Go Saffron Go!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Aneurism het volgende:Ben net in elkaar gehoekt omdat ik het maar zelfs geopperd heb...
DC vindt iedereen eng.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef MissBliss het volgende:
DC vindt mij eng geloof ik, dus dat zou geen succes worden
Dat wordt wat met haar kinderen dan! Die zitten dan allemaal aan jou vastgeklitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
DC vindt iedereen eng.
Alleen mij vindt ze lief.
Zie ze maar eens los te krijgen!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wordt wat met haar kinderen dan! Die zitten dan allemaal aan jou vastgeklit
Dat wil ik best proberen hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zie ze maar eens los te krijgen!!!
Heel hard bidden dat ik de staatsloterij win, een boerderij kopen en nooooooit meer naar mijn werk gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef Aneurism het volgende:Kan Sanne wel afstand doen van de kittens?
Wat ga je doen als het er 5-6 zijn?
Klinkt een beetje het verhaal van waar Lotje als kitten vandaan is gekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heel hard bidden dat ik de staatsloterij win, een boerderij kopen en nooooooit meer naar mijn werk gaan.
Misschien brengt dat geluk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Klinkt een beetje het verhaal van waar Lotje als kitten vandaan is gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |