abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64429720
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dus een exodus van het Joods volk naar een staat in de VS zou je voor zijn?
Nee.

[ Bericht 11% gewijzigd door JohnDope op 28-12-2008 14:48:47 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64429725
Volgens de Italiaanse krant La Reppublica komt het bezoek van de paus aan het H. Land volgend jaar in het gedrang als gevolg van de meer dan 200 doden in de Gazastrook. (tb)
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64429731
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee Palestijnen zijn verzetshelden. en de rakketten hebben niemand vermoord.
Nee maar ze zijn wel afgeschoten met doel mensen te verwonden/vermoorden.

En verzetshelden... zucht Meki , Voor jou zijn de palestijnen verzetshelden , voor de ander zijn het terroristen.
Voor de een is met Israel een strijd van verzet bezig , voor de ander is Israel terroristisch bezig.

Zullen we in plaats van alle partijen te veroordelen , nu eens werken naar een vrede ?
oftewel praten in plaats van schieten ?
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
  zondag 28 december 2008 @ 14:38:22 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64429733
Meki, 2 dingen.

Ten eerste een vraag: Jij wilt heel Israel naar mars verplaatsen. Houdt dat alleen de regering in, die volgens jou schandelijke daden doen, of héél Israel, dus ook de overige 90%, die helemaal niets met het geweld van doen heeft?
Ten tweede een opmerking. Weet je wat elke machtswellustige dictator als kenmerk heeft? Dat hij de mensen waar hij het niet mee eens is vermoord, verband, of anderszins tot zwijgen brengt. Hoe ben jij anders dan die mensen? Die oplossing van jou is toch even erg
Laffe huichelaar
pi_64429734
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef -Techno- het volgende:

[..]

[..]

Je keurt het dus wel goed
Het is grappig bedoeld
  zondag 28 december 2008 @ 14:38:34 #31
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64429746
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik ben geen pacifist, maar ik geloof hier helemaal niks van.

Je gaat me niet vertellen dat dagenlang, wekenlang, nee, maandenlang de Israëlische inlichtingen honderden mensen in de gaten houdt, en dan ineens, is er ergens een moment, dat ze ineens allemaal heel erg een dusdanig gevaar vormen dat ze per direct dood moeten.
Ik weet wel zeker dat ze al decennia lang duizenden personen in de gaten houden. Het is nu ook niet dat ze ineens een gevaar vormen, dat deden ze al. Israel heeft zich nog lang ingehouden imho, met al die raketten die vanuit Gaza kwamen de laatste tijd.

Je maakt een plan voor een aanval, bij voorbaat selecteer je strategische doelen, in dit geval Hamas politiekantoren e.d. En als die aanval er dan komt is het met de technologie en kennis van de Israeli's een koud kunstje om ze uit te schakelen.
quote:
En dan niet door een sniper (dat in plaats van zo'n target painter) maar nee, die 'doelen' moeten dan ineens dood door raketten.

Nee, dat is voor mij echt te simpel.
Een sniper zou juist te simpel zijn, het gaat hier niet alleen om een handvol personen. Hamas is een grote organisatie, met weinig interne controle. Het beste is om er dus zoveel mogelijk uit te schakelen.
pi_64429749
quote:
en de rakketten hebben niemand vermoord.
Omdat ze niet kunnen schieten! Als de raketten niemand doden en het is ook niet hun bedoeling om daar iemand mee te doden, waarom schieten ze dan in hemelsnaam nog met die dingen?????

Iemand die vrede wil schiet niet elke dag 50 raketten naar zn buurman. Zo werkt het gewoon niet Meki, en jouw voorgestelde oplossing van dan maar het hele joodse volk over de kling te jagen werkt ook niet.

Dat snap je zelf ook best wel en mocht je dat echt zelf niet snappen dan spoor je voor geen meter.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 28 december 2008 @ 14:38:46 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64429756
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Volgende de Israelische bronnen zijn er alleen terroristen vermoord
dat is niet wat olmert zegt. hij betreurt de burgerslachtoffers zelfs.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 28 december 2008 @ 14:39:15 #34
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64429771
quote:

[..]

Tot hun spijt...
  zondag 28 december 2008 @ 14:39:26 #35
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64429778
quote:

[..]

Omdat ze blijkbaar zand in hun ogen hebben, of een natuurlijke afwijking als ze richten.

Zelfs Egypte is het eens met Israël. Hamas heeft het over zich heen geroepen, en ik hoop dat ze heel die kliek opruimen. Niet politiek, dan maar militair.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_64429783
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Meki, 2 dingen.

Ten eerste een vraag: Jij wilt heel Israel naar mars verplaatsen. Houdt dat alleen de regering in, die volgens jou schandelijke daden doen, of héél Israel, dus ook de overige 90%, die helemaal niets met het geweld van doen heeft?
Ten tweede een opmerking. Weet je wat elke machtswellustige dictator als kenmerk heeft? Dat hij de mensen waar hij het niet mee eens is vermoord, verband, of anderszins tot zwijgen brengt. Hoe ben jij anders dan die mensen? Die oplossing van jou is toch even erg
Alle Israeliers die wantoestanden en misdadigers zijn kunnen allemaal naar de mars
Alle Israeliers die vrede willen zijn welkom.
pi_64429806
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Omdat ze blijkbaar zand in hun ogen hebben, of een natuurlijke afwijking als ze richten.

Zelfs Egypte is het eens met Israël. Hamas heeft het over zich heen geroepen, en ik hoop dat ze heel die kliek opruimen. Niet politiek, dan maar militair.
wat versta je onder de kliek ?
pi_64429810
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Omdat ze niet kunnen schieten! Als de raketten niemand doden en het is ook niet hun bedoeling om daar iemand mee te doden, waarom schieten ze dan in hemelsnaam nog met die dingen?????

Iemand die vrede wil schiet niet elke dag 50 raketten naar zn buurman. Zo werkt het gewoon niet Meki, en jouw voorgestelde oplossing van dan maar het hele joodse volk over de kling te jagen werkt ook niet.

Dat snap je zelf ook best wel en mocht je dat echt zelf niet snappen dan spoor je voor geen meter.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 28 december 2008 @ 14:40:37 #39
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64429815
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:35 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De Hamasposten (politiebureau's, opleidingscentra, tv-stations, etc.) zijn heel gemakkelijk in kaart te brengen door middel van satellieten of andere beeldtechnieken.
En die politiebureaus zitten elke vrijdagmiddag voor de lol raketten af te schieten op Israël ofzo, dat ze een bombardement verdienen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 28 december 2008 @ 14:41:13 #40
158899 GasTurbine
pi_64429831
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Alle Israeliers die wantoestanden en misdadigers zijn kunnen allemaal naar de mars
Het feit dat je misdadigers af wilt schieten geeft aan dat je hetzelfde bent als een genocide-plegende Israeliër. Geen haar beter.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_64429838
Naar mars sturen
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_64429843
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Iemand die vrede wilt doet ook geen genocides en massamoorden
pi_64429851
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:41 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Het feit dat je misdadigers af wilt schieten geeft aan dat je hetzelfde bent als een genocide-plegende Israeliër. Geen haar beter.
Oe Meki vergelijken met een Israelier. Nu gaat het lachen worden denk ik !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 28 december 2008 @ 14:42:03 #44
158899 GasTurbine
pi_64429859
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:40 schreef Meki het volgende:

[..]

wat versta je onder de kliek ?
Hamas, Hezbollah, Al-Qaida, Taliban etc.
pi_64429863
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:41 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Wat versta je onder een oorlogsmisdadiger ?
pi_64429877
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Hamas, Hezbollah, Al-Qaida, Taliban etc.
en de terroristische Israel ?
pi_64429894
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Iemand die vrede wilt doet ook geen genocides en massamoorden
Juist en dat geld voor BEIDE partijen!!!

Dus zullen we nu maar eens gaan praten in plaats van schieten ?
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
  zondag 28 december 2008 @ 14:42:59 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64429896
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Dan ben je dus ook voor de doodstraf, dat had ik niet achter jou gezocht.

Afijn, ontopic: Hoe ben je dan van plan die mensen te scheiden?

Ich habe es nicht gewusst enzo, omdat jij zo graag hitler er bijhaald
Laffe huichelaar
  zondag 28 december 2008 @ 14:43:00 #49
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64429897
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En die politiebureaus zitten elke vrijdagmiddag voor de lol raketten af te schieten op Israël ofzo, dat ze een bombardement verdienen?
Hamas schiet op Israel, Hamas moet uitgeschakeld worden, Hamas runt de politiebureaus.. 1+1+1...
pi_64429907
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Meki het volgende:

[..]

en de terroristische Israel ?
Nee, die verdedigen alleen hun land.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')