Ik heb een besluit genomen.
Alhoewel het met mijn werk moeilijk valt te combineren, en er nog heel wat oppasgeregel van zal komen, heb ik vandaag besloten dat ik het doe. Ik wil een nestje fokken met AC en/of DC.

Op mijn werk heb ik al verteld dat ik in ieder geval 3 weken aaneengesloten vakantie ga opnemen, alleen de vraag is wanneer. Mijn collega heeft begrip. Mijn baas roept altijd dat je dat zelf maar moet regelen je vervanging en dat je dan vrij kunt krijgen, nou bij deze.
Ik ga dit jaar niet op vakantie, ik ga al mijn vrije dagen gebruiken om te genieten van het grote geluk dat kittens heet. Iedere minuut zal ik ze volgen en vastleggen, geen moment wil ik missen.
Dit is mijn droom en die wil en kan ik niet aan mij voorbij laten gaan.
Vanaf het eerste telefoontje van Saffron dat DC waarschijnlijk een vrouwtje was speelde dit al door mijn hoofd. Ik wil ooit de geboorte van een levend wezen meemaken. Bij mijzelf zit dat er helaas niet in, maar bij de poesjes nog wel. En dit jaar gaat het gebeuren!!

Ik ben er helemaal vol van, want ik heb de knoop nu doorgehakt en ga er ook voor.
Waar jullie mij mee kunnen helpen is een aantal catterynamen verzinnen, zodat ik bij Neocat in ieder geval alleen maar mooie namen kan deponeren.
De namen die ik tot nu toe in mjn hoofd heb zijn:
- Whole lot a Rosie
- Catbury
ik vermoed dat ze die tweede gaan afwijzen.
Voorkeur gaat uit naar een hardrocknaam, want ik ben en blijf een rocker en ze heten niet voor niets AC en DC.

Nog drie (of liever vier) keigoede namen heb ik nodig voor ik ze aan Neocat ga voorleggen. Dus wie wat weet, laat het me hier weten. De namen van mijn reservelijstje zijn niet goed genoeg, het wordt wel de achternaam van mijn kleinkinderen ja.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*