Oe.... lekkerquote:Op zondag 28 december 2008 13:01 schreef Ynske het volgende:
mag [ afbeelding ] ook?
met [ afbeelding ]
Ehmmmm 10 foto's bewerkt van de circa 500 die in het boek moeten komen dat ik met kerst af wilde hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Ynske het volgende:
Chanty, hoe ver ben jij met je foto's van Borneo?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Door slechte planning moet ik een fotoshoot met Chanty verzetten
Hahahahahahaha..Join the clubquote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, net mijn eerste optreden voor 3VOOR12/Eindhoven gefotografeerd: Kraak & Smaak. Damn, wat een gave show. Nu maar hopen dat er ook wat leuke foto's tussen de geschoten 619 zitten.
Enneweej, IK WIL EEN GROOTHOEK.
Da's vervelend voor de eksterquote:Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
we hebben hier een ekster met koppijnhijs tegen de glaspui aangevlogen.
quote:
Ik heb m nog niet kapot geslagenquote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef Miss_S het volgende:
Chanty hoe gaat het met je gitaar?
Misschien is dat nog wel leuk voor een fotoshoot
LOLquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:34 schreef dekkered het volgende:
hehe..nieuwe PC ook weer inelkaar, nu aan het installeren en dan morgen lekker op nieuwe PC
nu pas installeren (had hele patitie van 950 gb gedaan (normal format) en da wilde ik niet) dus nu wel goed doen.quote:
hoe is het met het dier?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Godver, vanochtend een hond aangereden, beest stak ineens over...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Godver, vanochtend een hond aangereden, beest stak ineens over...
Naar het schijnt wel redelijk, ik probeer vanavond even bij de mensen langs te gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
hoe is het met het dier?
Geschrokken (er rolt toch zomaar ineens een hond over je motorkap), maar dat gaat wel over.quote:en met jou?
Deuk in de motorkap, kapotte grille en gescheurde voorbumper. Dat mag de leasemaatschappij herstellen.quote:en je auto?
Dank je. En al doe je alles 'volgens de regels', dan nog voel je je enorm schuldig. En daar helpt weinig tegen, ook niet dat getuigen zeiden dat ik er niks aan kon doen. Het gaat ook wel over, maar prettig is anders. De hond schijnt trouwens last te hebben van spierpijn. Verder amper een krasje.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef Chanty het volgende:
Oh gelukkig dat het beestje nog leeft. Als jij je gewoon aan de snelheid hebt gehouden valt jou verder niets te verwijten. Maar als ie dood was geweest had t nog duizend maal kutter aangevoeld. succes met bijkomen van de schrik
veel succes op deze kut dagquote:Op woensdag 31 december 2008 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk ben al 1,5 uur op
En waarom.....god mag het weten
Ook nog eens heerlijk brak geslapen
Denk dat ik vanavond het bezoek maar op 1 helft van de bank laat zitten en dan pik ik de andere helft in.....languit en met mijn ogen dicht
En mijn gootsteen is ook weer verstoptDus de vaatwasser functioneert niet tof
Ik zou het bijna een k**-dag gaan vinden
idemquote:
werkse, ben blij dat ik dit soort dagen niet meer hoed te doenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
veel succes op deze kut dagwant ik ga lekker werken
Dat is standaard in Londen hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 10:59 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat een drukte.
Straks maar eens kijken of er nog iets bruikbaars tussen mijn foto's zit.
Een foto maken zonder dat er mensen opstaan is gewoon niet te doen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
pfff ben zo enorm moe
net gaan fotograferen bij een overdacht van een akte
zometeen de foto's bewerken, en als het goed is gaan ze vanavond nog naar de krant
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[detacheerdersprobleempje]
OMG, had een paar gemiste oproepen dat ik mijn uren voor afgelopen week nog moest boeken, vandaag. Laat nou net mijn wachtwoord verlopen zijn en support in India niet werken.
[/detacheerdersprobleempje]
Ik moet mijn uren laten tekenen, maar iedereen die mag tekeken is vrijquote:Op woensdag 31 december 2008 13:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[detacheerdersprobleempje]
OMG, had een paar gemiste oproepen dat ik mijn uren voor afgelopen week nog moest boeken, vandaag. Laat nou net mijn wachtwoord verlopen zijn en support in India niet werken.
[/detacheerdersprobleempje]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:43 schreef CompuMess het volgende:
Gelukkig nieuwjaar y'all!
[ afbeelding ]
(vers van daarnet...)
Nog last van de sjampie van vannacht?quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:23 schreef Fonzie27 het volgende:
Beste wensen allen!
@Ronaldv: moest het even een aantal x lezen wat er nu staat
* Fonzie27 heeft de wodka weer gevonden maar ook de gevolgen daarvan
pff, het waren maar 3 glazen maar koppijn is wel gegarandeerd daarvoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog last van de sjampie van vannacht?
pfff en hoelaat was je gaan pitten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep vanmorgen om 9 uur al rondKwart over 10 de deur uit. Half 12 op het strand in Scheveningen
Kwart over 2quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
pfff en hoelaat was je gaan pitten?
knap, mijn ogen zaten nog echt wel dicht om 9 uurquote:
Die van mij waren helaas al openquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
knap, mijn ogen zaten nog echt wel dicht om 9 uur
je bent toch niet gaan zwemmen ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep vanmorgen om 9 uur al rondKwart over 10 de deur uit. Half 12 op het strand in Scheveningen
Zo gek zie ik er toch ook weer niet uit hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
je bent toch niet gaan zwemmen ?
Ik zie alleen niemand zwemmenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo gek zie ik er toch ook weer niet uit heAangezien de heren crew niet hard opschieten met het plaatsen van de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het nieuwe jaar dus goed begonnen met fotograferen
Het merendeel kwam ook niet verder dan pak'em beet de kniequote:
geef ze ook geen ongelijk, moet er echt ff niet aan denkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het merendeel kwam ook niet verder dan pak'em beet de knie
Dat ziet er errug ok uit, Miss_Squote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
Lekkere eigengemaakte sushi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het bij PKFotografie een keer gemaakt met gerookte zalmquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
maak je dan ook sushi zonder vis?
rauwe vis krijg ik echt niet weg, maar met komkommer en stukkies wortel erin is ook erg lekker
Dealquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel
Dus we doen een keer een sushimeet?
Zonder vis kan ook zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
maak je dan ook sushi zonder vis?
rauwe vis krijg ik echt niet weg, maar met komkommer en stukkies wortel erin is ook erg lekker
t enige van vis dat ik echt kwijtraak is iets als vissticks, kibbeling, scholletje uit de friturequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het bij PKFotografie een keer gemaakt met gerookte zalm
zie ik het nou goed dat je van die nep krab gebruikt? echte krab is lekkerderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
feliquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:17 schreef PdeHoog het volgende:
Didotcicero is jarig vandaag, mensenFeli Didot
maar minder voorradig in supermarktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
zie ik het nou goed dat je van die nep krab gebruikt? echte krab is lekkerder
daarom moet je die zelf vangenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
maar minder voorradig in supermarkt
als je weet hoe verse goeie krab smaakt wil je echt niet meer van die nep zooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
noordzeekrab, op een sushi?
geef maar de supermarkt versie,
misschien, maar ben geen echte krabeter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je weet hoe verse goeie krab smaakt wil je echt niet meer van die nep zooi.
maar zalm endergelijke is ook lekker horquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
misschien, maar ben geen echte krabeter.
namaak vond ik niet lekker, krab soep vond ik niet lekker, en puur heb ik nog nooit gehad
dus niet echt een oordeel over
ik wil tonijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar zalm endergelijke is ook lekker hor
als het maar goed smaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is makkelijker te krijgen dan krab
Mogguhquote:
Neem jij de echte krab mee naar de sushimeet dan maak ik er sushi vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
zie ik het nou goed dat je van die nep krab gebruikt? echte krab is lekkerder
zal kijken wat ik kan doen als ik komquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Neem jij de echte krab mee naar de sushimeet dan maak ik er sushi van
altijd lastig...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:03 schreef Marc H het volgende:
<<<=== Ikoon is dood
Al mijn foto's zijn offline zelfs mijn ikoontje werkt niet meer. Ik ben van webhosting veranderd. Zat eerst bij Lycos, en die gingen ermee stoppen, dus moest ik een nieuwe webhosting zoeken. Gisteren is de webhosting overgegaan naar mijn nieuwe provider, En ik moet mijn nieuwe site nog uploaden. Eerst maar eens zorgen dat de mail weer werkt.
Nou doet de plaat van de telegraaf me meer dan deze man in het middenquote:
Vind je het gek als ik dat heel normaal vind?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nou doet de plaat van de telegraaf me meer dan deze man in het midden
Lijkt me wel een ludieke actiequote:Op zondag 4 januari 2009 13:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ja ik had niet het idee dat we massaal opzoek gaan naar de naam van deze man.....
klopt maar deze zat in hetzelfde scherpe rijtje zeg maarquote:Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef Chanty het volgende:
De oplettende kijker ziet zeker 8 9 mensen teruglopen
Uhuhquote:Op zondag 4 januari 2009 13:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nou doet de plaat van de telegraaf me meer dan deze man in het midden
Damn, wat doe jij dan ook buiten?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
hmmm, net tot 4 keer toe de grond van dichtbij bekeken, gelukkig zat camera in tas op mn rug. stomme gemeente, de stoep daar kun je niet op lopen door de dikke ijslaag, en de straat? die is nog gladder dan glad
kwas even gaan uitwaaien in t Gaiaparkquote:
mn nieuwe broek is kapotquote:Toch geen blijvende schade opgelopen hopelijk?
Gelukkig, niets blijvendsquote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
mn nieuwe broek is kapotmn beide knieën geschaafd en mn wijsvinger voelt aan alsof er iemand met een hamer opgeslagen heeft
verder gaat t wel
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat, heel de vakantie geen foto's gemaakt? Schandaligs.
Ja. Zeker wetenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat, heel de vakantie geen foto's gemaakt? Schandaligs.
Nicequote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Chanty het volgende:
Net besteld 70x50 op canvas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de woonkamer volgende week ook helemaal af
trustequote:Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef Erasmo het volgende:![]()
Net terug uit Cuba![]()
[ afbeelding ]
En nu eerst slapen wan ik heb een jetlag van hier tot Ginder
Laat ik nou denken dat je in de Gaza strook stondquote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe gaat de landmacht met het file-probleem om? Nou zo......
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat je in de Gaza strook stond
Ik zeg morgenochtend laten rijden die hapquote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe gaat de landmacht met het file-probleem om? Nou zo......
[ afbeelding ]
Graagquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Ik zeg morgenochtend laten rijden die hap
Dit hebben we vorig jaar gedaan met het chinees nieuwjaar en Den Haag bij nacht meet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
Proefballon!
[ afbeelding ]
Men neme een handvol fokkers, een hoop flitsers die op draadloos staan en een fotograaf. Zet het op bv. de Dam neer en neem foto's. Ik ben wel benieuwd hoe een druk plein oid eruit ziet als je het met pakweg 30 flitsers belicht
hier ook, we zijn al richting de 15 aan het gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef EchnaDarr het volgende:
Owja, er ligt hier trouwens een 10cm sneeuw. Heb mijn auto staan uitgraven
Dat lijkt mij pijnlijk.....quote:Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, en ik mag naar de oogarts met een mogelijke irisontsteking. Geweldig begin van het jaar
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, en ik mag naar de oogarts met een mogelijke irisontsteking. Geweldig begin van het jaar
Het is hier sneeuwvrijquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook, we zijn al richting de 15 aan het gaan
[ afbeelding ]
Beterschap, manquote:Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
jeetje, is niet niks, gaat t wel weer vanzelf over?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Fantastisch, ik zit er weer een paar weken aan vast2 tot 6 om precies te zijn. Voorlopig mag ik niet autorijden, werken gaat amper, lezen kan ik ook wel vergeten. Dat wordt de komende tijd veel series downloaden
Thanks voor alle steuntjes in de rug hierzo
maar hoe komt dat dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Fantastisch, ik zit er weer een paar weken aan vast2 tot 6 om precies te zijn. Voorlopig mag ik niet autorijden, werken gaat amper, lezen kan ik ook wel vergeten. Dat wordt de komende tijd veel series downloaden
Dan is FOK nu dus ook passéquote:Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
leuk he school...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Chanty het volgende:
Beterschap Echna
Net een lange mail naar de coordinator van de masterfase gestuurd. Had vandaag met een vriendin en poging gedaan eea uit te zoeken tav de master en de vakken die we daarvoor moeten kiezen. MIJN HEMEL! wat een helDan hebben ze speciaal een bepaalde periode vrij gehouden voor het volgen van bepaalde te kiezen vakken, worden de vakken die ik interessant vind niet in die periode gegeven maar in de periode daarna, waarin ik aan mijn afstuderen moet werken. En laat het nou fijn zo zijn geregeld dat je niet aan je afstuderen mag beginnen als je niet alle vakken gehaald hebt. Lekker handig!
Zo blijf je wel lekker bezigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Chanty het volgende:
Beterschap Echna
Net een lange mail naar de coordinator van de masterfase gestuurd. Had vandaag met een vriendin en poging gedaan eea uit te zoeken tav de master en de vakken die we daarvoor moeten kiezen. MIJN HEMEL! wat een helDan hebben ze speciaal een bepaalde periode vrij gehouden voor het volgen van bepaalde te kiezen vakken, worden de vakken die ik interessant vind niet in die periode gegeven maar in de periode daarna, waarin ik aan mijn afstuderen moet werken. En laat het nou fijn zo zijn geregeld dat je niet aan je afstuderen mag beginnen als je niet alle vakken gehaald hebt. Lekker handig!
Vergeet niet dat er dan ook deel aftrekbaar is voor de belastingquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Chanty het volgende:
Mja behalve dat dit mijn tweede studie is en ik alles gewoon binnen de tijd wil afronden. Dus ik wil uiterlijk augustus 2010 klaar zijn anders wordt het een te duur grapje. Heb volgend jaar geen lening en ov meer namelijk. Heb dus flink zitten puzzelen en hoop dat het zo kan en mag en vooral dat ik dat ook trek want het gaat een beetje druk worden hier en daar
ok raar maar waarquote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Thanks voor alles mensen, deze steun doet me goed!![]()
@Ynske, met de hulp van 2 verschillende oogdruppels en zalf voor 's nachts moet het wel weer over gaan.
@dekkered: hoe het komt, geen idee, misschien een genetische gevoeligheid + verkeerde tijd om een bepaalde bacterie tegen te komen
@-Robbedoes-: ik mag gelukkig nog wel wat lezen. in hapjes van een kwartier kan ik wel achter een pc zittten, maar niet te lang en niet te vaak.
Anyway, ik zit er nu wel grappig bij. Heb nu een zonnebril gesloopt zodat het donkere glas nu enkel voor het zieke oog zit. Kleine complicatie is namelijk toegenome lichtgevoeligheid
oh vertel??? zou de belastingdienst toch nog ergens goed voor zijn?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er dan ook deel aftrekbaar is voor de belasting
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
oh vertel??? zou de belastingdienst toch nog ergens goed voor zijn?
quote:Studeren om verder of hogerop te komen in uw werk loont. Niet alleen verbetert u uw kansen op de arbeidsmarkt en uw inkomenspositie, de overheid betaald een fors gedeelte mee. Dit is mogelijk door de regeling “aftrek studiekosten of andere scholingskosten”. Dit geld niet alleen voor uw huidige werk maar ook eventueel toekomstig werk
Wie in 2007 een opleiding of studie volgde voor zijn werk mag de uitgaven hiervoor, zoals lesgeld en de uitgaven voor boeken, onder bepaalde voorwaarden aftrekken als persoonsgebonden aftrek.
Voorwaarden
* De opleiding of studie was gericht op uw beroep of werk;
* De uitgaven, verminderd met eventuele vergoedingen (bijv. van uw werkgever) gaan het drempelbedrag van ¤ 500 te boven. Alles boven dit drempelbedrag mag u aftrekken. Meestal geldt een maximaal aftrekbedrag van ¤ 15.000;
* U of uw fiscale partner heeft de uitgaven voor uw studie gedaan.
Zie ook Toelichting belastingdienst
De volgende kosten mag u meetellen:
* kosten voor studieboeken of vakliteratuur;
* afschrijving duurzame zaken. De afschrijving van een duurzame zaak behoort uitsluitend tot de studiekosten voor zover u die zaak gebruikt voor de opleiding of studie. Hierbij moet u rekening houden met de restwaarde en de levensduur. Voor computers en randapparatuur geldt een levensduur van 3 jaar en een restwaarde van 10%;
* lesgeld.
De volgende kosten mag u niet meetellen:
* uitgaven voor levensonderhoud, bijvoorbeeld huisvesting, voeding en kleding;
* reis- en verblijfkosten;
* rente voor studieschulden;
* uitgaven voor studiereizen of excursies;
* uitgaven voor een werk- of studeerruimte (ook niet de inrichting daarvan).
http://financieel.infonu.(...)ek-studiekosten.htmlquote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
oh vertel??? zou de belastingdienst toch nog ergens goed voor zijn?
quote:Persoonlijke situatie
Of je daadwerkelijk in aanmerking komt voor het aftrekken van studiekosten hangt af van je persoonlijke situatie. Heb je naast je studiefinanciering geen inkomsten gehad die belastbaar zijn voor de inkomstenbelasting, dan hoef je geen belasting te betalen en is aftrek dus niet aan de orde.
Niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Chanty het volgende:
Ja maar lieve schattenIk ben voltijd student, ik werk niet. Oh jawel ik verdien 200 euro per maand met schoonmaken zodat brood op de plank heb maar dat heeft niets te maken met mijn studie
Die vlieger gaat dus niet op.
Toch zou ik hem even goed doorlezen, volgens mij kun je die vlieger wel eens laten stijgen volgend jaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Chanty het volgende:
Ja maar lieve schattenIk ben voltijd student, ik werk niet. Oh jawel ik verdien 200 euro per maand met schoonmaken zodat brood op de plank heb maar dat heeft niets te maken met mijn studie
Die vlieger gaat dus niet op.
Waar moet t over gaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een vrije dag maar mag wel een betoog gaan schrijven van ongeveer 1000 woorden wat nooit een echt betoog kan worden door het onderwerp
De 3 opvoedingsstijlen en dan de relatie tussen de opvoedingsstijlen en culturele achtergrondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar moet t over gaan?
@P en fon: proberen kan altijd ja. Ik zal mijn vriend er maar eens naar laten kijken want voor dit soort dingen ben ik echt te dom
ja dat wel....maar het omschrijven van de opvoedingsstijlen was erg belangrijk en dat vind ik er juist dan weer niet zo uitgebreid bij horen, maarja het is ook allemaal maar oefenenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef Chanty het volgende:
Hnmmm dat lijkt mij toch juist een goed onderwerp voor een betoog. Beargumenteren dat een of meerdere opvoedingsstijlen wel of juist geen relatie hebben met de culturele achtergrond.
* Fonzie27 meldt zich om mee te meppenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft zin om wat mensen te slaan....
Wie bied zich aan?![]()
Er zijn wat dingen hier op kantoor die niet goed gaan geloof ik
En dat op de tweede dag van het nieuwe jaar
Hehehehe....ik begon hier gister met het uitvoeren van een updatequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
* Fonzie27 meldt zich om mee te meppen![]()
Bij mij was het op de eerste dag al raak
Nu moet ik alleen nog een conclusie en inleiding gaan verzinnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef Chanty het volgende:
Nee dat is inderdaad meer informatief maarja, als ze dat willen
Wil best, maar ik heb geen flauw idee wie ik sla totdat ik de persoon hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft zin om wat mensen te slaan....
Wie bied zich aan?![]()
Er zijn wat dingen hier op kantoor die niet goed gaan geloof ik
En dat op de tweede dag van het nieuwe jaar
Had goster twee afspraken en allebei probleemgevallen die niet bij mij horen, heerlijk dat aanhoren dan evenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehe....ik begon hier gister met het uitvoeren van een updateDie ging ook niet helemaal vlekkeloos
Zo leuk joh....zo'n nieuw jaar en dan net vakantie gehad
Kan wel weer een maandje gebruiken
ah joh je bent bijna klaar dan kun je gaan feestenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen nog een conclusie en inleiding gaan verzinnen
Dat is opeens het deel waarbij je moet nadenken, geen zin in
Masterplan dat klinkt slimquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
ah joh je bent bijna klaar dan kun je gaan feesten![]()
Ik heb net mijn masterplanopgesteld
morgen langs de docent.
Nu een planning maken voor het formeel strafrecht tentamen eind van de maand. Het is nogal veel suffe stofmaar met 50 pagina's per dag leren zou ik het moeten kunnen redden
wow jij bent goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Masterplan dat klinkt slimsucces bij de docent morgen
En ik ben klaar![]()
En planning.....oja ik heb over 2 en 3 weken ook tentamens![]()
Maar nu eerst nog een dagje relaxen en zometeen fotos inplakken in mijn Londen album
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNet naar de garage omdat ik gister tot de conclusie kwam dat er iets los hing onder mijn auto
Het viel gelukkig mee. Het was het hitteschild van de katalysator maar. Dat hebben ze nu weggesloopt (had ik zelf ook wel kunnen doen voor EUR 15
) en niet vervangen. Was niet nodig. Dan vraag ik je dus: waarom stoppen ze het er dan onder
Blijkbaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
omdat het merk waar je auto van is het wel nodig vindt?
Blij dat ik de economie support met deze actiequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:40 schreef Chanty het volgende:
Zodat het eraf kan donderen en jij naar de garage gaat om daar geld uit te gevenIs goed voor de markt
Wow....dat was een mooie geweest voor macrofotografiequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef Chanty het volgende:
OMG pak ik net de afstandsbediening van tafel zie ik ineens dat er een web is gespannend van de droppot naar de andere afstandsbedieningen en dat er in dat weg allemaal kleine babyspinnen krioelenbrrrrrrrrr kriebels
Ik hou niet van spinnen. En kleine spinnen gaan nog maar niet als ze met een stuk of 100 zijn
weggezogen. Ik ben dapperbrrrrrr
mischien de kou van buiten dat ze naar binnen komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:maar waar komen die dan ineens vandaan?
Enlighten us!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
Ahh waarom is er altijd de twijfel of je de juiste studie gekozen hebt?
welke studie heb je gekozen? en waarom twijfel je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
Ahh waarom is er altijd de twijfel of je de juiste studie gekozen hebt?
Samen met 2 meiden van mijn studie zijn we bij een college van culturele antropologie gaan zitten (doen nu pedagogische wetenschappen) en dat komt nu ook wel erg interessant over.....quote:
Omdat ik nogal een brede interesse heb en misschien iets te snel van hbo pedagogiek naar de uni overgestapt zonder naar andere richtingen te kijken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke studie heb je gekozen? en waarom twijfel je?
hier nooit die twijfel gehad
Ik gok uit mama spinquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:maar waar komen die dan ineens vandaan?
Ik snap ook niet hoe ze het doet hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef Miss_S het volgende:
2 studies gaat mij echt niet lukkenzo slim ben ik niet
En gefeliciteerd met je masterplan
Thanks voor de tip, ingevuld heeft!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Xilantof het volgende:
Misschien is dit leuk voor wat mensen van FOT:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/538
Zijn wat leuke boeken m.b.t. wat bewerkingssoftware te winnen.
Altijd leuk, even kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Xilantof het volgende:
thx ook ff ingevultquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Xilantof het volgende:
Het is nu 09:04, ben ik wel benieuwd hoe vaakquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:51 schreef Chanty het volgende:
Eens kijken hoe vaak ik ga vallen onderweg naar DelftGisteren moest ik ook al fietsen met beleid (2 keer bijna onderuit alsnog) en dat was maar 5 minuten
hier nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Het is hier voor de verandering maar weer eens aan het sneeuwen
Met of zonder toestemming?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
waar ik van de week de krant opensloeg, en een van mijn foto's gepubliceerd zag staan, mocht ik vanmorgen in een ander wijkkrantje kijken en vond daar ook mijn foto in
metquote:
Coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
met
k wist t, maar wist niet in welke
Het is goed gegaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:05 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Het is nu 09:04, ben ik wel benieuwd hoe vaak, of is het goed gegaan
Coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef Chanty het volgende:
En mijn twee canvassen van de poezels zijn binnenZe zijn zoooo mooi geworden
Vanavond maar opgehangen en dan morgen met daglicht een foto maken
Levertijd is +- 5 werkdagen dus dat klopt welquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolDa's snel trouwens
Mijn fotoboek is binnengekomen
Tikkie donkerder dan op het scherm dus volgende keer lever ik ze wel iets lichter aan en iets gesatureerder. Het werd wat dof allemaal. Maar het boek is echtquote:
denk dat je daar mee beter naar DIG kan maar zullen heust wel fotografen zijn die t wel kunnen. (moet het echt afgewerkt zijn of moet het puur nederlands en noors op elkaar zetten?)quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Krentenbol. het volgende:
Hallo! [ afbeelding ]
Ik weet niet of dit de goeie plek is,maar is hier iemand die voor mij een vlag kan photoshoppen, in 2 helften diagonaal aan elkaar? Half Nederlands en half Noors.
Alvast bedankt!
Het is gewoon voor op mijn fotoboek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
denk dat je daar mee beter naar DIG kan maar zullen heust wel fotografen zijn die t wel kunnen. (moet het echt afgewerkt zijn of moet het puur nederlands en noors op elkaar zetten?)
Nicequote:
Tsjah, Mediamarkt hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef Ynske het volgende:
k lag me dood, gister ff bij de MM binnengelopen, mams heeft een nieuwe koffiezetapparaat nodig.
ik ff bij de camera's langs, de camera die ik nieuw wil hebben kost daar zónder lens 300 euro meer als bij een zaak als fotokonijnenberg/kamera-express/cameranu. 300!!!! euro!! kijk dat t duurder is dan online snap ik maar 300 euro vind ik wel erg veel duurder
Mooi gewordenquote:
Dus toch wel, was er niet zo zeker van omdat ik aan het hotlinken wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Marc H het volgende:
Hij is leuk, maar twee keer dezelfde strip posten is een beetje overkill
(m.a.w. de eerste post werkt ook)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef Chanty het volgende:
Ik ben net op een ander forum gevraagd of ik iemands hond wil fotograferenze vond mijn kattenfoto's zo tof
Ik kan het wel, het wordt nog wel wat
YEAH!
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef dekkered het volgende:
ik ben ook weer blij voor vandaag![]()
Net theorie examen moeten doen en ik heb het gehaald met 4 fout![]()
![]()
nu nog even naar buiten met men cam want de bomen zien er vet uit vandaag
Waar ligt dat Den Haag?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
gefeliciteerdnu de rest nog. Waarschuw je wel als je de weg op mag en in de buurt van Den Haag komt
GODZIJDANK we zijn veiligquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef dekkered het volgende:
[..]
Waar ligt dat Den Haag?
Kom eigenlijk bijna nooit buiten Zeeland denk ik.
als je het zo graag wiltquote:
Koop een Tomtom, anders ga je geheid verdwalen in DH.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je het zo graag wilt
dan kan ik wel wat uitzonderingen maken![]()
Met wat voor schroefdraad zijn die kippen te krijgen? Kan wat ruigere bewegingen aan dan de IS van Canon....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:01 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er nou beeldstabilisatie nodig? Doe gewoon een kip in je tas!
Oepsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:35 schreef Chanty het volgende:
Nou ik ben erachter waar die kleine spinnetjes vandaan komen. Die zijn meeverhuisd met de kerstboom. En nu hebben we dus een baby-spinnen-epidemie in huis. Ontdekte ze net in de boom overal hele dunnen webben en ze aan het plafond, bij de gordijnen. Hoe meer ik rond kijk hoe meer ik ze overal zie Brrrrrr. Rob gaat ze nu wegzuigen en de boom gaat vanavond nog pleitte. Stond eigenlijk voor morgen op het programma.
daar hebben we sowieso geen last van. Het is me een raadsel waar die beesten denken van te leven hier in huis. De katten of zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OepsHeb je iig voorlopig geen last van insecten
Misschien moet je straks je bed maar even controleren voor je er in staptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
daar hebben we sowieso geen last van. Het is me een raadsel waar die beesten denken van te leven hier in huis. De katten of zo?BAH ik moet nu de hele tijd denken aan zo'n horrorfilm met allemaal van die kleine gevaarlijke spinnen
RANZIG!
En die spinnetjes leven van (kleine) insecten, voornamelijk tussen de spuimuren, in het plafond en andere plekjes waar jij nooit komtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
daar hebben we sowieso geen last van. Het is me een raadsel waar die beesten denken van te leven hier in huis. De katten of zo?BAH ik moet nu de hele tijd denken aan zo'n horrorfilm met allemaal van die kleine gevaarlijke spinnen
RANZIG!
Gaan ze maar mooi ergens anders levenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
Laat ik me hier ook maar eens melden.
![]()
[..]
En die spinnetjes leven van (kleine) insecten, voornamelijk tussen de spuimuren, in het plafond en andere plekjes waar jij nooit komt.
Ik zal 't ze doorgeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gaan ze maar mooi ergens anders leven
Ah jij hebt ze naar mijn huis gestuurd. Wist wel dat je modjes niet kunt vertrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal 't ze doorgeven. [ afbeelding ]
Arachnophobiaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
RANZIG!
Discriminatie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah jij hebt ze naar mijn huis gestuurd. Wist wel dat je modjes niet kunt vertrouwen
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:38 schreef Erasmo het volgende:
http://link.marktplaats.nl/217918389
Tempting
Sfeerplaatljes van bevroren snorren en baardenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
Morgen de kou trotseren in Egmond aan Zee om de halve marathon te fotograferen
Bij mij in de buurt zit een 2ehands fotouitdragerij waarvan de eigenaar binnenkort met pensioen gaat, dat is pas temptingquote:
* Fonzie27 kijkt naar tijdstip van post en rekt zich nog een x uitquote:Op zondag 11 januari 2009 06:00 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo naar Kinderdijk....eens kijken of we een fatsoenlijke zonsopkomst kunnen fotograferen
oeh ben benieuwdquote:Op zondag 11 januari 2009 06:00 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo naar Kinderdijk....eens kijken of we een fatsoenlijke zonsopkomst kunnen fotograferen
En, gelukt?quote:Op zondag 11 januari 2009 06:00 schreef PdeHoog het volgende:
Poes heet officieel Pientje alleen hebben wij de fout gemaakt om altijd poes te roepenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:59 schreef Erasmo het volgende:
Waarom heeft alleen Bounty een naam? Of heet de ander simpelweg poes?
Als het haar uitkomt, maar ze reageert eigenlijk altijd wel jaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef Erasmo het volgende:
Jij hebt een poes die luistert als je haar roept?
De mijne hoort dan bij de andere helft, maakt niet uit hoe vaak ik "poes" roep, ze komt echt niet. Maar naar haar naam luistert ze wel, komt Beppie met staart omhoog aanrennen en miauwen naar jequote:Op zondag 11 januari 2009 11:04 schreef Chanty het volgende:
Veel gemaakte fout trouwens; volgens de vrouw van het pension kijkt de helft van de katten om als ze poes roept![]()
Dan heb jij het van kitten af aan goed aangepakt door niet poes te gaan roepenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:18 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
De mijne hoort dan bij de andere helft, maakt niet uit hoe vaak ik "poes" roep, ze komt echt niet. Maar naar haar naam luistert ze wel, komt Beppie met staart omhoog aanrennen en miauwen naar je
Jaquote:
Mwjah...valt mee hoor....je post nog voor 12 uur dus het is nog ochtendquote:
hij was nu boodschappen aan het doenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:57 schreef janeway het volgende:
P wanneer zien we die walgelijk vroege foto's van je... Man.. je moet wat overhebben voor een foto geloof ik...
Misschien moet ik mijn slaap ook wat achter stellen op wat mooie foto's... Maar dat is zo moelijk te realiseren als je in je warme bed ligt hihi
Soms is het leuk hoor, zo vroeg opstaanquote:Op zondag 11 januari 2009 12:57 schreef janeway het volgende:
P wanneer zien we die walgelijk vroege foto's van je... Man.. je moet wat overhebben voor een foto geloof ik...
Misschien moet ik mijn slaap ook wat achter stellen op wat mooie foto's... Maar dat is zo moelijk te realiseren als je in je warme bed ligt hihi
Reken er maar niet opquote:Op zondag 11 januari 2009 13:00 schreef dekkered het volgende:
zal vanmiddag worden dat wel. (dat zij die)
Je weet wat voor dag het vandaag is he?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo idd boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |