DC vind alles eng behalve haar 'mama'. Eerst was ik ENG! (vooral als ik mijn kisten aanhad en daardoor 'stampte') en Saffron haar 'mama', nu is Sanne dat en is iedereen eng.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef MissBliss het volgende:
DC vindt mij eng geloof ik, dus dat zou geen succes worden
Jij bent ook eng!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
DC vind alles eng behalve haar 'mama'. Eerst was ik ENG! (vooral als ik mijn kisten aanhad en daardoor 'stampte') en Saffron haar 'mama', nu is Sanne dat en is iedereen eng.Zo ken ik DC ghehe
Eigenwijs en eigenaardig als een echte kat.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij bent ook eng!![]()
AC daarentegen vindt jou geweldig. Volgens mij droomt ze nog van je.
No way!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik ook nog van AC, lekkere stoeikat is het.
Ik heb nimo te ruil, ruilen?
Go Saffron Go!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Aneurism het volgende:Ben net in elkaar gehoekt omdat ik het maar zelfs geopperd heb...
DC vindt iedereen eng.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef MissBliss het volgende:
DC vindt mij eng geloof ik, dus dat zou geen succes worden
Dat wordt wat met haar kinderen dan! Die zitten dan allemaal aan jou vastgeklitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
DC vindt iedereen eng.
Alleen mij vindt ze lief.
Zie ze maar eens los te krijgen!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wordt wat met haar kinderen dan! Die zitten dan allemaal aan jou vastgeklit
Dat wil ik best proberen hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zie ze maar eens los te krijgen!!!
Heel hard bidden dat ik de staatsloterij win, een boerderij kopen en nooooooit meer naar mijn werk gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef Aneurism het volgende:Kan Sanne wel afstand doen van de kittens?
Wat ga je doen als het er 5-6 zijn?
Klinkt een beetje het verhaal van waar Lotje als kitten vandaan is gekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heel hard bidden dat ik de staatsloterij win, een boerderij kopen en nooooooit meer naar mijn werk gaan.
Misschien brengt dat geluk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Klinkt een beetje het verhaal van waar Lotje als kitten vandaan is gekomen.
Nou, hahaha, ze had niet de staatsloterij gewonnen hoor (naar ik weet), maar ze waren vanaf een appartement in Leiden (waar ze al ongeveer 8 katten had) naar een boerderij in Drenthe gaan wonen, en daar heeft ze alle kittens van haar laatste nestjes gehouden omdat ze ze niet meer weg kon doen, en vervolgens natuurlijk alle katten laten kastreren. Maar echt VEEEEL katten! En vervolgens vond ze het saai dat ze geen nestjes meer had, dus toen heeft ze ook nog twee weeskittens in huis genomen en verzorgdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien brengt dat geluk.
Ik kan me niets fijners bedenken dan de rest van mijn leven met katten bezig te zijn.
quote:Op maandag 16 februari 2009 @ 22:11 schreef Sanne het volgende:
Veel te lang geen update. Het gaat goed met de poezen. De felicat is inmiddels na 2 maanden goed werk gedaan te hebben weg en Bora doet het nog steeds keurig op de bak. Ze zijn alledrie nog gek op de lasermuis, spelen er graag mee en nog steeds samen!
De dierenarts heeft ze de jaarlijkse prikjes gegeven en vertelde me daarbij even dat DC's hartje te snel tikt. En ze leek een afwijking te horen. Ik ben me ongeveer half dood geschrokken. Heb het even laten bezinken en ga binnenkort met DC naar een andere dierenarts. Eerst maar een second opinion vragen. Als deze arts ook iets meent te horen gaan we een HCM test laten doen.
Er zijn nog prachtige foto's van AC gemaakt door MissBliss maar die volgen nog. Hier een filmpje van DC die tegen de sneeuw praat.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:07 schreef Sanne het volgende:
Zoooo lief.
Bora en DC gisteravond samen op mijn badjas.
[afbeelding]
Zo dichtbij elkaar hebben ze nog nooit gelegen! Al werden ze wel steeds liever tegen elkaar, ze gingen iedere dag een stukje dichter bij elkaar liggen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |