hier nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Het is hier voor de verandering maar weer eens aan het sneeuwen
Met of zonder toestemming?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
waar ik van de week de krant opensloeg, en een van mijn foto's gepubliceerd zag staan, mocht ik vanmorgen in een ander wijkkrantje kijken en vond daar ook mijn foto in
metquote:
Coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
met
k wist t, maar wist niet in welke
Het is goed gegaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:05 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Het is nu 09:04, ben ik wel benieuwd hoe vaak, of is het goed gegaan
Coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef Chanty het volgende:
En mijn twee canvassen van de poezels zijn binnenZe zijn zoooo mooi geworden
Vanavond maar opgehangen en dan morgen met daglicht een foto maken
Levertijd is +- 5 werkdagen dus dat klopt welquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolDa's snel trouwens
Mijn fotoboek is binnengekomen
Tikkie donkerder dan op het scherm dus volgende keer lever ik ze wel iets lichter aan en iets gesatureerder. Het werd wat dof allemaal. Maar het boek is echtquote:
denk dat je daar mee beter naar DIG kan maar zullen heust wel fotografen zijn die t wel kunnen. (moet het echt afgewerkt zijn of moet het puur nederlands en noors op elkaar zetten?)quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Krentenbol. het volgende:
Hallo! [ afbeelding ]
Ik weet niet of dit de goeie plek is,maar is hier iemand die voor mij een vlag kan photoshoppen, in 2 helften diagonaal aan elkaar? Half Nederlands en half Noors.
Alvast bedankt!
Het is gewoon voor op mijn fotoboek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
denk dat je daar mee beter naar DIG kan maar zullen heust wel fotografen zijn die t wel kunnen. (moet het echt afgewerkt zijn of moet het puur nederlands en noors op elkaar zetten?)
Nicequote:
Tsjah, Mediamarkt hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef Ynske het volgende:
k lag me dood, gister ff bij de MM binnengelopen, mams heeft een nieuwe koffiezetapparaat nodig.
ik ff bij de camera's langs, de camera die ik nieuw wil hebben kost daar zónder lens 300 euro meer als bij een zaak als fotokonijnenberg/kamera-express/cameranu. 300!!!! euro!! kijk dat t duurder is dan online snap ik maar 300 euro vind ik wel erg veel duurder
Mooi gewordenquote:
Dus toch wel, was er niet zo zeker van omdat ik aan het hotlinken wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Marc H het volgende:
Hij is leuk, maar twee keer dezelfde strip posten is een beetje overkill
(m.a.w. de eerste post werkt ook)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef Chanty het volgende:
Ik ben net op een ander forum gevraagd of ik iemands hond wil fotograferenze vond mijn kattenfoto's zo tof
Ik kan het wel, het wordt nog wel wat
YEAH!
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef dekkered het volgende:
ik ben ook weer blij voor vandaag![]()
Net theorie examen moeten doen en ik heb het gehaald met 4 fout![]()
![]()
nu nog even naar buiten met men cam want de bomen zien er vet uit vandaag
Waar ligt dat Den Haag?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
gefeliciteerdnu de rest nog. Waarschuw je wel als je de weg op mag en in de buurt van Den Haag komt
GODZIJDANK we zijn veiligquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef dekkered het volgende:
[..]
Waar ligt dat Den Haag?
Kom eigenlijk bijna nooit buiten Zeeland denk ik.
als je het zo graag wiltquote:
Koop een Tomtom, anders ga je geheid verdwalen in DH.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je het zo graag wilt
dan kan ik wel wat uitzonderingen maken![]()
Met wat voor schroefdraad zijn die kippen te krijgen? Kan wat ruigere bewegingen aan dan de IS van Canon....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:01 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er nou beeldstabilisatie nodig? Doe gewoon een kip in je tas!
Oepsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:35 schreef Chanty het volgende:
Nou ik ben erachter waar die kleine spinnetjes vandaan komen. Die zijn meeverhuisd met de kerstboom. En nu hebben we dus een baby-spinnen-epidemie in huis. Ontdekte ze net in de boom overal hele dunnen webben en ze aan het plafond, bij de gordijnen. Hoe meer ik rond kijk hoe meer ik ze overal zie Brrrrrr. Rob gaat ze nu wegzuigen en de boom gaat vanavond nog pleitte. Stond eigenlijk voor morgen op het programma.
daar hebben we sowieso geen last van. Het is me een raadsel waar die beesten denken van te leven hier in huis. De katten of zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OepsHeb je iig voorlopig geen last van insecten
Misschien moet je straks je bed maar even controleren voor je er in staptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
daar hebben we sowieso geen last van. Het is me een raadsel waar die beesten denken van te leven hier in huis. De katten of zo?BAH ik moet nu de hele tijd denken aan zo'n horrorfilm met allemaal van die kleine gevaarlijke spinnen
RANZIG!
En die spinnetjes leven van (kleine) insecten, voornamelijk tussen de spuimuren, in het plafond en andere plekjes waar jij nooit komtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
daar hebben we sowieso geen last van. Het is me een raadsel waar die beesten denken van te leven hier in huis. De katten of zo?BAH ik moet nu de hele tijd denken aan zo'n horrorfilm met allemaal van die kleine gevaarlijke spinnen
RANZIG!
Gaan ze maar mooi ergens anders levenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
Laat ik me hier ook maar eens melden.
![]()
[..]
En die spinnetjes leven van (kleine) insecten, voornamelijk tussen de spuimuren, in het plafond en andere plekjes waar jij nooit komt.
Ik zal 't ze doorgeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gaan ze maar mooi ergens anders leven
Ah jij hebt ze naar mijn huis gestuurd. Wist wel dat je modjes niet kunt vertrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal 't ze doorgeven. [ afbeelding ]
Arachnophobiaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
RANZIG!
Discriminatie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah jij hebt ze naar mijn huis gestuurd. Wist wel dat je modjes niet kunt vertrouwen
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:38 schreef Erasmo het volgende:
http://link.marktplaats.nl/217918389
Tempting
Sfeerplaatljes van bevroren snorren en baardenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
Morgen de kou trotseren in Egmond aan Zee om de halve marathon te fotograferen
Bij mij in de buurt zit een 2ehands fotouitdragerij waarvan de eigenaar binnenkort met pensioen gaat, dat is pas temptingquote:
* Fonzie27 kijkt naar tijdstip van post en rekt zich nog een x uitquote:Op zondag 11 januari 2009 06:00 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo naar Kinderdijk....eens kijken of we een fatsoenlijke zonsopkomst kunnen fotograferen
oeh ben benieuwdquote:Op zondag 11 januari 2009 06:00 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo naar Kinderdijk....eens kijken of we een fatsoenlijke zonsopkomst kunnen fotograferen
En, gelukt?quote:Op zondag 11 januari 2009 06:00 schreef PdeHoog het volgende:
Poes heet officieel Pientje alleen hebben wij de fout gemaakt om altijd poes te roepenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:59 schreef Erasmo het volgende:
Waarom heeft alleen Bounty een naam? Of heet de ander simpelweg poes?
Als het haar uitkomt, maar ze reageert eigenlijk altijd wel jaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef Erasmo het volgende:
Jij hebt een poes die luistert als je haar roept?
De mijne hoort dan bij de andere helft, maakt niet uit hoe vaak ik "poes" roep, ze komt echt niet. Maar naar haar naam luistert ze wel, komt Beppie met staart omhoog aanrennen en miauwen naar jequote:Op zondag 11 januari 2009 11:04 schreef Chanty het volgende:
Veel gemaakte fout trouwens; volgens de vrouw van het pension kijkt de helft van de katten om als ze poes roept![]()
Dan heb jij het van kitten af aan goed aangepakt door niet poes te gaan roepenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:18 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
De mijne hoort dan bij de andere helft, maakt niet uit hoe vaak ik "poes" roep, ze komt echt niet. Maar naar haar naam luistert ze wel, komt Beppie met staart omhoog aanrennen en miauwen naar je
Jaquote:
Mwjah...valt mee hoor....je post nog voor 12 uur dus het is nog ochtendquote:
hij was nu boodschappen aan het doenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:57 schreef janeway het volgende:
P wanneer zien we die walgelijk vroege foto's van je... Man.. je moet wat overhebben voor een foto geloof ik...
Misschien moet ik mijn slaap ook wat achter stellen op wat mooie foto's... Maar dat is zo moelijk te realiseren als je in je warme bed ligt hihi
Soms is het leuk hoor, zo vroeg opstaanquote:Op zondag 11 januari 2009 12:57 schreef janeway het volgende:
P wanneer zien we die walgelijk vroege foto's van je... Man.. je moet wat overhebben voor een foto geloof ik...
Misschien moet ik mijn slaap ook wat achter stellen op wat mooie foto's... Maar dat is zo moelijk te realiseren als je in je warme bed ligt hihi
Reken er maar niet opquote:Op zondag 11 januari 2009 13:00 schreef dekkered het volgende:
zal vanmiddag worden dat wel. (dat zij die)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |