De as.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nu snap ik er niks meer vanWat is het nou?
Klinkt nietquote:
Koop er zelf nog een fatsoenlijke HD bij en wat zal 'ie snel gaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:18 schreef Erasmo het volgende:
Mailtje van bol.com met daarin de aanbieding voor een laptop met:
Krachtig multimedia-notbebook met 3072 MB opslag en 250 GB geheugen!
Grrrr... Light productenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Klinkt toch niet lekker.
Lightproducten zijn de as van het kwaad.
'zoals ik'quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Grrrr... Light producten![]()
Waar blijven de Heavy producten voor skinny jongens zoals mij?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef Gwywen het volgende:
Ho ho, laten we elkaar nou de hersens niet inslaan om een punt of komma.
Er zijn véél ergere dingen.
Kijk maar.
[ afbeelding ]
taalnassiequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:17 schreef frame-saw het volgende:
Heerlijk dat je in dit topic lekker anderen kunt verbeteren zonder dat anderen 'taalnazi' roepen
argossie...quote:mijn leraar Nederlands is helemaal fan van mijn agaïsche taalgebruik
Archaïsch, lijkt me. Of het moet een landbouwer zijn?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Mr.Talisker het volgende:
Agrarisch taalgebruik.![]()
Is 'helemaal' fan zijn, trouwens 'meer' fan zijn dan 'gewoon' fan zijn?
Jup.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Mr.Talisker het volgende:
Agrarisch taalgebruik.![]()
Is 'helemaal' fan zijn, trouwens 'meer' fan zijn dan 'gewoon' fan zijn?
wat staat daar of moet daar staan?quote:
Dat is dus echt triestquote:
Het woord 'helemaal' wordt, zo ook in dit geval, vaak ten onrechte als bijvoegelijk naamwoord gebruikt.quote:
Je vergeet 'helemaal top(pie)'quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:52 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Het woord 'helemaal' wordt, zo ook in dit geval, vaak ten onrechte als bijvoegelijk naamwoord gebruikt.
Helemaal goed, helrmaal leuk, helmaal fan.Helemaal kut, dat kan dan weer wel.
'Helemaal' is daar een bijwoord.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:52 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Het woord 'helemaal' wordt, zo ook in dit geval, vaak ten onrechte als bijvoegelijk naamwoord gebruikt.
Helemaal goed, helemaal leuk, helemaal fan.Helemaal kut, dat kan dan weer wel.
Google eens hoe vaak de fout: "als ... zijnde" wordt gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:03 schreef Sneijder5 het volgende:
Bij een restaurantje waar ik langs fiets als ik naar school ga:
Stampot![]()
Heb er geen foto van gemaakt, maar ik vind het altijd raar dat je als bedrijf zijnde je eigen producten/artikelen verkeerd spelt.
Om te kijken hoe vaak deze fout wordt gemaakt maar even op google gezocht.
Stamppot -> 409000 resultaten
Stampot -> 468000 resultaten
Ik mijn bericht al helemaal doorzoeken op spellingsfouten...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:08 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Google eens hoe vaak de fout: "als ... zijnde" wordt gemaakt.
Oh, gelukkigquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:49 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Uiteraard, ik dolde maar wat.
Het woord nog in hoofdletters ook, te midden van de overige tekst.quote:WAARSCHEINDELIJK
Ik eet kamersquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:28 schreef wonderer het volgende:
Gister bij American Idol, ondertiteling: roomate (3x).
Doe dan met 2 g's ofsoquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:33 schreef superworm het volgende:
Op een winkel in de Utrechtse binnenstad die klaarblijkelijk de uitverkoop was begonnen, stond op het raam heel groot
SALE
HET GAAT BEGINE!!!
Heb er een foto van op mn mobiel maar helaas niet op me computert.
Het as klinkt juist gaar. Maar dat is ook een beetje omdat het niet hoort en ik het daardoor gaar vind.quote:
Tsja, Utrecht...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:33 schreef superworm het volgende:
Op een winkel in de Utrechtse binnenstad die klaarblijkelijk de uitverkoop was begonnen, stond op het raam heel groot
SALE
HET GAAT BEGINE!!!
Heb er een foto van op mn mobiel maar helaas niet op me computert.
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef Conekiller het volgende:
tvp
failblog heeft vaak ook veel leuks
[ afbeelding ]
Op z'n 'marrokaans'quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:27 schreef Mr.Talisker het volgende:
Niet.
"Die winkelkarretje" is Surinaams, Marrokaans is: "Deze winkelkarretje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |