Ik hoop het ten zeerste ook. Maar ik vrees heel erg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:37 schreef Isabeau het volgende:
We hopen eerder een datum te pikken, Trannellius!
quote:
Nee joh, maar als er een elfstedentocht is ga ik wel kijken.quote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ze is meeting verslaafd, I'm telling you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee joh, maar als er een elfstedentocht is ga ik wel kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan nachtzuster!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Het is overdag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:45 schreef longinus het volgende:
mits slaapplaats kom ik ook, en nee, ik slaap niet buiten
het is koud, en ik weiger nuchter te blijvenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef 2cv het volgende:
Kunnen we niet beter ergens met zijn allen voor de TV gaan zitten ? Dat is warmer en je ziet meer.
Ik denk zo ergens tussen nu en midden maart!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!!! Leuk!![]()
![]()
Als je nu maandag even een datum doorgeeft, dan kan ik gelijk vrij vragen op mn eerste werkdag.
kom dan ook nog ff langs Cornjum.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Isabeau, ik geef me bij deze alvast op. Lijkt me leuk!
(mits ik in een dronken bui niet besluit zelf ook mee te doen ofzo)
Als half Groningen (quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef LoudGirl het volgende:
I'm in! Tenzij ik ergens in een EHBO-tent langs de route sta. 2CV hoeft niet mee als hij maar zorgt voor een slaapplaats en genoeg beerenburg.
Waarom moet ik dan genoeg Beerenburg hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef LoudGirl het volgende:
Als ik moet EHBO-en: geen. Als ik niet moet EHBO-en ook niet. Eigenlijk drink ik helemaal niet
als of dat niet opkomt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan genoeg Beerenburg hebbenIk ga het niet door de gootsteen gieten hoor, dat is drankmisbruik
Ik dacht dat zij het wou opdrinkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |