OMGquote:
Ik wist wel dat je geen lopen moet gebruiken, want er zijn dan gevallen dat je in de knoei komt...quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha, dus zo erg is mijn half foutieve waarneming ook niet.
(brom)fietsen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:07 schreef BasementDweller het volgende:
Wat is er mis met de tweede? Ok het staat lelijk met die hoofdletters en spaties.
''Verboden voor brom(fietsen)'' zou toch correct zijn? Of mag dat niet met die haakjes officieel?
Die fout valt nog wel mee vind ik, zon gebiedende wijs fout maken zoveel mensen.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef SolidArt het volgende:
on topic:
Ik ken een kroeg waar zo'n handdroog apparaat staat, waar het volgende op staat:
Schudt uw handen droog.
Wrijf overtollig vocht van uw handen af onder de föhn.
De föhn gaat automatisch uit.
Echt een slechte spelfout.
Het staat er letterlijk zo, op het aluminium plaatje met hun merknaam er op.
quote:Wij hebben uw opdracht ontvangen, deze wordt uiterlijk de volgende werkdag verwekt. U kunt uw opdrachten bekijken onder "Opdrachtenoverzicht".
quote:
Wadt hei zechd!quote:
Vroegâh was dat zelfs goed, meervoud gebiedende wijs was +tquote:Op woensdag 31 december 2008 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die fout valt nog wel mee vind ik, zon gebiedende wijs fout maken zoveel mensen.
Leuk ook, die dreamweaver template die ze gebruiken voor hun sitequote:
Gebiedend.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die fout valt nog wel mee vind ik, zon gebiedende wijs fout maken zoveel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |