NOEEEES!quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
Ik moet dit topic helaas verlaten![]()
![]()
![]()
WANT IK ZIT PRECIES OP STREEF!!!
![]()
![]()
kthxbai.quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
*pm sent*quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik val toch echt op mannen, maar ik vind sommige vrouwen ook razend interessant (en ik vind vrouwen idd soms mooier dan mannen).
Oh ik moet trouwens nog even wat met jullie delen. Ik kwam gister via een topic in KLB (serieus!) een linkje naar een gratis site tegen met bergen pr0nfilmpjes en ik kwam sommige hele gekke filmpjes tegen en heb mijn ogen uitgekeken
Dus als iemand interesse heeft, PM maar even (in het linkje dan bedoel ik he!
![]()
).
Ik ben best een braafje hoor, dus misschien kenden jullie die site allemaal al lang
Noes, dat is niet lief en ik meen het ook helemaal niet natuurlijkquote:
Gefeliciteeeeeerd Cootje!quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij!quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh! Dan weten we nu wie jij had!
Klinkt idd gezelligquote:Op zondag 28 december 2008 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dat zou ik ook heel sneu vinden, als Co geen cadeautje kreeg! Omdat ik zoiets leuks van haar heb gehad.
Ik voel me echt rot (lichamelijk) en m'n vriend is net met de draagbare koptelefoon naar boven vertrokken omdat ik vroeg of 'ie 'm wat zachter wilde zetten omdat ik de muziek erdoorheen hoorde. 't Is hier weer gezellig dus..
Wauw, wat súper goed!quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij had hij laatst 5 uur gefietst toch? Dat was vast naar jou, want volgens mij woont de kaasplank in Rotjeknor!quote:Op zondag 28 december 2008 16:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mij!
Woon je in mijn dorp? Ken ik je dan misschien?
Misschien kan je ruilen met een bepaald linkje?quote:Op zondag 28 december 2008 16:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een geweldig filmpje van Mark, maar ik mag het niet op Fok! zetten, eilaas.
nou dag hèquote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoax, want jij bent vredelievendquote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Kaas fietst soms errrrg ver hoor poez!
Co, gefeliciteerd!
En als je vertrekt sla ik je in elkaar.
Dus.
Oh dat kan natuurlijk. 5 uur fietsen, hmz, kan wel ongeveer kloppen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij had hij laatst 5 uur gefietst toch? Dat was vast naar jou, want volgens mij woont de kaasplank in Rotjeknor!
Puppeltjequote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Kaas fietst soms errrrg ver hoor poez!
Co, gefeliciteerd!
En als je vertrekt sla ik je in elkaar.
Dus.
Ja hoor, heel normaal! Maar kom aan z'n muziek en je komt aan hem.quote:Op zondag 28 december 2008 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt idd gezellig.
Heb je het dan wel normaal gevraagd dat 'ie meteen naar boven loopt?.
Ik heb een geweldig filmpje van Mark, maar ik mag het niet op Fok! zetten, eilaas.
hahaha ik kom in dat dorp van je mss wel rondjes rond de kerk fietsen deze zomer, net als in Stampersgatquote:Op zondag 28 december 2008 16:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk. 5 uur fietsen, hmz, kan wel ongeveer kloppen.
Pff, das wel gelukkig, gezien mijn postgeschiedenis
Bij ons niet hoor!quote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen dingen die interessant zijn om te onthouden.
Is kleien hier een eufemisme voor poepen?![]()
.
O, dat compenseert de boel wel weerquote:Op zondag 28 december 2008 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor, heel normaal! Maar kom aan z'n muziek en je komt aan hem.. Ik weet nog steeds niet hoe ik 'm duidelijk moet maken dat het geen persoonlijke belediging is als ik vraag of het wat zachter kan. Verder loopt 'ie wel al de hele dag met kopjes thee en ijsjes te slepen voor me hoor!
Yupquote:Trek je je daar iets van aan?.
Wat schattigquote:Op zondag 28 december 2008 17:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha ik kom in dat dorp van je mss wel rondjes rond de kerk fietsen deze zomer, net als in Stampersgatof Standdaarbuiten
of Oud-Gastel
alleen maar om niet weg te hoeven hè?quote:Op zondag 28 december 2008 16:56 schreef conleche het volgende:
Zo, nu ga ik er weer een paar 100 gram bijeten, want ik heb een warm pistoletje voor m'n neus, met koud vlees en komkommer en ui en sambalmayo
nee, te oudquote:Op zondag 28 december 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
Zie ik hier een romance ontstaan tussen de kaasplank en mzpoes?
Bijna 2 jaar!!quote:Op zondag 28 december 2008 17:05 schreef Laureline het volgende:
En gefeliciteerd Conleche!![]()
Hoe lang heb je erover gedaan? Ik mis dat wel, de startdata in het lijstje!
Dat en ik heb enorme trek!quote:Op zondag 28 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen maar om niet weg te hoeven hè?![]()
En hij heeft iets met iemand uit CUL (wiens naam ik ff kwijt ben) en toen ik laatst per abuis zei dat hij haar ex was, was ik meteen een kutwijf, dus tja, ik denk dat iedere vrouw er wijs aan doet uit de buurt te blijven van kaasplankquote:
quote:
dat bedoel ik, is 't nu bekant aan kaas?quote:Op zondag 28 december 2008 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hij heeft iets met iemand uit CUL (wiens naam ik ff kwijt ben) en toen ik laatst per abuis zei dat hij haar ex was, was ik meteen een kutwijf, dus tja, ik denk dat iedere vrouw er wijs aan doet uit de buurt te blijven van kaasplank.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hij heeft iets met iemand uit CUL (wiens naam ik ff kwijt ben) en toen ik laatst per abuis zei dat hij haar ex was, was ik meteen een kutwijf, dus tja, ik denk dat iedere vrouw er wijs aan doet uit de buurt te blijven van kaasplank.
Ik vind je raar, Vik, geen kutwijf. Want ik ken je nietquote:Op zondag 28 december 2008 17:08 schreef Viking84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |