Mee eens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:31 schreef Vogel87 het volgende:
Dit nummer staat een plaatsje of 1000 te laag, wat mij betreft!
99 ballonnetjes ..staat er vast wel inquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik vraag me af of het duet van Kim Wilde en Nena ook te beluisteren is in de Top2000.
Ik vermoed dat Nena zeker op de kaart staat.
868quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik vraag me af of het duet van Kim Wilde en Nena ook te beluisteren is in de Top2000.
Ik vermoed dat Nena zeker op de kaart staat.
334quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
99 ballonnetjes ..staat er vast wel in
Ik denk niet dat er iets zal gebeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:37 schreef Neleos het volgende:
Wat een saai nummer is dit. Wanneer gebeurt er wat.
Wat zou er moeten gebeuren dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:37 schreef Neleos het volgende:
Wat een saai nummer is dit. Wanneer gebeurt er wat.
Herstel: nu wordt er gezongen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets zal gebeuren.
Dat is wel het leukste nummer van De Nijsquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind dat Rob de Nijs ondergewaardeerd wordt in de Top2000.
Misschien dat iemand volgend jaar 'Zondag' in de lijst smokkelt.
Ik kan me dat lied nog herinneren.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elkie_Brooksquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand iets vertellen over Elkie Brooks? Ik ken haar helaas niet.
ja dat waren zequote:
Zo'n lied dat keihard moetquote:
En CCR. Das altijd fijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:56 schreef Terreros85 het volgende:
Robert Palmer het volgende uur. Voor de rest weinig soeps
Kun je geen internetstream regelen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Zuid-Oost Azië
heb eigenlijk niets te klagen hoor
behalve dat het hier nu regent![]()
bij dit nummer wil ik altijd meteen een peukquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar we beginnen wel met de (originele en dus niet geknipte) tune van Met Het Oog Op Morgen, gezongen door Reinhard Mey.
Laatst nog een TV-reportage over hem bekeken.
zou wel kunnen, maar ik ben hier om rond te reizen en niet om achter de pc te zittenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je geen internetstream regelen?
ja idd.... dat zijn er maar een paar die dat kunnen zeggenquote:
ja je kan jezelf ook nuttige doelstellingen geven natuurlijk....quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Inmiddels 14451, ruim over mijn doelstelling van vorig jaar.
Misschien moet ik de 10000-grens veranderen in de 15000-grens.
Nahja doel. Dat gaat een beetje automatisch he.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Als het doel van de huidige bezoekers hier het opkrikken van hun aantal postings is, dan wacht ik wel tot de serieuzere muziekliefhebbers zich hier melden...
nooit geweten dat hij ook een engelse zin tussendoor gooide.... en euro'squote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Reinhard Mey - Gute nacht Freunde
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu geh⤘n.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Steh⤘n.
Für den Tag, für die Nacht unter eurem Dach.
Habt Dank für den Platz an eurem Tisch, für jedes Glas, das ich trank,
Für den Teller, den ihr mit zu den euren stellt, als sei selbstverständlicher nichts auf der Welt.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Steh⤘n.
Habt Dank für die Zeit, die ich mit euch verplaudert hab⤘
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Und für Eure Geduld, wenn⤘s mehr als eine Meinung gab.
Dafür, daß ihr nie fragt, wann ich komm⤘ oder geh⤘,
Für die stets offene Tür, in der ich jetzt steh⤘.
Für die Freiheit, die als steter Gast bei euch wohnt.
Habt Dank, daß ihr nie fragt, was es bringt, ob es lohnt.
Vielleicht liegt es daran, daß man von draußen meint,
Daß in euren Fenstern das Licht wärmer scheint.
gutentag freunde , ik ben nu top2000 aan het luisteren bel me volgend jaar maar...quote:
stekker er uit tijdens de top2000... werkt heel goedquote:
Die Engelse zin hoorde er niet bij en die euro's waren komma's.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
nooit geweten dat hij ook een engelse zin tussendoor gooide.... en euro's
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
nooit geweten dat hij ook een engelse zin tussendoor gooide.... en euro's
ghihihiquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Engelse zin hoorde er niet bij en die euro's waren komma's.
vonden ze op het werk niet zo leukquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
stekker er uit tijdens de top2000... werkt heel goed
Up Around the Bendquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
welk nummer?
heb laatst dat verzamelalbum gekocht (3 cd)
up around the bendquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
welk nummer?
heb laatst dat verzamelalbum gekocht (3 cd)
quote:
ach zo heb ik gisteren ook zitten luisteren... 5 telefoontjes gehad tijdens 8 uur wekren.... dus had de stekker er ook uit kunnen halenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vonden ze op het werk niet zo leuk
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:18 schreef Bliksems het volgende:
Creedence Clearwater Revival blijft heerlijk om te luisteren ook hé!
net vis gegeten?quote:
Hij bedekt zijn keel zodat niemand kan zien dat hij geen adamsappel heeftquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
net vis gegeten?
graadje in zn keel?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
net vis gegeten?
graadje in zn keel?
Spanish Eyes wel?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef Terreros85 het volgende:
Beetje jammer dat Quando quando er niet in staat
Heb je dat zelf gemaakt ofzo? Niet gekeken, maar ik heb je deze post al een keer of 5 zien maken volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:24 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik heb een geweldig progje gevonden over de top 2000.
http://www.proberen.eu/top2000/webpaginas/Laatstenieuws.html
je kan er de lijst volgen.
videoclips bekijken
meezingen met de songteksten
spelletjes spelen over de top2000
artiesten informatie opzoeken
en zo.
Echt heel leuk.
die heb ik ook wel is gezien ja..quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:24 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik heb een geweldig progje gevonden over de top 2000.
http://www.proberen.eu/top2000/webpaginas/Laatstenieuws.html
je kan er de lijst volgen.
videoclips bekijken
meezingen met de songteksten
spelletjes spelen over de top2000
artiesten informatie opzoeken
en zo.
Echt heel leuk.
Je haat ze of je houdt van ze.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:30 schreef Homdeck het volgende:
achja abba, wat moet je er van zeggen
Leuke verspreking inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Hans Schiffers maakte zojuist een verspreking.
'Onsmakelijk' in plaats van 'Onlosmakelijk'. Scheelt maar twee letters.
idd, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:36 schreef Homdeck het volgende:
wat heeft iedereen met die 15 miljoen mensen? kutnummer man
dat kan. dit is wel het origineel en ook de bekendste lijkt me.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:34 schreef Neleos het volgende:
Kan het zijn dat ik deze in een andere uitvoering ken?
De Postbank-reclame.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:36 schreef Homdeck het volgende:
Geweldig lied.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Reinhard Mey - Gute nacht Freunde
Für den Tag, für die Nacht unter eurem Dach.
Habt Dank für den Platz an eurem Tisch, für jedes Glas, das ich trank,
Für den Teller, den ihr mit zu den euren stellt, als sei selbstverständlicher nichts auf der Welt.
Habt Dank für die Zeit, die ich mit euch verplaudert hab⤘
Und für Eure Geduld, wenn⤘s mehr als eine Meinung gab.
Dafür, daß ihr nie fragt, wann ich komm⤘ oder geh⤘,
Für die stets offene Tür, in der ich jetzt steh⤘.
Für die Freiheit, die als steter Gast bei euch wohnt.
Habt Dank, daß ihr nie fragt, was es bringt, ob es lohnt.
Vielleicht liegt es daran, daß man von draußen meint,
Daß in euren Fenstern das Licht wärmer scheint.
Idd, daar was ook nog eens een parodie op gemaakt. Die was wel lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:36 schreef Homdeck het volgende:
Toen BNN een ledenwervingscampagne startte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Idd, daar was ook nog eens een parodie op gemaakt. Die was wel lachen.
16,6 miljoen mensenquote:
Vormfout - 15 miljoen wensen bedoelde ik.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen BNN een ledenwervingscampagne startte.
die van BNN zegt me wel wat... van vormfout niet...quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vormfout - 15 miljoen wensen bedoelde ik.
Die ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vormfout - 15 miljoen wensen bedoelde ik.
ik nog iets beterquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan 't me nog vaag herinneren.
doen we netjes.... en voor de hoeveel gaan we op 31-12 0.00?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:43 schreef Homdeck het volgende:
we liggen trouwens op hetzelfde schema als vorig jaar. toen werd op 27 december om 18.27 uur topic 14 geopend
Ik ook niet, ik ga zo maar eten. Toedelsquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Homdeck het volgende:
dit kan me niet echt bekoren....
Valt me weer helemaal mee!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef Gatalin het volgende:
Gaan ze Tie Your Mother Down natuurlijk zonder intro draaien...
Dus niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef Gatalin het volgende:
Gaan ze Tie Your Mother Down natuurlijk zonder intro draaien...
Dit kon vorig jaar wel! Aan het eind van de Top 2000 kon dat toen via de website, dat weet ik vrij zeker (per uur kon je dan terugluisteren).quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef Jac0bus het volgende:
Even een vraag! Vannochtend Nederlandse tijd rond 08:30 werd mijn mailtje die ik gestuurd had live voorgelezen tijdens de top 2000. Ik lag toen inmiddels al te slapen (00:30 bij mij toen). Is er een plek ergens waar ik dat later kan terugluisteren?
Mooi zo! Laten ze dan ook alle verhalen er brieven er in zitten die ze tussen de nummers voorlezen? Daar gaat het mij dan even om, hoewel de muziek ook wel leuk isquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Dit kon vorig jaar wel! Aan het eind van de Top 2000 kon dat toen via de website, dat weet ik vrij zeker (per uur kon je dan terugluisteren).
Goed nummer dit, trouwens
Inderdaad, best jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef Ferdo het volgende:
En van dit soort muziek stapte ze over naar het "levenslied".
Vorig jaar kwam er ook iets van mij voorbij op de radio. Alle uren die op de radio zijn geweest worden op de site gezet, dus inclusief mailtjes en afkappingen van nummersquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mooi zo! Laten ze dan ook alle verhalen er brieven er in zitten die ze tussen de nummers voorlezen? Daar gaat het mij dan even om, hoewel de muziek ook wel leuk is
Dat is je reinste zelfkastijding.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even Popstars kijken, tot straks![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even Popstars kijken, tot straks![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:27 schreef FOKradio het volgende:
Jij luistert naar die ouwelullen muziek?
Twee jaar terug was er zelfs een sms-actie om de top tien van de top 2000 te bepalen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
programma's waar je voor moet sms'e
Staat me ook iets van bij ja of de nr 1 toch alleen ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar terug was er zelfs een sms-actie om de top tien van de top 2000 te bepalen.
Nolius!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens Nolius mag ik niet hiernaar luisteren omdat het ouwelullen muziek is![]()
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar terug was er zelfs een sms-actie om de top tien van de top 2000 te bepalen.
Nee, ging over de uiteindelijke eindklassering van de tien nummers die de meeste stemmen kregen. Dus bij de top 10 was het: meeste sms'jes gelden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij ja of de nr 1 toch alleen ?
dineren bij de mac is helemaal in dit jaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet smakelijk...Ik heb net gedineerd bij de Mac.
![]()
Royal Canin verkopen ze ook wel bij de dierenwinkels, alleen niet alle soorten...
Ze moeten toch ergens Frits Spits van betalenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, ging over de uiteindelijke eindklassering van de tien nummers die de meeste stemmen kregen. Dus bij de top 10 was het: meeste sms'jes gelden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben ze mijn mail nog voorgelezen ging over schoonmaken met de top 2000 en 3 radio's enzo
Geen idee.. ben er net weer van de supermarkt... best druk daar zeg... tjong...quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben ze mijn mail nog voorgelezen ging over schoonmaken met de top 2000 en 3 radio's enzo
zo lang je hem geen trauma's bezorgd is het primaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef Vogel87 het volgende:
"Zelfs mijn zoontje van 14 maanden zit mee te swingen"
moet je lief vragen of je voor magquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
Geen idee.. ben er net weer van de supermarkt... best druk daar zeg... tjong...
en dan sta je voor de kassa met 2 pizza's en een doosje eieren... tussen al die mensen met bomvolle winkelwagentjes....
Dat werd net voorgelezen op de radio. Sorry maar ik vind het een beetje, euh... hoe zeg je dat? Kleinburgerlijk, of zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
zo lang je hem geen trauma's bezorgd is het prima
kan het trauma van mn tantezegger niet van hyves af plukken dat hij zichtbaar is voor iedereen....quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
zo lang je hem geen trauma's bezorgd is het prima
Is de hele top2000 niet erg kleinburgelijk?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:39 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Dat werd net voorgelezen op de radio. Sorry maar ik vind het een beetje, euh... hoe zeg je dat? Kleinburgerlijk, of zo
heb nooit haastquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
moet je lief vragen of je voor mag
ahaa, oke sorry zou ook al zeggen een zoon van een 14 maand als je naam vogel87 is vond ik ook al vreemdquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:39 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Dat werd net voorgelezen op de radio. Sorry maar ik vind het een beetje, euh... hoe zeg je dat? Kleinburgerlijk, of zo
geloof ik graag..quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
kan het trauma van mn tantezegger niet van hyves af plukken dat hij zichtbaar is voor iedereen....
maar goed zwagerheeft met jan smit op de cdspeler mn neefje van nu 17 dagen al een trauma voor zn leven bezorgd
Eigenlijk wel, maar dit soort mailtjes zijn het toppunt. Daar krijg ik echt plaatsvervangende schaamte vanquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is de hele top2000 niet erg kleinburgelijk?.
Dat gaat dus niet het doel worden van de Top 2000 topics, of ik ga ze in MUZ gewoon sluiten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:43 schreef Homdeck het volgende:
we liggen trouwens op hetzelfde schema als vorig jaar. toen werd op 27 december om 18.27 uur topic 14 geopend
ja mamquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet het doel worden van de Top 2000 topics, of ik ga ze in MUZ gewoon sluiten.Jullie posten enkel ontopic Postkrikken of onzinposten wordt gemeld en bestraft (de eerste notes staan alweer) Slowchat wordt tot een minimum beperkt.
Ik heb dit topic alvast gefilterd en alle onzin eruit gegooid, als dit zo blijft gaan dan maar even geen Top 2000 topic meer.
Ow ja, die moeten wij ook hebben, maar we hebben nu even een andere soort die ook goed is...quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
dineren bij de mac is helemaal in dit jaar
En mijn katten moeten dieetvoer... das helemaal erg want dat kan alleen bij de dierenarts gehaald worden... en die hebben ook wel eens vakantie natuurlijk...
Dat is traditie. Slowchatten in het top2000 topic.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet het doel worden van de Top 2000 topics, of ik ga ze in MUZ gewoon sluiten.Jullie posten enkel ontopic Postkrikken of onzinposten wordt gemeld en bestraft (de eerste notes staan alweer) Slowchat wordt tot een minimum beperkt.
Ik heb dit topic alvast gefilterd en alle onzin eruit gegooid, als dit zo blijft gaan dan maar even geen Top 2000 topic meer.
oke... tv dusquote:
Film, tv en radio forum.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik niet weet.. wat is FTR?
Ben blond he... ff om denken...
best een mooi nummer als je echt de text gaat analyserenquote:
Ik ook niet. Weinig aan gemist ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit nummer ken ik niet
Nou ben Popstars met Twan aan het kijken en de radio dan aan gaat niet echt samen.quote:
popstars.... oke... ik zal maar zo denken.. die knul is nog jongquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ben Popstars met Twan aan het kijken en de radio dan aan gaat niet echt samen.
ik vind het juist zo jammer dat die synthesizer er steeds tussendoor komtquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Jammer dat ze erdoorheen gaan zingen
Ik heb hier gelukkig alleen de instrumentale versie van
Shit, Corry en de Rekels over het hoofd gezien!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Ferdo het volgende:
Coming up:
1376 1443 Jon & Vangelis - I hear you now (1980)
1375 1305 Corry & Rekels - Huilen is voor jou te laat (1970)
1374 1450 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever autumn (1978)
1373 1501 Leo Sayer - When I need you (1977)
1372 1321 Bob Seger & the Silver Bullet Band - Still the same (1978)
1371 1531 Shadows - Wonderful land (1962)
1370 1492 Wiz Stars - A brand new day (1979)
1369 1902 Matia Bazar - Ti sento (1986)
1368 1668 Bangles - Walk like an Egyptian (1986)
1367 1402 Chicago - You're the inspiration (1985)
1366 1821 Procol Harum - Conquistador (1972)
1365 1543 Hollies - Bus stop (1966)
1364 1412 Cliff Richard - Do you wanna dance (1962)
Er zijn beroerder uurtjes.
Ben je gek ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vind het juist zo jammer dat die synthesizer er steeds tussendoor komt
oke dat is nou juist waar het om gaat in dit topic. de zanger/band of iets op een plaatje, de songtext en de lijstquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En geen posts meer die alleen uit een plaatje bestaan dus.
We snappen jullie hoor modjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook geen singlehoezen van het betreffende nummer wat voorgaande jaren nog wel vaak gebeurde?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
precies dat dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook geen singlehoezen van het betreffende nummer wat voorgaande jaren nog wel vaak gebeurde?
waar ben je mee bezig ?????quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga naar Jean Michel Jarre in de HMHquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ga ik ergens volgend jaar live aanschouwen/beleuisteren in de HMH...
Huilen is voor jou telaatquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Shit, Corry en de Rekels over het hoofd gezien!![]()
Laat ik daar nou ook heengaan...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ga naar Jean Michel Jarre in de HMH
Jij was nog steeds naar Konings aan het luisteren op dat moment, hoop ik?quote:
Ohquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik daar nou ook heengaan...
Nee die daarnaquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij was nog steeds naar Konings aan het luisteren op dat moment, hoop ik?
oke papquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij nader inzien mogen de plaatjespost wel. Mits niet offtopic of bagger. En met mate graag.
Streng doch immer rechtvaardig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij nader inzien mogen de plaatjespost wel. Mits niet offtopic of bagger. En met mate graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Helaas is het alweer het voorlaatste nummer van die band.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:31 schreef RichardRichard het volgende:
The Shadows, zo heerlijk om naar te luisteren. Pas hele discography gedownload. Heerlijk als achtergrond muziekje
Destijds moest hij zich laten schminken voor die rol. Nu hoeft dat niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:34 schreef Wexy het volgende:
jackson en een paar andere vogelverschrikkers
Ik dacht dat het aan mijn pc lag dat hij opeens harder ging...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Destijds moest hij zich laten schminken voor die rol. Nu hoeft dat niet meer.
Ligt het trouwens aan mij of zit Bert Kranenbarg met de volumeschuiven te spelen?
dat heb ik vandaag al een paar keer eerder gehadquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Destijds moest hij zich laten schminken voor die rol. Nu hoeft dat niet meer.
Ligt het trouwens aan mij of zit Bert Kranenbarg met de volumeschuiven te spelen?
en zachter ook weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mijn pc lag dat hij opeens harder ging...
Die man moeten ze echt bannen uit de lijst. Met alle respect maar zo goed kan hij niet zingen en zijn nummers zijn ook ruk. En als persoon is hij ook redelijk onuitstaanbaar geworden sinds hij op de Bono-toer is gegaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Wexy het volgende:
borsato.... met een wazig gezicht staat hij voor het prikkeldraad
nou ja zeg...... ik vind het wel leuk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die man moeten ze echt bannen uit de lijst. Met alle respect maar zo goed kan hij niet zingen en zijn nummers zijn ook ruk. En als persoon is hij ook redelijk onuitstaanbaar geworden sinds hij op de Bono-toer is gegaan.
Toch nog een positief punt gevonden van het niet kunnen stemmen: zijn laatste hits kunnen niet in de lijst worden gehypt. Ik zag Wit Licht en Dochters alweer in de top 100 binnenkomen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die man moeten ze echt bannen uit de lijst. Met alle respect maar zo goed kan hij niet zingen en zijn nummers zijn ook ruk. En als persoon is hij ook redelijk onuitstaanbaar geworden sinds hij op de Bono-toer is gegaan.
Bij mij ging ie ook harder en zachter, gewoon op de radioquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mijn pc lag dat hij opeens harder ging...
Dat hopen ging je tot nog toe niet goed af.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig *doet dansje mee en hoopt dat ze nu eindelijk eens van die volumeknop afblijven in de studio
ja die had ik er ook graaag in gestemd. Nou ja wit licht niet.. maar dochters wel....quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch nog een positief punt gevonden van het niet kunnen stemmen: zijn laatste hits kunnen niet in de lijst worden gehypt. Ik zag Wit Licht en Dochters alweer in de top 100 binnenkomen.
alleen volwassenen mochten stemmen dit jaar. Hadden ze een speciaal filter voor gemaakt dat iemand die te jong was de pagina kreeg dat t niet door gingquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
We konden toch neit stemmen dit jaar?
Toegegeven: Dochters zou niet eens misstaan in de lijst, maar je zag twee jaar terug ook dat een gedrocht als Rood hoog in de lijst binnenknalde, puur omdat je op de radiozenders dood werd gegooid met die plaat. En dat zal toch echt niet aan de eeuwigheidswaarde van dat nummer liggen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja die had ik er ook graaag in gestemd. Nou ja wit licht niet.. maar dochters wel....
Heb je nou niets beters te doen dan niet serieus antwoorden?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
alleen volwassenen mochten stemmen dit jaar. Hadden ze een speciaal filter voor gemaakt dat iemand die te jong was de pagina kreeg dat t niet door ging
Rood vond ik ook stukken minder idd... En binnen ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toegegeven: Dochters zou niet eens misstaan in de lijst, maar je zag twee jaar terug ook dat een gedrocht als Rood hoog in de lijst binnenknalde, puur omdat je op de radiozenders dood werd gegooid met die plaat. En dat zal toch echt niet aan de eeuwigheidswaarde van dat nummer liggen.
zodra jij begrijpend leert lezen. We hebben het al meerdere posts er over dat er niet gestemd kon worden en spontaan vraag jij het.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je nou niets beters te doen dan niet serieus antwoorden?
Ik vond sommige nummers van marco wel goed maar sinds 2005 is het niet veel beter geworden allemaal..quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toegegeven: Dochters zou niet eens misstaan in de lijst, maar je zag twee jaar terug ook dat een gedrocht als Rood hoog in de lijst binnenknalde, puur omdat je op de radiozenders dood werd gegooid met die plaat. En dat zal toch echt niet aan de eeuwigheidswaarde van dat nummer liggen.
Nou dan hebben jullie dat misschien getypt terwijl ik er niet was, ik ga niet alles teruglezen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
zodra jij begrijpend leert lezen. We hebben het al meerdere posts er over dat er niet gestemd kon worden en spontaan vraag jij het.
Even lezen wat een ander tikt scheelt een hoop vragen
de 5 posts voor jouw vraag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou dan hebben jullie dat misschien getypt terwijl ik er niet was, ik ga niet alles teruglezen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch nog een positief punt gevonden van het niet kunnen stemmen: zijn laatste hits kunnen niet in de lijst worden gehypt. Ik zag Wit Licht en Dochters alweer in de top 100 binnenkomen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja die had ik er ook graaag in gestemd. Nou ja wit licht niet.. maar dochters wel....
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
We konden toch neit stemmen dit jaar?
En ook van Wax. En het andere lid van die band hoorden we al eerder vanmiddag: Andrew Gold.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geschreven door Graham Gouldman van 10CC...
Je kan natuurlijk je eigen top2000 samenstellen en beluisteren via youtubequote:Op zaterdag 27 december 2008 18:54 schreef Roi het volgende:
Soms wil ik dat ik de nummers kon skippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |