illegalen werken zich te pletterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef popolon het volgende:
De gemiddelde Amerikaan heeft helemaal niet de buik vol van immigranten, wel tegen illegalen maar da's een ander verhaal.
illegalen zijn juist prima, want dat zijn bv in de landbouw goedkope arbeidskrachten. De criminele illegalen(vooral in de steden) zijn wel gehaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef popolon het volgende:
De gemiddelde Amerikaan heeft helemaal niet de buik vol van immigranten, wel tegen illegalen maar da's een ander verhaal.
}quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef popolon het volgende:
Onder de illegalen bevinden zich ook criminelen. Veel Nederlanders hebben bv ook liever wat minder immigratie uit de Islamitische wereld vanwege de overlast van een deel van de in Nederland wonende groep Marokkanen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef klaasdj het volgende:
[..]
illegalen zijn juist prima, want dat zijn bv in de landbouw goedkope arbeidskrachten. De criminele illegalen(vooral in de steden) zijn wel gehaat.
argumenten?quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef hierissieweer het volgende:
misschien niet eens een slecht idee, dat amerika uiteenvalt
Waarop baseer jij dat mexicanen over het algemeen gehaat worden dan. Ik heb rondgereist in de overwegend democratische staten. Daar ziet men de mexicaan zoals wij de pool zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onder de illegalen bevinden zich ook criminelen. Veel Nederlanders hebben bv ook liever wat minder immigratie uit de Islamitische wereld vanwege de overlast van een deel van de in Nederland wonende groep Marokkanen.
Prima, een deel van de GOP zal idd anti-immigratie zijn, maar dat zijn niet de GOP leden die de boel runnen in staten als Florida, Arizona, New Mexico, California of de staat die jij noemde Texas.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Genoeg mensen daar die hun buik vol hebben van immigranten. Niet voor niets is er altijd spanning binnen de GOP. Een gedeelte, zoals Bush en McCain zijn pro-immigratie, een gedeelte denkt wat anders over immigratie.
Een jaloerse met grootheidswaanzin doordrongen russische professor zegt dit in opdracht van putin. prietpraat dus...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef capricia het volgende:
Maar: Is het nou reeel of prietpraat dat de VS uit elkaar gaat vallen?
ik kan het niet mooier formulerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Een jaloerse met grootheidswaanzin doordrongen russische professor zegt dit in opdracht van putin. prietpraat dus...
Ja en op wie denk je waar de landbouw, fasfood ketens en de zware industrie in bijvoorbeeld Texas en California op draait? Juist op de illigale Mexicanen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
}
Genoeg Mexicanen zijn illegaal. Dat is ook het immigratie-item in de VS. Over andere immigranten maakt vrijwel niemand zich druk. Zo bedoelde ik mijn post overigens.
Hij baseerd dat werkelijk op niks, Halcon heeft een bepaald idee over de Mexicaanse (illigale) immigratie doe totaal niet strookt met de werkelijkheid. Enkel is het voor Halcon nooit echt een voorwaarden zijn meningen te staven aan werkelijke cijfers....als zijn beeld van de GOP maar intact blijft. Ofzo iets.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat mexicanen over het algemeen gehaat worden dan. Ik heb rondgereist in de overwegend democratische staten. Daar ziet men de mexicaan zoals wij de pool zien.
7 tot meer dan 20 miljoen illegalen in de VSquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en op wie denk je waar de landbouw, fasfood ketens en de zware industrie in bijvoorbeeld Texas en California op draait? Juist op de illigale Mexicanen.
Over het algemeen heerst er toch een stuk meer criminaliteit onder de zwarte bevolking en de latin bevolking uit Puerto Rico, dan onder mexicaanse illegalen en men maakt zich toch een stuk meer zorgen om die eerste twee groepen. Wat natuurlijk niet betekent dat er ook niet behoorlijk wat criminele mexicaanse illegalen zijn, maar dat is van een iets ander orde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onder de illegalen bevinden zich ook criminelen. Veel Nederlanders hebben bv ook liever wat minder immigratie uit de Islamitische wereld vanwege de overlast van een deel van de in Nederland wonende groep Marokkanen.
Voor canada welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef Semisane het volgende:
Nee, een fijne buur om te hebben, dat USA.
Alsof in Nederland niemand zich ergert aan Polen....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat mexicanen over het algemeen gehaat worden dan. Ik heb rondgereist in de overwegend democratische staten. Daar ziet men de mexicaan zoals wij de pool zien.
Dat klopt helemaal hoor (ik zeg ook nergens dat dat niet zo is), maar er is zeker een groep mensen die vindt dat illegale Mexicanen het land uit gezet moeten worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en op wie denk je waar de landbouw, fasfood ketens en de zware industrie in bijvoorbeeld Texas en California op draait? Juist op de illigale Mexicanen.
Dat zal best, maar dan hebben we het over een selecte groep republikeinen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal hoor (ik zeg ook nergens dat dat niet zo is), maar er is zeker een groep mensen die vindt dat illegale Mexicanen het land uit gezet moeten worden.
Je hebt er zelfs bumperstickers over:
hadden ze beter met Bush kunnen doen , hadden we deze ellende niet gehadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:44 schreef SeLang het volgende:
Ik voorspel dat ze in de loop van 2010 Obama weer terug op de boot gaan zetten.
Nee, liever niet, dan zitten wij europeanen met hem opgescheept.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:45 schreef henkway het volgende:
[..]
hadden ze beter met Bush kunnen doen , hadden we deze ellende niet gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |