Dit kon vorig jaar wel! Aan het eind van de Top 2000 kon dat toen via de website, dat weet ik vrij zeker (per uur kon je dan terugluisteren).quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef Jac0bus het volgende:
Even een vraag! Vannochtend Nederlandse tijd rond 08:30 werd mijn mailtje die ik gestuurd had live voorgelezen tijdens de top 2000. Ik lag toen inmiddels al te slapen (00:30 bij mij toen). Is er een plek ergens waar ik dat later kan terugluisteren?
Mooi zo! Laten ze dan ook alle verhalen er brieven er in zitten die ze tussen de nummers voorlezen? Daar gaat het mij dan even om, hoewel de muziek ook wel leuk isquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Dit kon vorig jaar wel! Aan het eind van de Top 2000 kon dat toen via de website, dat weet ik vrij zeker (per uur kon je dan terugluisteren).
Goed nummer dit, trouwens
Inderdaad, best jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef Ferdo het volgende:
En van dit soort muziek stapte ze over naar het "levenslied".
Vorig jaar kwam er ook iets van mij voorbij op de radio. Alle uren die op de radio zijn geweest worden op de site gezet, dus inclusief mailtjes en afkappingen van nummersquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mooi zo! Laten ze dan ook alle verhalen er brieven er in zitten die ze tussen de nummers voorlezen? Daar gaat het mij dan even om, hoewel de muziek ook wel leuk is
Dat is je reinste zelfkastijding.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even Popstars kijken, tot straks![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even Popstars kijken, tot straks![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:27 schreef FOKradio het volgende:
Jij luistert naar die ouwelullen muziek?
Twee jaar terug was er zelfs een sms-actie om de top tien van de top 2000 te bepalen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
programma's waar je voor moet sms'e
Staat me ook iets van bij ja of de nr 1 toch alleen ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar terug was er zelfs een sms-actie om de top tien van de top 2000 te bepalen.
Nolius!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens Nolius mag ik niet hiernaar luisteren omdat het ouwelullen muziek is![]()
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar terug was er zelfs een sms-actie om de top tien van de top 2000 te bepalen.
Nee, ging over de uiteindelijke eindklassering van de tien nummers die de meeste stemmen kregen. Dus bij de top 10 was het: meeste sms'jes gelden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij ja of de nr 1 toch alleen ?
dineren bij de mac is helemaal in dit jaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet smakelijk...Ik heb net gedineerd bij de Mac.
![]()
Royal Canin verkopen ze ook wel bij de dierenwinkels, alleen niet alle soorten...
Ze moeten toch ergens Frits Spits van betalenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, ging over de uiteindelijke eindklassering van de tien nummers die de meeste stemmen kregen. Dus bij de top 10 was het: meeste sms'jes gelden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben ze mijn mail nog voorgelezen ging over schoonmaken met de top 2000 en 3 radio's enzo
Geen idee.. ben er net weer van de supermarkt... best druk daar zeg... tjong...quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben ze mijn mail nog voorgelezen ging over schoonmaken met de top 2000 en 3 radio's enzo
zo lang je hem geen trauma's bezorgd is het primaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef Vogel87 het volgende:
"Zelfs mijn zoontje van 14 maanden zit mee te swingen"
moet je lief vragen of je voor magquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
Geen idee.. ben er net weer van de supermarkt... best druk daar zeg... tjong...
en dan sta je voor de kassa met 2 pizza's en een doosje eieren... tussen al die mensen met bomvolle winkelwagentjes....
Dat werd net voorgelezen op de radio. Sorry maar ik vind het een beetje, euh... hoe zeg je dat? Kleinburgerlijk, of zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
zo lang je hem geen trauma's bezorgd is het prima
kan het trauma van mn tantezegger niet van hyves af plukken dat hij zichtbaar is voor iedereen....quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
zo lang je hem geen trauma's bezorgd is het prima
Is de hele top2000 niet erg kleinburgelijk?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:39 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Dat werd net voorgelezen op de radio. Sorry maar ik vind het een beetje, euh... hoe zeg je dat? Kleinburgerlijk, of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |