecht en Feyenoord-thuis.quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.
Dat kan nooit. Was het maar waar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef KirkLazarus het volgende:
Vorig seizoen 7 x de 0 in de competitie (als ik zo snel goed geteld heb)
Studio Feyenoordquote:Op zondag 28 december 2008 20:43 schreef toma het volgende:
[..]
Bij studio voetbal gaat het de laatste tijd over niets anders.
Nee gelukkig hebben wij niks te duchten van de scouts uit 010. Als die achter een speler aanzitten weet je al dat het niks is en niks wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen invloed op helaas.
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is je eigen club misschien niet interessant genoeg?
Geloof je ook in sprookjes?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Genoeg gezien. Dag.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!
Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Waar haal je dat grootste vandaan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Logisch.Als het goed gaat wel ja.quote:
Het klopt tochquote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Was het maar waar.
De sites hebben inderdaad met de sfeer in de Arena te maken.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Logisch.Als het goed gaat wel ja.
Bij verlies de sites maar weer eens op zwart?
1. Heracles - Ajax 0-1quote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Was het maar waar.
Verliezen? Niemand wint bij ons dankzij de steun van het publiekquote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jullie ook aangezien jullie denken dat ajax kampioen gaat worden.quote:
Een optelsom van aanhang,stadion,uitstraling,succes etc.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Waar haal je dat grootste vandaan?
Ajacieden zijn het gewend om te winnen.. zit in onze aard al is het de laatste tijd wat minder.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kom maar terug als je echte feiten of statistieken hebt, pannekoekquote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jullie ook aangezien jullie denken dat ajax kampioen gaat worden.
[..]
Een optelsom van aanhang,stadion,uitstraling,succes etc.
Hmm, inderdaad. Excuses.quote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
1. Heracles - Ajax 0-1
2. Ajax - NEC 0-0
3. FC Utrecht - Ajax 0-1
4. Ajax - FC Utrecht 2-0
5. Ajax - Feyenoord 3-0
6. Ajax - Excelsior 4-0
7. PSV - Ajax 0-0
denthemen was me voor :p
Sfeer en steun gaan hand in hand toch?quote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De sites hebben inderdaad met de sfeer in de Arena te maken.
!
Welke steun bedoel je precies?quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Verliezen? Niemand wint bij ons dankzij de steun van het publiek
Als ze geld kosten gaat het sowieso niet door.quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.
Ga terug naar je hol man.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sfeer en steun gaan hand in hand toch?
[..]
Welke steun bedoel je precies?
Haal die FC Grunn vlag eens uit je avatar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee die oleguer is een wereldaankoopquote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.
Je hebt mijn rekeningnummer toch?quote:
Doe eens wat aan je algemene ontwikkelingquote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haal die FC Grunn vlag eens uit je avatar.
Is dat een onrealistische gedachte dan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet je het nu al niet meer?quote:
Jawel hoor, maar jij blijft je zelf herhalen en lult om de vragen heen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet je het nu al niet meer?
Rekenen is niet je sterkste kant.. uitstraling en succes.. niemand is nog bang als feyenoord op bezoek komt, aanhang is wel te zien ja, hoe vol de kuip zit.. en ons stadion heeft zelfs iets meer capaciteit, de kuip is wel meer een voetbalstadion maar daar ging het niet om.quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Een optelsom van aanhang,stadion,uitstraling,succes etc.
De steun van het Ajax publiek aan de spelers en het team in het algemeen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke steun bedoel je precies?
Nee hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 20:53 schreef toma het volgende:
[..]
Is dat een onrealistische gedachte dan?
Jongetje bedoel je.quote:Op zondag 28 december 2008 20:55 schreef BB-boy het volgende:
(je moet die jongen ook alles uitleggen...)
Oleguer of Hofland.. moeilijk..quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee die oleguer is een wereldaankoop
Verdedigend beter dan al jullie verdedigers bij elkaar. Alleen bij ons moet hij ook nog mee kunnen voetballen, bij ons ligt de lat wat hoger. In 010 zou hij elke week uitblinken maarja spelers van Barcelona gaan liever niet bij een degradatie kandidaat in Nederland spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee die oleguer is een wereldaankoop
We lopen anders prima op schemaquote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee hoor.
Volendam kan ook nog kampioen worden.
Maarja daarom zijn jullie joden he, altijd een grote bek en schreeuwen dat ze wel eventjes kampioen gaan worden.Valt toch vies tegen.
De enige die hand in hand gaan zijn die spelers van die club die ergens in de middenmoot staatquote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sfeer en steun gaan hand in hand toch?
[..]
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef Houniet het volgende:
Ging Bodul nou naar RKC?
Is een keer hier in een topic geroepen. Als voorbeeld naar aanleiding van Vertonghen en Vermaelen en omdat RKC iedere keer 0-0 speelt.quote:
De één gooit stenen en moet de cel in, de ander gooit de stok van de hond en gaat de lappenmand inquote:
Dan heb jij Oleguer niet zien spelenquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb Hofland meer fouten zien maken dan Oleguer.
Zou het niet weten, zag ajax vandaag voor het eerst sinds de thuiswedstrijd tegen ons. Maar dan nog is het beide weinig soeps.quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb Hofland meer fouten zien maken dan Oleguer.
Want ik ben er niet elke wedstrijd bij??? Het is zeer matig maar nog altijd beter dan Hofland die echt crusiale fouten maakt hoorquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan heb jij Oleguer niet zien spelen
Eens, misschien moeten we ze maar aan PSV zien te slijten.quote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou het niet weten, zag ajax vandaag voor het eerst sinds de thuiswedstrijd tegen ons. Maar dan nog is het beide weinig soeps.
quote:Huntelaar sluit terugkeer niet uit
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar sluit niet uit dat hij in de toekomst nog eens terugkeert bij Ajax. Dat vertelde de aanwinst van Real Madrid zondag na zijn officiële afscheid van het Amsterdamse publiek. "Het zou heel mooi zijn om hier nog ooit terug te keren. Ik wil hier toch eens een keer de titel pakken."
Door een enkelblessure speelde Huntelaar op 9 november zijn laatste wedstrijd voor Ajax. In zijn drie seizoenen in Amsterdam won hij zowel de KNVB beker als de Johan Cruijff Schaal twee keer, maar de landstitel bleef buiten bereik.
"Die prijzen zijn mooi, maar mijn hoogtepunt hier waren misschien toch wel de Champions League-wedstrijden tegen Inter. Dat is toch het hoogst haalbare."
Eerbetoon
Huntelaar was duidelijk geëmotioneerd toen hij na een indrukwekkend eerbetoon van het veld stapte. "Dit is mooi en emotioneel", zei de spits, die drie jaar geleden tijdens de winterstop werd weggeplukt bij sc Heerenveen.
"Ik heb echt een brok in mijn keel. Het is ook niet makkelijk om afscheid te nemen, maar het hoort er nu eenmaal bij."
Champions League
Met Ajax kwam Huntelaar niet verder dan twee duels in de Champions League, maar dat aantal hoopt hij in Madrid uit te breiden.
Omdat Real in de winter slechts één speler in kan schrijven die dit seizoen al speelde in de Uefa Cup en Lassana Diarra werd overgenomen van Portsmouth, zit de kans er in dat Huntelaar buiten de boot valt.
Al te veel zorgen lijkt Huntelaar zich echter nog niet te maken. "Er kan er inderdaad maar eentje worden ingeschreven en ik wil er heel graag bij zijn. Daarom moet ik zorgen dat mijn naam op die lijst komt te staan."
Die hofland kost feyenoord elke week 3 punten dat veroorzaakt oleguer niet. Hij passt alleen verkeerd in.quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan heb jij Oleguer niet zien spelen
Als Oleguer op de plaats van Hofland had gestaan in dit Feyenoord, dan had hij ze nog meer punten gekost.quote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die hofland kost feyenoord elke week 3 punten dat veroorzaakt oleguer niet. Hij passt alleen verkeerd in.
Zoveel verdedigende fouten heb ik Oleguer niet zien maken dit seizoen. Hij kan alleen niet pasen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Oleguer op de plaats van Hofland had gestaan in dit Feyenoord, dan had hij ze nog meer punten gekost.
Conclusie, ze zijn beide kut en we gaan ze verkopen aan PSV.quote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Oleguer op de plaats van Hofland had gestaan in dit Feyenoord, dan had hij ze nog meer punten gekost.
Wat een onzinquote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wordt bosz td bij psv dan? Oja reker heeft er ook geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Conclusie, ze zijn beide kut en we gaan ze verkopen aan PSV.
Dan moet jij meer wedstrijden van Ajax gaan bekijkenquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zoveel verdedigende fouten heb ik Oleguer niet zien maken dit seizoen. Hij kan alleen niet passen.
Pieters--Oleguer--Hofland--Brechetquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Conclusie, ze zijn beide kut en we gaan ze verkopen aan PSV.
Wel weer balen dat jullie zo een spits als Dario binnenhalen. Durf te wedden dat hij moeiteloos Huntelaar zal doen laten vergeten.
Of jij je negatieve bril afzetten. Krijgt vaak genoeg een voldoendequote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan moet jij meer wedstrijden van Ajax gaan bekijken
Ik ook, maar successen in de Primera gun ik hem nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat klaas slaagt in madrid
Die hebben toch nog maar 400 vestigingen. Peanuts.quote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar successen in de Primera gun ik hem niet
De enige wedstrijd die hij een beetje fatsoenlijk speelde was tegen Groningen, voor de rest was hij kutquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of jij je negatieve bril afzetten. Krijgt vaak genoeg een voldoende
quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die hebben toch nog maar 400 vestigingen. Peanuts.
Ik wens hem ook het beste toe.quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat klaas slaagt in madrid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij wiltquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De enige wedstrijd die hij een beetje fatsoenlijk speelde was tegen Groningen, voor de rest was hij kut
Topscouting hebben we he!quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel weer balen dat jullie zo een spits als Dario binnenhalen. Durf te wedden dat hij moeiteloos Huntelaar zal doen laten vergeten.
Ze gaan wel tegen wat nederlagen oplopen tweede seizoenshelft. Heerenveen en PSV gaan spelers kopen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment maak ik me eigenlijk meer zorgen om AZ dan elke andere club. Wekelijks niet overtuigend spelen, maar 'gewoon' winnen van alles en iedereen. Scoren is al lastig tegen ze, laat staan winnen; alleen NAC en Heerenveen scoorden tegen van de clubs uit het linkerrijtje.
Het is echt te hopen dat er wat spelers vertrekken. Het liefst spelers als Martens, De Zeeuw of Schaars, want zij bepalen AZ op het moment.
Kampioen worden op eigen kracht toch ? niet omdat andere leeg gekocht wordenquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment maak ik me eigenlijk meer zorgen om AZ dan elke andere club. Wekelijks niet overtuigend spelen, maar 'gewoon' winnen van alles en iedereen. Scoren is al lastig tegen ze, laat staan winnen; alleen NAC en Heerenveen scoorden tegen van de clubs uit het linkerrijtje.
Het is echt te hopen dat er wat spelers vertrekken. Het liefst spelers als Martens, De Zeeuw of Schaars, want zij bepalen AZ op het moment.
Ik hoop dat El Hamdaoui snel vertrekt hij heeft met zijn individuele klasse al heel wat wedstrijden beslist. Alhoewel ik het middenveld met Schaars en De Zeeuw zeer goed vind. Zij zorgen voor een snelle omschakeling en maken veel kleine overtredingen waardoor de aanval van de tegenstander er snel uitgehaald wordt. En met die klasse keeper van hun is het bijna onmogelijk om van hen te kunnen winnen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Kampioen is kampioen wat mij betreft.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kampioen worden op eigen kracht toch ? niet omdat andere leeg gekocht worden
Het maakt me geen fuck uit hoe we kampioen worden. Als het maar gebeurd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jorien jongen begin er niet aan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet zo zeuren lapzwans, als Feyenoord zo kampioen kon worden zou je het ook niet erg vinden.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar hopen ze dat clubs als FC Utrecht, Willem II en Heracles worden leeggekocht.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet zo zeuren lapzwans, als Feyenoord zo kampioen kon worden zou je het ook niet erg vinden.
Ach, onze beste speler van de laatste drie jaar is ook weggehaald.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jorien jongen begin er niet aan.
Als dat kan Ja graag als dat niet kan dan niet. Zolang we aan het einde maar bovenaan staan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een happert!quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef Adidah het volgende:
Kunnen al die kakkerlakken weer opbokken naar hun eigen topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |