abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64591430
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef popolon het volgende:
De gemiddelde Amerikaan heeft helemaal niet de buik vol van immigranten, wel tegen illegalen maar da's een ander verhaal.
illegalen werken zich te pletter
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:25:14 #102
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64591449
quote:
De gemiddelde Amerikaan heeft helemaal niet de buik vol van immigranten, wel tegen illegalen maar da's een ander verhaal.
illegalen zijn juist prima, want dat zijn bv in de landbouw goedkope arbeidskrachten. De criminele illegalen(vooral in de steden) zijn wel gehaat.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_64591454
quote:
}

Genoeg Mexicanen zijn illegaal. Dat is ook het immigratie-item in de VS. Over andere immigranten maakt vrijwel niemand zich druk. Zo bedoelde ik mijn post overigens.
pi_64591528
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef klaasdj het volgende:

[..]

illegalen zijn juist prima, want dat zijn bv in de landbouw goedkope arbeidskrachten. De criminele illegalen(vooral in de steden) zijn wel gehaat.
Onder de illegalen bevinden zich ook criminelen. Veel Nederlanders hebben bv ook liever wat minder immigratie uit de Islamitische wereld vanwege de overlast van een deel van de in Nederland wonende groep Marokkanen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:28:55 #105
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_64591616
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef hierissieweer het volgende:
misschien niet eens een slecht idee, dat amerika uiteenvalt
argumenten?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:29:43 #106
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64591656
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Onder de illegalen bevinden zich ook criminelen. Veel Nederlanders hebben bv ook liever wat minder immigratie uit de Islamitische wereld vanwege de overlast van een deel van de in Nederland wonende groep Marokkanen.
Waarop baseer jij dat mexicanen over het algemeen gehaat worden dan. Ik heb rondgereist in de overwegend democratische staten. Daar ziet men de mexicaan zoals wij de pool zien.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 20:30:13 #107
236264 crew  capricia
pi_64591681
Maar: Is het nou reeel of prietpraat dat de VS uit elkaar gaat vallen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:34:27 #108
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_64591873
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Genoeg mensen daar die hun buik vol hebben van immigranten. Niet voor niets is er altijd spanning binnen de GOP. Een gedeelte, zoals Bush en McCain zijn pro-immigratie, een gedeelte denkt wat anders over immigratie.
Prima, een deel van de GOP zal idd anti-immigratie zijn, maar dat zijn niet de GOP leden die de boel runnen in staten als Florida, Arizona, New Mexico, California of de staat die jij noemde Texas.

De staten die dus de meeste problemen maakte over de immigratie waren staten die niet eens langs de Mexicaanse grens liggen.
Probleem dat Bush was dat hij gewoon de steun van die GOP leden nodig had en daarom een harder immigratie beleid aannam. Al heeft hij meerdere keren aangegeven dat hij het er eigenlijk niet mee eens was, mede omdat Bush, in zijn tijd als gouverneur had ervaren hoe belangrijk die immigranten voor de economie in Texas waren.

Dat er aardig wat Gunhoo idioten in die staten wonen die het wel een geinig idee vinden om illigalen af te knallen, wanneer ze de grens over proberen te komen, wilt niet zeggen dat de politiek er ook zo over denkt.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:36:13 #109
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64591960
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef capricia het volgende:
Maar: Is het nou reeel of prietpraat dat de VS uit elkaar gaat vallen?
Een jaloerse met grootheidswaanzin doordrongen russische professor zegt dit in opdracht van putin. prietpraat dus...
Washington, DC, Chicago.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:37:17 #110
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_64592008
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Een jaloerse met grootheidswaanzin doordrongen russische professor zegt dit in opdracht van putin. prietpraat dus...
ik kan het niet mooier formuleren
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:37:18 #111
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_64592009
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

}

Genoeg Mexicanen zijn illegaal. Dat is ook het immigratie-item in de VS. Over andere immigranten maakt vrijwel niemand zich druk. Zo bedoelde ik mijn post overigens.
Ja en op wie denk je waar de landbouw, fasfood ketens en de zware industrie in bijvoorbeeld Texas en California op draait? Juist op de illigale Mexicanen.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:40:19 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_64592129
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Waarop baseer jij dat mexicanen over het algemeen gehaat worden dan. Ik heb rondgereist in de overwegend democratische staten. Daar ziet men de mexicaan zoals wij de pool zien.
Hij baseerd dat werkelijk op niks, Halcon heeft een bepaald idee over de Mexicaanse (illigale) immigratie doe totaal niet strookt met de werkelijkheid. Enkel is het voor Halcon nooit echt een voorwaarden zijn meningen te staven aan werkelijke cijfers....als zijn beeld van de GOP maar intact blijft. Ofzo iets. Had ik al gezegd dat ik hem niet heel erg serieus neem.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:41:21 #113
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64592173
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja en op wie denk je waar de landbouw, fasfood ketens en de zware industrie in bijvoorbeeld Texas en California op draait? Juist op de illigale Mexicanen.
7 tot meer dan 20 miljoen illegalen in de VS
Washington, DC, Chicago.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:43:51 #114
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_64592293
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Over het algemeen heerst er toch een stuk meer criminaliteit onder de zwarte bevolking en de latin bevolking uit Puerto Rico, dan onder mexicaanse illegalen en men maakt zich toch een stuk meer zorgen om die eerste twee groepen. Wat natuurlijk niet betekent dat er ook niet behoorlijk wat criminele mexicaanse illegalen zijn, maar dat is van een iets ander orde.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:50:13 #115
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_64592595
De enige manier voor de USA om af te komen van Mexicaanse migranten is wat eerlijker om gaan met de economie van dat land, want dat hebben ze behoorlijk te gronden gericht met de NAFTA overeenkomst.

Zo heeft het verschrikkelijk huisgehouden onder de Mexciaanse corn-boeren en laat dat nou een van de drijfveren zijn geweest van de Mexicaanse economie. Het is dat Mexico olie heeft, anders was dat land helemaal in de afgrond gekomen. Niet dat het lekker gaat nu, met de olieprijs die op een lekker laag niveau staat

En dan heb ik het nog niet eens over de enorme problemen in Noord-Mexico, mede veroorzaakt door de Amerikaanse "War-on-drugs" die tot gevolg heeft dat de drugshandel nog nooit zo lucratief is geweest als nu.
Met alle gevolgen van dien. >3000 directe drugsdoden afgelopen jaar en 100-den, als niet meer gijzelingen en kidnaps, met vaak dodelijk gevolg.

Nee, een fijne buur om te hebben, dat USA.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:52:00 #116
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64595249
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef Semisane het volgende:

Nee, een fijne buur om te hebben, dat USA.
Voor canada wel
Washington, DC, Chicago.
pi_64597726
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Voor canada wel
canada interesseert het geen biet, die heeft zelf moeite om de zaak bij elkaar te houden
pi_64598252
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Alsof in Nederland niemand zich ergert aan Polen....
pi_64598442
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal hoor (ik zeg ook nergens dat dat niet zo is), maar er is zeker een groep mensen die vindt dat illegale Mexicanen het land uit gezet moeten worden.

Je hebt er zelfs bumperstickers over:

zaterdag 3 januari 2009 @ 10:29:03 #120
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64607487
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal hoor (ik zeg ook nergens dat dat niet zo is), maar er is zeker een groep mensen die vindt dat illegale Mexicanen het land uit gezet moeten worden.

Je hebt er zelfs bumperstickers over:

Dat zal best, maar dan hebben we het over een selecte groep republikeinen.
Washington, DC, Chicago.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:44:28 #121
78918 SeLang
Black swans matter
pi_64607727
Ik voorspel dat ze in de loop van 2010 Obama weer terug op de boot gaan zetten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_64607737
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:44 schreef SeLang het volgende:
Ik voorspel dat ze in de loop van 2010 Obama weer terug op de boot gaan zetten.
hadden ze beter met Bush kunnen doen , hadden we deze ellende niet gehad
pi_64608398
Die tweede sticker klopt niet echt lijkt me. Mexico heeft geen 12 miljoen illegalen gedumpt. Het waren immers gewoon Mexicanen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:31:50 #124
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64608540
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:45 schreef henkway het volgende:

[..]

hadden ze beter met Bush kunnen doen , hadden we deze ellende niet gehad
Nee, liever niet, dan zitten wij europeanen met hem opgescheept.
Washington, DC, Chicago.
pi_64608543
Als de illegalen weggaan stort de US economie helemaal in en de GOP weet dat donders goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')