Dat zie ik DC ook precies zo doen! Geen pottenkijkers erbij, gewoon alleen "eigen" om je heen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zorg iig dat ze goed aan je gewend zijn, want Lotje heeft het een keer gepresteerd om een uur lang de bevalling te onderbreken omdat een "vreemde" (de moeder van Saffron) op bezoek kwam. Ze had weeen, zag haar binnen komen en poef, geen enkele reactie meer. Pas toen ze weg was kwam het weer...
Had ooit begrepen dat het een natuurlijk iets is, in natuur moeten ze ook de bevalling kunnen onderbreken als er gevaar dreigt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zie ik DC ook precies zo doen! Geen pottenkijkers erbij, gewoon alleen "eigen" om je heen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:58 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja nee, ik hoef niet bij de bevalling hoor! Het ging meer over daarna en dat van dat 3 weken komen wonen is ook lichtelijk overdrevenHet was mn enthousiasme.
Sanne: gaat DC de moeder worden?
DC vind alles eng behalve haar 'mama'. Eerst was ik ENG! (vooral als ik mijn kisten aanhad en daardoor 'stampte') en Saffron haar 'mama', nu is Sanne dat en is iedereen eng.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef MissBliss het volgende:
DC vindt mij eng geloof ik, dus dat zou geen succes worden
Jij bent ook eng!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
DC vind alles eng behalve haar 'mama'. Eerst was ik ENG! (vooral als ik mijn kisten aanhad en daardoor 'stampte') en Saffron haar 'mama', nu is Sanne dat en is iedereen eng.Zo ken ik DC ghehe
Eigenwijs en eigenaardig als een echte kat.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij bent ook eng!![]()
AC daarentegen vindt jou geweldig. Volgens mij droomt ze nog van je.
No way!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik ook nog van AC, lekkere stoeikat is het.
Ik heb nimo te ruil, ruilen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |