Oe.... lekkerquote:Op zondag 28 december 2008 13:01 schreef Ynske het volgende:
mag [ afbeelding ] ook?
met [ afbeelding ]
Ehmmmm 10 foto's bewerkt van de circa 500 die in het boek moeten komen dat ik met kerst af wilde hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Ynske het volgende:
Chanty, hoe ver ben jij met je foto's van Borneo?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Door slechte planning moet ik een fotoshoot met Chanty verzetten
Hahahahahahaha..Join the clubquote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, net mijn eerste optreden voor 3VOOR12/Eindhoven gefotografeerd: Kraak & Smaak. Damn, wat een gave show. Nu maar hopen dat er ook wat leuke foto's tussen de geschoten 619 zitten.
Enneweej, IK WIL EEN GROOTHOEK.
Da's vervelend voor de eksterquote:Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
we hebben hier een ekster met koppijnhijs tegen de glaspui aangevlogen.
quote:
Ik heb m nog niet kapot geslagenquote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef Miss_S het volgende:
Chanty hoe gaat het met je gitaar?
Misschien is dat nog wel leuk voor een fotoshoot
LOLquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:34 schreef dekkered het volgende:
hehe..nieuwe PC ook weer inelkaar, nu aan het installeren en dan morgen lekker op nieuwe PC
nu pas installeren (had hele patitie van 950 gb gedaan (normal format) en da wilde ik niet) dus nu wel goed doen.quote:
hoe is het met het dier?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Godver, vanochtend een hond aangereden, beest stak ineens over...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Godver, vanochtend een hond aangereden, beest stak ineens over...
Naar het schijnt wel redelijk, ik probeer vanavond even bij de mensen langs te gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
hoe is het met het dier?
Geschrokken (er rolt toch zomaar ineens een hond over je motorkap), maar dat gaat wel over.quote:en met jou?
Deuk in de motorkap, kapotte grille en gescheurde voorbumper. Dat mag de leasemaatschappij herstellen.quote:en je auto?
Dank je. En al doe je alles 'volgens de regels', dan nog voel je je enorm schuldig. En daar helpt weinig tegen, ook niet dat getuigen zeiden dat ik er niks aan kon doen. Het gaat ook wel over, maar prettig is anders. De hond schijnt trouwens last te hebben van spierpijn. Verder amper een krasje.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef Chanty het volgende:
Oh gelukkig dat het beestje nog leeft. Als jij je gewoon aan de snelheid hebt gehouden valt jou verder niets te verwijten. Maar als ie dood was geweest had t nog duizend maal kutter aangevoeld. succes met bijkomen van de schrik
veel succes op deze kut dagquote:Op woensdag 31 december 2008 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk ben al 1,5 uur op
En waarom.....god mag het weten
Ook nog eens heerlijk brak geslapen
Denk dat ik vanavond het bezoek maar op 1 helft van de bank laat zitten en dan pik ik de andere helft in.....languit en met mijn ogen dicht
En mijn gootsteen is ook weer verstoptDus de vaatwasser functioneert niet tof
Ik zou het bijna een k**-dag gaan vinden
idemquote:
werkse, ben blij dat ik dit soort dagen niet meer hoed te doenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
veel succes op deze kut dagwant ik ga lekker werken
Dat is standaard in Londen hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 10:59 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat een drukte.
Straks maar eens kijken of er nog iets bruikbaars tussen mijn foto's zit.
Een foto maken zonder dat er mensen opstaan is gewoon niet te doen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
pfff ben zo enorm moe
net gaan fotograferen bij een overdacht van een akte
zometeen de foto's bewerken, en als het goed is gaan ze vanavond nog naar de krant
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[detacheerdersprobleempje]
OMG, had een paar gemiste oproepen dat ik mijn uren voor afgelopen week nog moest boeken, vandaag. Laat nou net mijn wachtwoord verlopen zijn en support in India niet werken.
[/detacheerdersprobleempje]
Ik moet mijn uren laten tekenen, maar iedereen die mag tekeken is vrijquote:Op woensdag 31 december 2008 13:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[detacheerdersprobleempje]
OMG, had een paar gemiste oproepen dat ik mijn uren voor afgelopen week nog moest boeken, vandaag. Laat nou net mijn wachtwoord verlopen zijn en support in India niet werken.
[/detacheerdersprobleempje]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |