Echt, ik ben met stomheid geslagenquote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef SHE het volgende:
Ik wist ECHT niet dat je lesbies was. Ik dacht altijd dat je getrouwd was met een dude. Gewoon een aanname hoor, niet ergens op gebaseerd ofzo.
Daarom vroeg ik het ook. Nooit geweten!
Niet dat het veel verandert, maar het is wel goed om te weten. Want ik ga niet tussen een man en vrouw inslapen![]()
Tussen een vrouw en vrouw daarentegen
Hier ookquote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef SHE het volgende:
Oorlog
En nu ben ik dus ook boos op jouw loeder!quote:Op zondag 28 december 2008 18:48 schreef k_i_m het volgende:
Niks, ik ben ziek. En dat is hier verboden.
Het was een teringzooi toen ie thuiskwam (logisch, ik heb de halve dag in twee gevouwen op het toilet gezeten) en ik zei niet snel genoeg gedag. En zo was ik al sinds gisteren. Toen had ik namelijk ook al pijn in mijn buik.
Beterschaap Kim!!quote:Op zondag 28 december 2008 18:48 schreef k_i_m het volgende:
Het was een teringzooi toen ie thuiskwam (logisch, ik heb de halve dag in twee gevouwen op het toilet gezeten) en ik zei niet snel genoeg gedag. En zo was ik al sinds gisteren. Toen had ik namelijk ook al pijn in mijn buik.
Ik wacht ook op de volgende afspraak bij mijn moeder, die hij natuurlijk af wil gaan zeggen en waar ik dan stampij over ga maken en hem dan zal dwingen haar netjes af te bellenquote:Op zondag 28 december 2008 18:51 schreef k_i_m het volgende:
Ach, als hij weer een keer zijn teen gestoten heeft krijgt ie hem wel terug.
Gaat lekker daarquote:Op zondag 28 december 2008 18:51 schreef k_i_m het volgende:
Ach, als hij weer een keer zijn teen gestoten heeft krijgt ie hem wel terug.
naja zegquote:Op zondag 28 december 2008 18:48 schreef k_i_m het volgende:
Ja, wtf? Ik ga mijn wederhelft zijn vrienden echt niet bellen als hij gaat en ik niet. Als hij zonder mij komt vragen ze toch gelijk waar ik ben, en dan zegt hij thuis en dan is het klaar.quote:Op zondag 28 december 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de volgende afspraak bij mijn moeder, die hij natuurlijk af wil gaan zeggen en waar ik dan stampij over ga maken en hem dan zal dwingen haar netjes af te bellen
huize SHE en huize Kim volgens mijquote:Op zondag 28 december 2008 19:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar is de rel dan?
Of snap ik het weer eens niet, zoals Greysie zo vaak heeft?
Ohh zo, zeg dat dan!quote:Op zondag 28 december 2008 19:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
huize SHE en huize Kim volgens mij
I hopequote:Op zondag 28 december 2008 19:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh zo, zeg dat dan!
Nee, rellen is inderdaad niet leuk maar SHE en Kim zijn strong, confident women dus die winnen heus wel
Jullie maken nooit ruzie omdat jullie allebei de ander laten geloven dat je doet wat de ander zegt?quote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik maken bijna nooit ruzie. We zouden een perfect stel zijn.
Volgens hem maken we nooit ruzie, omdat ik altijd doe wat hij zegt. Nou nee, we maken nooit ruzie omdat hij altijd doet wat ik zeg.
ikz! leuk feestje gepland bij een paar vriendinnen thuis. er zijn weer een man of 55 uitgenodigd, vorige keren kwamn er een stuk of 40 opdagenquote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef Muis006 het volgende:
En, wie heeft er wilde plannen voor O&N?
Ik maak ook nooit ruzie....gek genoeg leidt dat binnen een relatie dan soms ook weer tot ruzie...quote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik maken bijna nooit ruzie. We zouden een perfect stel zijn.
Volgens hem maken we nooit ruzie, omdat ik altijd doe wat hij zegt. Nou nee, we maken nooit ruzie omdat hij altijd doet wat ik zeg.
Nee, hij doet stiekem altijd wat ik zeg.quote:Op zondag 28 december 2008 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jullie maken nooit ruzie omdat jullie allebei de ander laten geloven dat je doet wat de ander zegt?![]()
![]()
Brrr freezi hier!
Hey hoe ist met mijn toekomstige reispartner?quote:Op zondag 28 december 2008 19:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik maak ook nooit ruzie....gek genoeg leidt dat binnen een relatie dan soms ook weer tot ruzie...![]()
'navond
Hey, je bent er weer!quote:Op zondag 28 december 2008 19:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hey hoe ist met mijn toekomstige reispartner?
Heel goed! Weer beter, fit en vol energie van het snowboarden. Dat is echt m;n nieuwe hobby, ik wil nog een keer!quote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hey, je bent er weer!![]()
Ja, prima hier...en met jou? goed gehad in de sneeuw?
Ja goed naar mijn zin gehadquote:Op zondag 28 december 2008 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, je bent terug! Hoe was het?.
Is het leuk? Het staat hier op de achtergrond aan, maar volg het niet. Net wel From G;s to Gents gekeken, dat vind ik echt leukquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja goed naar mijn zin gehad
Alleen waarom is alles en echt alles dicht met kerst, zelfs de metro's reden nietdus veel gelopen en veel eekhoorntjes in parken gezien
zoals Chico zei
Iedereen een leuke kerst gehad?
zijn er ook bergen in Mexico?quote:Op zondag 28 december 2008 19:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Heel goed! Weer beter, fit en vol energie van het snowboarden. Dat is echt m;n nieuwe hobby, ik wil nog een keer!
Maar wat lees ik nu? Maak je nooit ruzie?
Jullie zijn een geinige club SC'ers. Soms post ik eventjes mee. En ik heb op Co haar avatar gestemd.quote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik vraag me af of/hoeveel lieve lurkers er zouden reageren als we erom zouden vragen.
Lurk je en ben je er trots op? Post dan even!
Ik vind het leuk om af en toe ruzie te maken,. Maar als ik ruzie maak, ga je vanzelf meedoen. Of je laat over je heenlopen en pikt alles?quote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn er ook bergen in Mexico?![]()
en dat klopt...ik maak nooit ruziehoezo?
Ik las marokkoquote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn er ook bergen in Mexico?![]()
en dat klopt...ik maak nooit ruziehoezo?
quote:
Nee, je moet er erg veel voor drinken en weinig voor slapen.quote:Op zondag 28 december 2008 19:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. Is t een gave?
Ik hoor alleen een hoop gegilquote:
*aai*quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, je moet er erg veel voor drinken en weinig voor slapen.
maak jij zo aanstekelijk ruzie dan? ik heb meer de neiging om nóg beheerster te worden als iemand anders zich opwindt...maar de laatste keer dat ik over me heen heb laten lopen is wel even terugquote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om af en toe ruzie te maken,. Maar als ik ruzie maak, ga je vanzelf meedoen. Of je laat over je heenlopen en pikt alles?![]()
En bergen, vast wel? mijn topografische kennis is niet om over naar huis te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |