klopt ja, was er ook blij mee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef RenRen- het volgende:
Zorgtoeslag is met een tientje omhoog gegaaan
Tientje per maand erbij om voor mezelf te houdenquote:
Naaaaais.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met dinnetje, keihard chillen voor het wedstrijdseizoen, suppppppah relaxt dus.
Heimen, ga je ook maccen??quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
Ik heb gisteren en eergisteren ¤65 verdient, door 2 keer windows opnieuw te installeren!
Heerlijk zo geld verdienen door letterlijk maar 5 of 6 keer op een knopje te drukken, en niks te doen
Owki... Maar als je wat hebt gemist, het is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel genoeg gezopen voor de rest van de week
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Owki... Maar als je wat hebt gemist, het is niet mijn schuld
JA WAT IS DAT NOU VOOR KUTZOOIquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:52 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een kerstlot, dus ik word een miljardair
Pwned... Daar gaan de plannen voor je eigen IT bedrijfquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
JA WAT IS DAT NOU VOOR KUTZOOI
Ik mag em maar activeren tot 26 december
Het is niet mijn bedrijfquote:
Kuchproetsfletsjkuchkuchquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedrijf.. Met mijn uiterst sociale uitstraling en professionele vaardigheden kan ik overal terecht
Bewijs het tegendeel maar eensquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe ik niet, je bent een heel aardige jongen![]()
Da was ik niej... Da was een kuuk'nquote:
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisjequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:15 schreef RenRen- het volgende:
Mijn zusje dacht dat een vriendin uit m'n klas een jongen was
Hey een nieuwequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisje
Maar jij bent een stuk ouder. 19 toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisje
ik heb me zelfs al voorgesteld, en wat foto's+filmpjes neergedumptquote:
je hebt echt mensen waar je het niet zietquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar jij bent een stuk ouder. 19 toch?
Zij is nog maar 10, dus het is oké als zij het niet snapt.Jij bent oud. Dus dan is het wel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |