Jou. Een oorlogsmisdadiger die nog geen misdaden heeft gepleegd, dat dan weer wel. Mensen die het licht in de ogen van de ander niet gunnen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat versta je onder een oorlogsmisdadiger ?
Wat is vrede volgens jou? Jezelf dagelijk laten beschieten en niks terug doen? Stel dat jouw buurman je dagelijks een klap voor je kop geeft als je het trappenhuis door loopt, wat doe jij dan?quote:Op zondag 28 december 2008 14:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die vrede wilt doet ook geen genocides en massamoorden
Hmm als je de vijand totaal uitmoord is er altijd vrede.quote:Op zondag 28 december 2008 14:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die vrede wilt doet ook geen genocides en massamoorden
Dit is een kruisverhoor?quote:
Denk even goed na over de vraag Mekiquote:Op zondag 28 december 2008 14:43 schreef vosss het volgende:
Meki, nog even over die Mars-oplossing van je.
Stel nou dat er wel leven op Mars mogelijk was, zou je dan voor een andere planeet kiezen?
Absoluut.quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook voor de doodstraf, dat had ik niet achter jou gezocht.
Afijn, ontopic: Hoe ben je dan van plan die mensen te scheiden?
Ich habe es nicht gewusst enzo, omdat jij zo graag hitler er bijhaald
De politie is er niet om het verkeer te regelen, ofzo. Zij is onderdeel van de structuur van Hamas.quote:Op zondag 28 december 2008 14:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En die politiebureaus zitten elke vrijdagmiddag voor de lol raketten af te schieten op Israël ofzo, dat ze een bombardement verdienen?
Tuurlijk jongen..... beetje jammer van jequote:
Mensen die vrede willen zijn welkomquote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk even goed na over de vraag Meki
Je vroeg m'n mening, wil je er nog verder wat mee doen?quote:Op zondag 28 december 2008 14:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jou. Een oorlogsmisdadiger die nog geen misdaden heeft gepleegd, dat dan weer wel. Mensen die het licht in de ogen van de ander niet gunnen.
Alleen in hun ogen geziende vijand gaat het nooit opgeven.quote:Op zondag 28 december 2008 14:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hmm als je de vijand totaal uitmoord is er altijd vrede.
Medinat Yisrael is en blijft het heilige land, dus afschaffen zal nooit een optie zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Israel afschaffen lijkt de kortste weg. In een oorlogszuchtig en roofzuchtig land kun je natuurlijk nooit in vrede leven.
Betere optie is dat dat land ophoudt met roven en oorlogshitsen.
En Israel ook niet. Rara, hoe komen die oorlogen daar toch altijd. Allebij zo koppig als de pest.quote:Op zondag 28 december 2008 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Alleen in hun ogen geziende vijand gaat het nooit opgeven.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zondag 28 december 2008 14:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen die vrede willen zijn welkom
die geen vrede willen maar kwaadheid
Erkent Hamas Israël?quote:Op zondag 28 december 2008 14:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen die vrede willen zijn welkom
die geen vrede willen maar kwaadheid
Waarom zou je Israel moeten erkennen dan ?quote:Op zondag 28 december 2008 14:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
Erkent Hamas Israël?
Zo ja bron graag.
Voor 'vrede, salaam, peace'?quote:Op zondag 28 december 2008 14:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zou je Israel moeten erkennen dan ?
Ben je in staat tot een discussie , of probeer je ons alleen maar je mening op te dringen ?quote:Op zondag 28 december 2008 14:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat de VN Israel ook erkent. Een stap in de richting van vrede. Een gebaar tonen dat je vrede wilt.quote:Op zondag 28 december 2008 14:49 schreef Meki het volgende:
[..]
i rest my case, wat een mongool ben jijquote:Op zondag 28 december 2008 14:49 schreef Meki het volgende:
[..]
De grenzen zoals bepaald in een resolutie uit 1967 bedoel je? Oh, ja, die tijd van weleer.quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat de VN Israel ook erkent. Een stap in de richting van vrede. Een gebaar tonen dat je vrede wilt.
Heb ik trouwens zulke sterke punten of negeer je me?
Meki is nogal selectief qua reageren , maar dat wist je al neem ik aan ?quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat de VN Israel ook erkent. Een stap in de richting van vrede. Een gebaar tonen dat je vrede wilt.
Hij reageert ook niet op mijn vraag over Mars.quote:Op zondag 28 december 2008 14:52 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Meki is nogal selectief qua reageren , maar dat wist je al neem ik aan ?
Wanneer is het volgens jou vrede daar?quote:Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Alle Israeliers die wantoestanden en misdadigers zijn kunnen allemaal naar de mars
Alle Israeliers die vrede willen zijn welkom.
Lijkt me een typisch geval van 'guilty by association'.quote:Op zondag 28 december 2008 14:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hamas schiet op Israel, Hamas moet uitgeschakeld worden, Hamas runt de politiebureaus.. 1+1+1...
Dat gebruik je al de hele tijd als het je te lastig wordt hè?quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar verder was jij voor massamoorden. dan kan ik deze vraag niet beantwoorden.
Dat zou hetzelfde zijn als dat wij oorlog met Duitsland hebben, omdat hun Landmacht Twente heeft bezet (wat we missen als kiespijnquote:Op zondag 28 december 2008 14:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lijkt me een typisch geval van 'guilty by association'.
Welk Israël, en met welke grenzen dan? 1967? inclusief of exclusief nederzettingen? de grenzen van de muur?quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was de wereld maar zo eenvoudig als in Command&Conquer Red Alert. Gewoon alles wat niet van jou is maar wel een geweer heeft met de beste kill:death ratio uitschakelen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gebruik je al de hele tijd als het je te lastig wordt hè?
Laat ik jou dan deze vraag stellen. Stel, de VS treft een groot terroristentrainingskamp aan. Minstens 1000 man, tot de tanden toe gewapend. Moeten ze die dan platbombarderen? Moeten ze die met grondtroepen uitruimen, waarbij meer slachtoffers vallen als bij bombardementen. Moeten ze ze allemaal gevangen nemen, waardoor je duizenden VS soldaten verliest? wat vind jij daarvaan? Ik zeg platbombarderen, vallen de minste slachtoffers mee. Maar dat is massamoord. So be it, dan ben ik inderdaad voor massamoorden.
Massamoorden hoeft is altijd slecht, maar soms ook het minst slechte om te doen. Wanneer je dat snapt, zal ik weer aandacht aan je besteden.
jawel hoor, dat wil men best, alleen toen besloot Hamas Gaza alleen te runnen en Fatah te verdrijvenquote:Op zondag 28 december 2008 14:53 schreef Basp1 het volgende:
En erkent dan de wereld ook de democratisch gekozen tak van de hamas.
Bron: Google.com. Maar ik ben de pagina even vergetenquote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Welk Israël, en met welke grenzen dan? 1967? inclusief of exclusief nederzettingen? de grenzen van de muur?
Welke grenzen?
Erkenning moet je verdienen. En die krijg je niet door dagelijks raketten op je buren af te schieten en als hun vernietiging je hoogste doel is.quote:Op zondag 28 december 2008 14:53 schreef Basp1 het volgende:
En erkent dan de wereld ook de democratisch gekozen tak van de hamas.
En daarvoor onderhandelde Israël wel met Hamas?quote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef Klummie het volgende:
[..]
jawel hoor, dat wil men best, alleen toen besloot Hamas Gaza alleen te runnen en Fatah te verdrijven
Shit je hebt me doorquote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Was de wereld maar zo eenvoudig als in Command&Conquer Red Alert. Gewoon alles wat niet van jou is maar wel een geweer heeft met de beste kill:death ratio uitschakelen..
Uiteindelijk maakt het ook niet uit wat Meki vind, het blijft alleen altijd zo lastig om met iemand te praten die echt met oogkleppen op loopt.quote:Op zondag 28 december 2008 14:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op mijn vraag over Mars.
Ik kan je garanderen dat hij wel degelijk voor een andere planeet zou kiezen om heel Israel naar toe te verplaatsen mocht er WEL leven mogelijk zijn op Mars.
Meki is een terrorist van het zuiverste water en probeert het ook nog goed te lullen ook.
Tja en dit verhaaltje kun je dan ook op Israël plakken, die zijn immers ook verre van brandschoon.quote:Op zondag 28 december 2008 14:58 schreef more het volgende:
[..]
Erkenning moet je verdienen. En die krijg je niet door dagelijks raketten op je buren af te schieten en hun vernietiging als hoogste doel hebt.
Ik denk dat we blij mogen zijn dat hij het daar niet voor het zeggen heeft.quote:Uiteindelijk maakt het ook niet uit wat Meki vind,
Ik denk dat we allemaal blij mogen zijn , dat we het daar niet voor het zeggen hebben...quote:Op zondag 28 december 2008 15:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn dat hij het daar niet voor het zeggen heeft.
De grenzen uit de resolutie waren opgesteld waren als onderdeel van een staakt-het-vuren, niet als permanente grenzen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De grenzen zoals bepaald in een resolutie uit 1967 bedoel je? Oh, ja, die tijd van weleer.
Beide landen zouden zich aan de VN-resoluties moeten houden. Die van 1967 die de grenzen bepaalt om mee te beginnen. Vooral Israël, omdat die beter zou moeten weten. Dit gevecht is als een gevecht tussen een gespierde 4-jaars en iemand uit groep 6. Ze zijn allebei vast wel slachtoffer van elkaars tikken, maar de sterkere dient beter te weten.quote:Op zondag 28 december 2008 14:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shit je hebt me door
Wat moet er dan volgens jou in zo'n situatie gebeuren?
Dat was een grapjequote:Op zondag 28 december 2008 14:58 schreef Tizitl het volgende:
[..]
En daarvoor onderhandelde Israël wel met Hamas?
En Israël mag dus uitbreiden als Israël dat wil? Wanneer is het Israël aan de Maas?quote:Op zondag 28 december 2008 15:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De grenzen uit de resolutie waren opgesteld waren als onderdeel van een staakt-het-vuren, niet als permanente grenzen.
Zo moeilijk is dat niet, de grenzen zoals vastgelegd in de VN-resolutie van 1948:quote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Welk Israël, en met welke grenzen dan? 1967? inclusief of exclusief nederzettingen? de grenzen van de muur?
Welke grenzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |