abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2008 @ 16:03:49 #126
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64432473
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat zullen de omliggende islamitische landen nooit dulden. die hebben het niet zo op palestijnen, dat heeft de geschiedenis keer op keer aangetoond.
De omliggende landen vinden dat gedonderjaag maar wát leuk, dat weet ik ook wel.En diie zitten natuurlijk ook niet op die lastposten te wachten.

Ik bedoel dat ze Israël anders moeten in delen, niet dat ze die mensen in een ander land moeten zetten.
Palestijnen op een andere plek in Israël aan de grens met een ander land neerzetten om Israël en Palestijnen op die manier uit elkaar te houden in de hoop iets aan de moorden te doen.
Ik zou er een Palestijnse staat van maken, en ze veel plezier wensen en dat ze maar lekker zich zelf verder het leven gaan zuur maken.
Maak er 2 gescheiden landen van en dan kan Israël eindelijk eens orde op zaken in eigen land stellen.

Lijkt me een redelijk oplossing, wie wil er nu een stelletje geschifte zelfmoordenaars in zijn land hebben ? Dat gaan ze maar lekker thuis doen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 28 december 2008 @ 16:03:57 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64432482
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet dat de Joden altijd zo huillie doen als er een bus wordt opgeblazen.
zodra er een bomaanslag is in israel zul je niet het gejank zien wanneer er palestijnen omkomen. sterker nog. de volgende dag is er in israel van het hele voorval niks meer te zien. ellende wordt daar privé beleeft en niet zo groot uitgemeten als bij de palestijnen. noem het beschaving.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 28-12-2008 17:03:42 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † zondag 28 december 2008 @ 16:05:21 #128
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64432539
*heeft een bedankmail naar Van Agt gestuurd
  zondag 28 december 2008 @ 16:06:08 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64432570
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De omliggende landen vinden dat gedonderjaag maar wát leuk, dat weet ik ook wel.En diie zitten natuurlijk ook niet op die lastposten te wachten.

Ik bedoel dat ze Israël anders moeten in delen, niet dat ze die mensen in een ander land moeten zetten.
Palestijnen op een andere plek in Israël aan de grens met een ander land neerzetten om Israël en Palestijnen op die manier uit elkaar te houden in de hoop iets aan de moorden te doen.
Ik zou er een Palestijnse staat van maken, en ze veel plezier wensen en dat ze maar lekker zich zelf verder het leven gaan zuur maken.
Maak er 2 gescheiden landen van en dan kan Israël eindelijk eens orde op zaken in eigen land stellen.

Lijkt me een redelijk oplossing, wie wil er nu een stelletje geschifte zelfmoordenaars in zijn land hebben ? Dat gaan ze maar lekker thuis doen
ze hebben in israel 1 miljoen niet terroristische palestijnen. die vinden het daar prima, en israel vindt hen ook prima. daarnaast is er al zovaak ruimte geboden, door de hele wereld, om een palestijnse staat te maken, maar arafat wilde daar niks van weten, die spekte liever met ellende van het volk zijn vrouw in parijs.

ze willen niet, ze willen liever bloedvergieten en het slachtoffer spelen. ha-ten!
pi_64432682
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef zoalshetis het volgende:

zodra er een bomaanslag is in israel zul je niet het gejank zien wanneer er palestijnen omkomen.
Dan zou dit al topic aanslag op israel gepleegd # 35 zijn, en in een grote moslimbash orgie verworden zijn.
  † In Memoriam † zondag 28 december 2008 @ 16:11:28 #131
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64432743
quote:

[..]

zodra er een bomaanslag is in israel zul je niet het gejank zien
lol

Ze maken er zelfs een wereldtournee van.

Bombed Israeli bus to be exhibit in New York
pi_64432752
quote:
zodra er een bomaanslag is in israel zul je niet het gejank zien wanneer er palestijnen omkomen. sterker nog. de volgende dag is er in israel van het hele voorval niks meer te zien. ellende wordt daar privé beleefd en niet zo groot uitgemeten als bij de palestijnen. noem het beschaving.
Ik zal het onthouden, en tegelijk vaststellen dat die 'beschaving' van heel erg recent is.

Maar het moet sowieso nog voor het eerst gebeuren dat er 200 Joodse slachtoffers vallen in een weekend. Meestal beginnen ze WOII er al bij te halen als er een Palestijn doordraait en iemand doodsteekt naar aanleiding van weer een Israelische gestapo-actie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 28 december 2008 @ 16:11:48 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64432753
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef NorthernStar het volgende:
*heeft een bedankmail naar Van Agt gestuurd
gaaf! ik ben benieuwd of ie reageert nadat hij gretta heeft uitgelikt.
  zondag 28 december 2008 @ 16:12:46 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64432786
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zal het onthouden, en tegelijk vaststellen dat die 'beschaving' van heel erg recent is.

Maar het moet sowieso nog voor het eerst gebeuren dat er 200 Joodse slachtoffers vallen in een weekend. Meestal beginnen ze WOII er al bij te halen als er een Palestijn doordraait en iemand doodsteekt naar aanleiding van weer een Israelische gestapo-actie.
aantallen zijn niet zo interessant. het gaat meer om de intenties. maar ik val in herhalingen.
  zondag 28 december 2008 @ 16:13:28 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64432801
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

lol

Ze maken er zelfs een wereldtournee van.

Bombed Israeli bus to be exhibit in New York
dat is niet reageren vanuit emotie, maar van een kunstenaar die er over nadenkt. groot verschil.
  zondag 28 december 2008 @ 16:15:26 #136
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_64432871
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet dat de Joden altijd zo huillie doen als er een bus wordt opgeblazen.
Ah, jij bent van het wat gemakkelijke, luie omkeren van andermans stelling? Okee. Toch zijn het de Israeli's geweest die de afgelopen jaren diverse toenaderingspogingen hebben gedaan. Maar misschien ben je dat alweer vergeten.
Stop the world, I want to get out.
  zondag 28 december 2008 @ 16:18:14 #137
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64432992
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze hebben in israel 1 miljoen niet terroristische palestijnen. die vinden het daar prima, en israel vindt hen ook prima. daarnaast is er al zovaak ruimte geboden, door de hele wereld, om een palestijnse staat te maken, maar arafat wilde daar niks van weten, die spekte liever met ellende van het volk zijn vrouw in parijs.

ze willen niet, ze willen liever bloedvergieten en het slachtoffer spelen. ha-ten!
Dat is onderhand ieder weldenkend mens wel duidelijk, maar daarom hoeven ze nog hun zin niet te krijgen ?
Gewoon de hele handel oppakken en verplaatsen.
Desnoods beetje bij beetje want het zal me wel een hele heisa geven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 28 december 2008 @ 16:21:22 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64433118
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is onderhand ieder weldenkend mens wel duidelijk, maar daarom hoeven ze nog hun zin niet te krijgen ?
Gewoon de hele handel oppakken en verplaatsen.
Desnoods beetje bij beetje want het zal me wel een hele heisa geven.
oh dus van agt is geen weldenkend mensch...

geintje

serieus: ik denk dat het geen goed plan is. misschien het enige plan, maar niet het beste plan. impasse, aaaarrrrgggg...
  † In Memoriam † zondag 28 december 2008 @ 16:21:33 #139
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64433129
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is niet reageren vanuit emotie, maar van een kunstenaar die er over nadenkt. groot verschil.
"near the booths of charities"

Ja hoor, kun$$t.

Maar goed, ik zal je verder niet storen in je monoloog van hoe verschrikkelijk de Palestijnen hun lot wel niet verdienen.
  zondag 28 december 2008 @ 16:22:23 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64433163
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"near the booths of charities"

Ja hoor, kun$$t.

Maar goed, ik zal je verder niet storen in je monoloog van hoe verschrikkelijk de Palestijnen hun lot wel niet verdienen.
joh.
pi_64433372
Waarom houdt Hamas de gewonden tegen die naar Egypte willen, voor medische behandeling?
  zondag 28 december 2008 @ 16:30:19 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64433441
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:28 schreef more het volgende:
Waarom houdt Hamas de gewonden tegen die naar Egypte willen, voor medische behandeling?
omdat ze eerst willen koketteren met de ellende van hun volk. en omdat dan het echte cijfer naar buiten komt en er waarschijnlijk een boel islamitische strijders, die internationaal gezocht worden, onder de gewonden zitten. iets anders kan ik ook niet bedenken.
  zondag 28 december 2008 @ 16:33:06 #143
798 voyeur
bemoeit zich
pi_64433545
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat ooit de palestijnen en israel net zoveel economische voorspoed hebben als in ierland het geval is. dat zal een boel schelen. helaas vrees ik dat metname de palestijnen nooit de eerste stap tot vrede zullen zetten aangezien dat door de meeste moslims gezien wordt als gezichtsverlies. iets ergers dan dat, en een schoen in je gezicht, bestaat er niet.

het is allemaal erg tribaal en israel, als intellectueel, zit daar intussen met de gebakken peren. ik verwacht dan ook veel meer steun voor israel in de komende decennia.
Normaal negeer ik je Meki achitge posts, maar deze is het iig nog wel waard om op te reageren. De steun voor Israel zal vrijwel zeker afbrokkelen de komende tijd. De afgelopen acht jaar waren het hoogtepunt dankzij de collectieve Westerse angst voor Al-Qaida en de kracht van de VS. Beiden zullen afnemen en de opkomende machten zullen Israel niet zo blind steunen.
Here we are now, entertain us.
pi_64433643
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef Lkw het volgende:
Ah, jij bent van het wat gemakkelijke, luie omkeren van andermans stelling?
Nee, ik ben van meten met dezelfde maat. Het gros van de Israeli's heeft gekozen om daar te wonen, en dan ook nog voor dat roofzuchtige en moorddadige regime. Wat Israel nu doet zijn gewoon represailles en een bomaanslag is dat in wezen ook.
quote:
Okee. Toch zijn het de Israeli's geweest die de afgelopen jaren diverse toenaderingspogingen hebben gedaan. Maar misschien ben je dat alweer vergeten.
Toenaderingspoging? " We geven wat geroofd land terug als jullie...." Zoiets?
pi_64433680
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef voyeur het volgende:

[..]

en de opkomende machten zullen Israel niet zo blind steunen.
Vooral omdat dit zelf ook dictaturen zijn, maar met die macht valt het allemaal nog wel mee. De VS zullen altijd superieur blijven omdat ze echte vrijheid en democratie hebben, iets wat die "opkomende machten" totaal niet hebben.
  zondag 28 december 2008 @ 16:38:41 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64433730
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, ik ben van meten met dezelfde maat. Het gros van de Israeli's heeft gekozen om daar te wonen, en dan ook nog voor dat roofzuchtige en moorddadige regime. Wat Israel nu doet zijn gewoon represailles en een bomaanslag is dat in wezen ook.
[..]

Toenaderingspoging? " We geven wat geroofd land terug als jullie...." Zoiets?
gewonnen land is geen geroofd land. elke oorlog kenmerkt zich door gebiedsverlies van de verslagen rover.
  zondag 28 december 2008 @ 16:42:02 #147
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_64433836
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gewonnen land is geen geroofd land. elke oorlog kenmerkt zich door gebiedsverlies van de verslagen rover.
Deel van het probleem hier is dat er sinds het einde van de oorlog nog steeds land wordt bijgewonnen.
  zondag 28 december 2008 @ 16:42:47 #148
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_64433861
Zolang Hamas de jeugd leert dat Israel de grote vijand is en vernietigd moet worden kan er nooit vrede zijn. Misschien is het dan beter als al die landen / mensen met een mening even 2 jaar de andere kant op kijken.
pi_64433884
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
Toen de Oslo-akkoorden er lagen en Rabin uit de weg was geruimd besloot het Joodse Herrenvolk dat ze recht hadden op meer Lebensraum.

Jammer voor je, maar de helden van de zesdaagse oorlog zijn niet meer. Het zijn nu de laffe schurken met hun nederzettingen, bulldozers en helicopters die de dienst uitmaken.
  zondag 28 december 2008 @ 16:44:22 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64433916
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:42 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Deel van het probleem hier is dat er sinds het einde van de oorlog nog steeds land wordt bijgewonnen.
deel van het probleem is dat de oorlog nog steeds doorsluimert. palestijnen worden gegijzeld door moslims die van geen stoppen weten en denken zo de oorlog alsnog te winnen. veel laffer is niet vertoont in de geschiedenis van de mensheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')