Leuk weer al die folmpjes. Fijn dat ze het zo heerlijk vinden in je tuin

Als ik dat filmpje van AC zie dan vind ik haar inderdaad veel op haar vader lijken,... alleen haar stem heeft ze toch wel echt van Lotje geerft, ook een beetje een piep miauwtje

DC lijkt dus op Lotje, maar heeft toch echt wel grotere ogen dan zij heeft!
Weet je wat Lotje laatst heeft meegemaakt: ik was gezellig in de tuin met de katten,... zie ik Lotje heel raar richting het huis lopen... ze veegde de hele tijd met haar poot tegen haar lip terwijl ze liep... ik snel kijken wat er aan de had was, zag ik een zwart beest aan haar lip hangen, maar het ging niet weg. Ze liet me ook niet echt dicht bij haar komen en was duidelijk in paniek. Ze vond gelukkig een "veilig" plekje op de krabpaal binnen waar ik haar beter kon zien: er hing een zwarte hommel tussen haar lippen. Ik heb snel een doek gepakt en de hommel uit haar lip getrokken! Toen ik de hommel naar buiten bracht hoorde ik Lotje soort van huilen binnen, echt zielig. Ik wist niet of ze in haar bekkie of erbuiten wa gestoken, dus ik had snel de dierenarts gebeld en kon gelukkig meteen terecht. Ze was op haar lip gestoken, dus gelukkig niet in haar bekkie, en werd wel heel dik. Was wel even schrikken...