abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:54:15 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65002606
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Zorg iig dat ze goed aan je gewend zijn, want Lotje heeft het een keer gepresteerd om een uur lang de bevalling te onderbreken omdat een "vreemde" (de moeder van Saffron) op bezoek kwam. Ze had weeen, zag haar binnen komen en poef, geen enkele reactie meer. Pas toen ze weg was kwam het weer...
Dat zie ik DC ook precies zo doen! Geen pottenkijkers erbij, gewoon alleen "eigen" om je heen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:58:24 #22
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65002785
Oh ja nee, ik hoef niet bij de bevalling hoor! Het ging meer over daarna en dat van dat 3 weken komen wonen is ook lichtelijk overdreven Het was mn enthousiasme.

Sanne: gaat DC de moeder worden?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65002794
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

Dat zie ik DC ook precies zo doen! Geen pottenkijkers erbij, gewoon alleen "eigen" om je heen.
Had ooit begrepen dat het een natuurlijk iets is, in natuur moeten ze ook de bevalling kunnen onderbreken als er gevaar dreigt.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:59:23 #24
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65002825
DC vindt mij eng geloof ik, dus dat zou geen succes worden
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65002828
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:58 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja nee, ik hoef niet bij de bevalling hoor! Het ging meer over daarna en dat van dat 3 weken komen wonen is ook lichtelijk overdreven Het was mn enthousiasme.

Sanne: gaat DC de moeder worden?
Begreep ik, maar toch beter even melden...
pi_65002864
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef MissBliss het volgende:
DC vindt mij eng geloof ik, dus dat zou geen succes worden
DC vind alles eng behalve haar 'mama'. Eerst was ik ENG! (vooral als ik mijn kisten aanhad en daardoor 'stampte') en Saffron haar 'mama', nu is Sanne dat en is iedereen eng. Zo ken ik DC ghehe Eigenwijs en eigenaardig als een echte kat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2009 20:01:34 ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:01:18 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65002910
Mijn voorkeur gaat naar DC uit, omdat ze het liefste is, de mooiste Brit is, en al verschillende keren krols is geweest. Ik heb bij AC toch een beetje een vrijbuiter gevoel, die heeft niet dat knusse. AC slaapt ook niet vaak bij ons, terwijl DC niet weg te meppen is uit onze grote kattenmand.

Dus vooralsnog heb ik mijn oog op DC ja. AC is ook nog niet krols geweest.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:02:02 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65002939
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef Aneurism het volgende:

[..]

DC vind alles eng behalve haar 'mama'. Eerst was ik ENG! (vooral als ik mijn kisten aanhad en daardoor 'stampte') en Saffron haar 'mama', nu is Sanne dat en is iedereen eng. Zo ken ik DC ghehe Eigenwijs en eigenaardig als een echte kat.

Jij bent ook eng!
AC daarentegen vindt jou geweldig. Volgens mij droomt ze nog van je.
pi_65002981
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef Sanne het volgende:

[..]

Jij bent ook eng!
AC daarentegen vindt jou geweldig. Volgens mij droomt ze nog van je.
Ik ook nog van AC, lekkere stoeikat is het.
Ik heb nimo te ruil, ruilen?

dinsdag 13 januari 2009 @ 20:05:20 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65003094
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik ook nog van AC, lekkere stoeikat is het.
Ik heb nimo te ruil, ruilen?

No way!!!

Gisteren heb ik AC nog even door de kamer laten vliegen. Je ziet haar genieten dan. Dat moet je bij DC niet flikken.
AC kwijlt ook als ze iets heel lekker vindt. Zo schattig. Hangt er echt een druppeltje uit haar bekkie.

DC is mijn knuffelkat. De aller aller allerliefste poes die er is. En de allerbangste.
AC is het brein. AKA Einstein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')