abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68915604
God ja, dat hadden de mijne ook in het begin als ze op het balkon zaten. Maar het was toen winter en het was koud, dus ze mochten t lekker uitzoeken van me daar buiten Ging niet voor jan met de pet op zitten stoken Maar na een keer of 10/20 was het wel afgelopen met de paniek.
(meestal hadden ze het toen na 30 seconden ook wel weer gezien..en deed ik de deur gewoon open)

Nu zitten ze echt uuuren buiten, zich ze verlekkeren aan voorbijvliegende vogels en zichzelf te verschaffen van afternoonsnackjes in de vorm van vliegjes en ander insectachtig gespuis
(:
  maandag 11 mei 2009 @ 19:50:17 #122
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_68915805
DC was echt bang gisteren. Dat hoor je ook wel duidelijk in het filmpje. AC werd toen nieuwsgierig en wilde ook prompt naar binnen toe. Maar als ik ze binnen wil krijgen omdat ik ergens naar toe moet dan kunnen ze zich aardig verstoppen.

Rare lieve beesten zijn het.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_68931489
Heeft ze van haar mamma, Lotje gaat ook in paniek voor de deur staan als deze dicht is. Blik op verwilderde paniek en angst en pootje tegen het raam van: HALP! Maar als de deur open staat, geen probleem.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:42:53 #124
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_68946967
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Aneurism het volgende:
Heeft ze van haar mamma, Lotje gaat ook in paniek voor de deur staan als deze dicht is. Blik op verwilderde paniek en angst en pootje tegen het raam van: HALP! Maar als de deur open staat, geen probleem.
Dat is precies DC! Lief zeg dat ze nog zo op Lotje lijkt.
Ze zijn bij jullie nooit in de tuin geweest he?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:58:23 #125
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_68949597

Bora stapt als een volleerde tuintijger de tuin in. Vol zelfvertrouwen, maar alles in de gaten houdend.

DC is echt op safari, die kijkt van een afstand en schrikt van ieder miertje, vliegje of ander dingetje.

AC daarentegen springt in alles waar ze in springen kan. Er op, er overheen, er tegenaan, als het maar hard hoog en snel is. (van wie ze dat nou heeft Aneurism, ik vermoed van jou!)
AC molt je planten waar je bij staat en kijkt je daarna triomfantelijk aan van "dat heb ik ff goed gedaan he?".
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:32:53 #126
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69320400
DC is wat minder bang in de tuin:

pi_69325341
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:32 schreef Sanne het volgende:
DC is wat minder bang in de tuin:

Haha, leuk om haar zo relaxed te zien in de tuin! Ze lijkt echt heel erg op Lotje
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:16:52 #128
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69518152
Heej Saffron!
Ja ze lijkt op Lotje he? Vind jij dat AC op Lucky lijkt of lijkt die op geen van tweeėn?

Om je een idee te geven hoe groot ze nu precies zijn hier een foto samen met Bora.

Ik denk dat AC niet veel groter dan dit zal worden, hoewel je weet het nooit. DC is nog ietsje kleiner maar doet het ook goed. Knuffels voor Lotje van de beide dames.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 mei 2009 @ 13:03:47 #129
22592 crew  Ole
pi_69523578
Wat een lieve foto!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:46:00 #130
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70077897
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')