quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef Sanne het volgende:
Zo thuis.
Alles ging goed. Niets geks te zien op het ECG. Een HCM test is niet nodig. DC is gewoon een stresskatje, maar geen hartpatientje.
Woeiii, opluchting!
mijn kleine held zat ooit eens op een balkon boven me...quote:Op maandag 20 april 2009 21:32 schreef Sanne het volgende:
Lijkt goed dicht zei ik nog.
Het is AC weer gelukt uit de tuin te ontsnappen. Hoe ze het geflikt heeft weet ik niet, maar ineens hoorde ik haar piepen uit de tuin van de buren. Ze kan daarvandaan niet terug.
Ik vermoed dat ze via mijn tuinset een mega sprong maakt.
Gelukkig gaat ze niet verder dan die tuin, maar ik krijg er iedere keer een hartverlamming van zo schrik ik dat ze weg is. Het is gewoon niet leuk meer. Je kan ze geen vijf minuten uit het oog verliezen of madame is er weer vandoor.![]()
Dat is precies DC! Lief zeg dat ze nog zo op Lotje lijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Aneurism het volgende:
Heeft ze van haar mamma, Lotje gaat ook in paniek voor de deur staan als deze dicht is. Blik op verwilderde paniek en angst en pootje tegen het raam van: HALP! Maar als de deur open staat, geen probleem.
Haha, leuk om haar zo relaxed te zien in de tuin! Ze lijkt echt heel erg op Lotjequote:
Ze vinden ze nog wat te jong.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Jumparound het volgende:
hey san, ik heb nog 2 exentrieke katten voor je in de aanbieding, vaag rood... broertjes...
Dubbel daten?
[ afbeelding ]
Maar ik smelt bij deze foto.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:50 schreef Jumparound het volgende:
ow, en ze zijn erg actief
[ afbeelding ]
Nee, we hebben wel altijd Royal Canin, maar niet die speciaal voor britten. Ik ben benieuwd of ze het lekker vinden. Bij ons vinden ze de brokjes die ze krijgen van Royal Canin erg lekker... ook de "light" brokjes en de "sterilised" brokjes, dan worden ze niet zo dik haha, daarnaast hebben we ook "indoor").quote:[b]Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef
Heb jij ervaring met deze voeding Saffron?
Vanwege de vermelding van de verhoogde kans op HCM bij britse korthaartjes en de ondersteuning voor de hartspier lijkt het me voor DC het meest geschikt. Al hoop ik wel dat ze het lust, want ze is nogal kieskeurig.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Sanne het volgende:
En omdat AC een rare kop trok nog eentje.
[ afbeelding ]
ja feliquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:28 schreef Saffron het volgende:
GEFELICITEERD met AC en DC!
Alweer 2 jaar
Geef ze maar lekker veel snoepjes en knuffeltjes vandaag!!!
![]()
Update!quote:
Ja ik dacht ook een weekendje, maar hij vindt het hier gewoon leuker dan thuis in zijn eentje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef MissBliss het volgende:
Zit Leto er gewoon fulltime?
Ik dacht alleen een weekendje ofzo
Maar wel een mijlpijl, deze foto
Awwww, gaat het al zo snel. Jeetje. Doe maar extra lief tegen ze.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:40 schreef Jumparound het volgende:
toevallig een update over jou katten...
Die van mij zijn vandaag jeweetwel katers geworden
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook een weekendje, maar hij vindt het hier gewoon leuker dan thuis in zijn eentje.![]()
Zijn baasje pendelt nog flink op en neer.
Leto is de kat van mijn vriend. Die woont hier nu ook.quote:
Sprekend lotje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef Sanne het volgende:
Oe lang geleden dat ik hier gepost heb.
Verse foto van DC, gemaakt met Muad's nieuwe mobieltje.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook.Precies haar moeder.quote:
Sterkte met het verlies, en mooi dat de andere katten afscheid hebben kunnen nemenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef Sanne het volgende:
Bora is gisteren overleden. De andere katten (AC, DC en Leto) hebben ieder op hun eigen manier afscheid van haar genomen. Het afscheid van AC was het meest indrukwekkend en hebben we (MuadDib) toevallig op camera kunnen vangen.
RIP lieve Bora. Vriendin, maatje, slapie en opoe van me.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |