had ik geloof ik ook in mijn hoofd maarja.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:33 schreef Chanty het volgende:
Het moet alleen wel 115 zijn114 hadden we al
quote:
nee de oudequote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Soms is de nieuwe slowchat lastig te veinden.
Enneh...feli, Miss_Squote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
oja ik heb ook een keer iets positiefs te meldenhad nul fouten bij mijn eerste minitentamen (nog 7 te gaan)
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:56 schreef EchnaDarr het volgende:
En weer morgen!
Vrijdag! Bijna weeeeeeekeeeeeeend.
[ afbeelding ]
Ben jij inmiddels al hun huisfotograaf?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ja4 uurtjes en dan ben ik weer weg
En vanavond naar Gare du Nord in de Boerderij
met cam en toestemming
Dan moet je bij Xil zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al hun huisfotograaf?
nog 4 uur 2 minuten, and countingquote:
Gepind? Dan staat het op je bankafschrift.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:29 schreef Chanty het volgende:
GDVR Had ik drie weken terug een fijne broek gevonden, is ie nu al kapotMorgen dus terug
Bon is natuurlijk al lang bij het oud-papier dus wordt nog maar afwachten of ik uberhaupt iets van mijn geld terug ga zien.
Ja maar daar staat verder natuurlijk niet op dat het om een broek ging en daarnaast had ik toen nog een stel laarzen gekocht voor 20 euro. Maar ga idd wel een printje maken zodat ze iig kunnen zien dat ik op 5 november bij ze in de winkel die aankoop heb gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gepind? Dan staat het op je bankafschrift.
Excusez-moi, maar hier sta ik van te kijken...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef Chanty het volgende:
Ik baalhet is al zo moeilijk om broeken te vinden die me passen en betaalbaar zijn
Veel plezier. Ik ga zo aankleden en op naar kantoor om 92 schreeuwende kids vast te leggen terwijl de sint binnenkomtquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
* Marc H is spulen pakken om naar arnhem te vertrekken, eens kijken of ik deze goed op de foto kan krijgen![]()
[ afbeelding ]
Panther drieling in Burgers zoo.
Nou Ik wens je erg veel plezier...quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga zo aankleden en op naar kantoor om 92 schreeuwende kids vast te leggen terwijl de sint binnenkomt
Oh ik wil best zo'n lief poesje hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
* Marc H is spulen pakken om naar arnhem te vertrekken, eens kijken of ik deze goed op de foto kan krijgen![]()
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
[ afbeelding ]
Ach, school, als het niet werkt ga je kaarten in de kantinequote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef dekkered het volgende:
morgen...
ik zit ook weer op school.
al een half uur aan het wachten op de goeie toets (doen we online)
maar hij doet t nog steeds niet.
mog niet we moesten namelijk blijven zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 09:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ach, school, als het niet werkt ga je kaarten in de kantine
Mogguhquote:Op dinsdag 2 december 2008 06:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Goedemorgen!
(had gister een reldagje)
Niet alleen op kantoor, ook hierquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOh? Je hebt subtiel je mening gegeven over een paar issues op kantoor?
Hehehehehe....moet kunnen af en toequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Niet alleen op kantoor, ook hier
Wat is er mis?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:40 schreef dekkered het volgende:
vanmiddag om 4 uur weer naar de fysio, kijken wat ie nu zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |